Bedømmelse af truppen mod Levante
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (31 brugere)
Hele holdet 2.8
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ja jeg bare undre hvad der skal til på 30 minutter for at få 5...
Det er vist ikke kun bale der ikke er god nok til Dios ;-)Dragam post=140660 skrev: Typisk Dios ratings... isco-lover, bale-hater.
Donde está la biblioteca?
På en god dag har han den første. Er det en fejl? Nej. Kan man forvente at han tager den? Nej, men man kan måske forvente at han tager den halvdelen af gangene. Og lige for tiden snupper han bare ikke dem, som man måske tager halvdelen af gangene.
Måske lidt hårdt, men synes godt man kan forvente mere af ham. Det er også lidt et akkumuleret 2-tal, så ikke helt fair på den måde.
Dragam post=140660 skrev: Typisk Dios ratings... isco-lover, bale-hater.
Så du synes ikke Isco spiller en bedre kamp end Bale? Isco var manden som dominerede alt og alle på banen i hele 1. halvleg. Nuvel, så scorer Bale et mål, men ellers er det da skuffende. Skal jeg give Benzema en god karakter, fordi han laver et godt løb og en god assist når han resten af kampen er skuffende? En spiller jeg forguder, men ifølge dig burde han jo få en fremragende karakter, fordi jeg elsker ham?
Jeg er ikke ligesom andre. Jeg går meget gerne efter dem jeg elsker at se spille fodbold. Jeg tror det er første gang i 3 sæsoner Isco får mere end 3, og med rette. Hæv nu lige niveauet lidt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Ingen af hans actioner blev maalfarlige.
MEN - han ser meget forbedret ud, haaber det forsaetter.
Hala
Ud over det så SKAL man også stille spørgsmåls tegn ved at han falder helt ud af kampen efter pausen, netop efter udligningen skal han tage ansvar og hjælpe holdet med at få styr på midtbanen, men han gør det stik modsatte og falder mere og mere ud af kampen for hvert minut der går.
Han skal have kredit for de 25-30 minutter hvor han klart var banens bedste spiller, men vi kan ikke se bort fra de andre 30 minutter hvor han med sikkerhed ikke var iblandt de bedste!
Courtois
Carvajal Militão Nacho Gutiérrez
Alaba Casemiro
Rodrygo Hazard/Benzema Vinicius
Jovic/Benzema
Jeg tænker at opstillingen vil kunne styrke defensiven, og samtidig have masser af fart og kvalitet fremadrettet
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- DeLaRed .
Isco styrede fuldstændig midtbanen alene mand, og det som mange glemmer er det flow han holdt gang i igår. Det er fint, at man vil give en højere karakter til Bale, fordi han kommer med i feltet, og sætter en fin inderside/vrist på bolden og står for målet.
Han skabte så mange farlige situationer, men desværre var vores 3 forreste bare slet ikke til stede, og de sløsede alt for meget. Banen var elendig, og der tror jeg svaret skal findes, da den altid hang i græsset.
Vi har set hvad offensivt spil er uden flow de sidste mange sæsoner med Zidane. Chancerne bliver ikke skabt, og vi havde svært ved at spille bolden rundt i et relativt højