Samtale med Ancelotti sendte Ødegaard til Arsenal

11 måneder 3 uger siden #1 af Jbner
...

Real logo 241118

Martin Ødegaard er tilbage i Arsenal, hvor han tilbragte seneste sæson på en lejeaftale. Denne gang er det dog en permanent aftale, og nordmanden vender derfor ikke tilbage til Real Madrid. Ødegaard var ellers fast besluttet på at blive i Madrid denne sommer, indtil han havde en samtale med Ancelotti.

Ødegaard havde ikke forestillet sig at vende tilbage til Arsenal, hvilket man kunne se i den farvel-besked han sendte til klubben den 3. juli. Han var klar til at få chancen på Bernabeu, og med Zidane væk, virkede det til at han endelig ville få muligheden.

Men i slutningen af juli blev der holdt et møde med den netop udpegede træner, Ancelotti, hvor Ødegaards fremtid blev diskuteret, og Ancelotti fortalte ham at han faktisk var ret langt fra spilletid i klubben, og som han forklarede på et pressemøde, skulle han konkurrere med 8 andre spillere om pladsen.

Dette var øjeblikket hvor Ødegaard kom i tvivl om sin fremtid i klubben, og han fortolkede det som en opfordring til at smutte, da Real Madrid har gang i en større udrensning i et forsøg på at få råd til spillere som Haaland og Mbappé.

I stedet for at blive opmuntret af Ancelotti, eller bare få at vide hvad han skulle gøre eller præstere til træning for at få spilletid, fik han at vide at han var en backup spiller, og det ville han ikke acceptere.

Derfor fortalte han sin agent at han ønskede at forlade klubben, hvilket bragte Arsenal i spil igen, selvom de havde opgivet nordmanden, og havde rettet blikket mod James Maddison.

Nu håber Ødegaard at han kan finde noget stabilitet i London, efter år med det ene lejeophold efter det andet, og og Arsenal håber man at han kan finde sit niveau fra Real Sociedad, hvor han uden tvivl var en af LaLigas bedste spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #2 af Doc.juego
Jeg tænker lidt at dette er den første sobre artikel jeg har læst på forum vedrørende Ødegaard i meget lang tid.
Han et godt nok blevet sagt mange nedladende ting om ham her på forum.
Tror det ville være svært for ham at få tid på banen til at bevise sig i klubben.. paradoksalt nok. Men isco ha åpbenbart mere anciennitet i klubben, og jeg tror ødegaard håber på en større karriere end en lige ved og næsten spiller der mest huskes for bænken. Han vil faktisk gerne spille på banen og udvikle sig, og respekt for det.

Jeg føler dog han kunne være kommet til en bedre klub ens Arsenal men måske kunne han godt lide klubben og sine holdkammerat.. Who knows.

Vi får de om et par år om Madrid har dummet sig, eller skildt sig fornuftigt af med ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Zyconith, Mølbat, Taxii89

11 måneder 3 uger siden #3 af DeLaRed
Er dette på rygte basis, eller er der blevet frigivet i formationer fra det møde imellem Martin og Ance, informationerne er uhyggelig specifikke omkring hvad der er blevet sagt, men hvem er det hævder at dette er blevet sagt?

For der er meget stor forskel på at sige at der er 8 spillere der alle skal kæmpe om spilletid til at sige at en af de spillere er udset en backup plads.

Ance bliver jo gang på gang rost for hans mandskabs behandling, så det ville være meget ude af karakter hvis han decideret satte en spille bag i køen til spilletid. Det samme gælder rygterne om at han har fortalt andre spillere at de skal finde sig en ny klub, det synes ikke rigtig at passe på det billede der ellers blir tegnet af ham.

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved DeLaRed.

11 måneder 3 uger siden #4 af Taxii89

DeLaRed post=140530 skrev: Er dette på rygte basis, eller er der blevet frigivet i formationer fra det møde imellem Martin og Ance, informationerne er uhyggelig specifikke omkring hvad der er blevet sagt, men hvem er det hævder at dette er blevet sagt?

For der er meget stor forskel på at sige at der er 8 spillere der alle skal kæmpe om spilletid til at sige at en af de spillere er udset en backup plads.

Ance bliver jo gang på gang rost for hans mandskabs behandling, så det ville være meget ude af karakter hvis han decideret satte en spille bag i køen til spilletid. Det samme gælder rygterne om at han har fortalt andre spillere at de skal finde sig en ny klub, det synes ikke rigtig at passe på det billede der ellers blir tegnet af ham.

​Jeg er meget på team Ødegaard og synes hans tid i klubben har været lidt ærgerlig med potentiale for meget mere, men... Det er vel som sådan ikke dårlig pleje af CA at fortælle ham hvordan landet ligger. Lyder egentlig meget reelt hvis det er tilfældet. Så går MØ muligheden for at skifte nu fem for at sidde på bænken. 
​​​​​Og så træffer MØ igen en god beslutning for at fremme sin karriere bedst muligt

11 måneder 3 uger siden #5 af DeLaRed

Taxii89 post=140534 skrev:

DeLaRed post=140530 skrev: Er dette på rygte basis, eller er der blevet frigivet i formationer fra det møde imellem Martin og Ance, informationerne er uhyggelig specifikke omkring hvad der er blevet sagt, men hvem er det hævder at dette er blevet sagt?

​Jeg er meget på team Ødegaard og synes hans tid i klubben har været lidt ærgerlig med potentiale for meget mere, men... Det er vel som sådan ikke dårlig pleje af CA at fortælle ham hvordan landet ligger. Lyder egentlig meget reelt hvis det er tilfældet. Så går MØ muligheden for at skifte nu fem for at sidde på bænken. 
​​​​​Og så træffer MØ igen en god beslutning for at fremme sin karriere bedst muligt

​Enig, jeg stiller hovedsageligt spørgsmåls tegn ved om det faktisk er det der er blevet sagt under det møde, et andet (og mere plausibelt) udlæg kunne være at Ancelotti har fortalt Ødegaard at han ikke helt er på niveau med Modric, Kroos, Fede og Casemiro, hvilket jo er en fair nok kommentar, men at Ancelotti decideret skulle have sagt til ham at han er en backup spiller (eller indirekte givet udtryk for det) det har legen smule svært ved at se hvis altså Ancelotti er den bag kulissen som han fremstår i pressen.

Så sent som idag har Ancelotti sags til pressen at han er flad og tilfreds med hans trup (det stemmer jo ikke helt overens med at han så eftersigende skulle have sagt til Odri at han ikke får spilletid og skal finde sig en ny klub, ifølge rygterne). Jeg kender ikke Ancelotti, og kan derfor naturligvis ikke udtale mig om hvordan han er overfor spillerne, men ud fra det man hører slår han mig langt mere som en træner der holder sine holdninger om hver enkelt spiller til sig selv og benytter de spillere han mener er bedst i løbet af seasonen ifht hans taktiske udlæg. Jeg kan sagtens tage fejl, stiller bare spørgsmåls tegn ved hvor info ang mødet kommer fra, for det er sjældent at vi faktisk får indblik i de samtaler der finder sted bag lukkede døre, og ovenstående artikel er jo baseret på info om en samtale hvor Ancelotti skulle have givet udtryk for at MØ reelt set ikke var en del af hans planer, så ville være fedt lige at fact checke det engang, for jeg køber ikke helt denne side af historien. Dermed ikke sagt at Ødegaard ikke hør det rigtige for hans karriere, der er dig bare en stor forskel på hvorfor (altså om det er Real der skubber ham ud eller om det er ham selv der indser at konkurrencen er for høj)

Donde está la biblioteca?

11 måneder 3 uger siden #6 af Matamoro
Forstår ikke helt dem som hårdnakket hævder at Ødegaard ikke fik en fair chance i Madrid. Der er en hel stab af trænere som ser ham spille til træning hver eneste dag. Hverken team Zidane og Team Ancelotti var overbevist om hans kvaliteter. Så er den vel ikke meget længere. Så må han sælges
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, DeLaRed, 9eren

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.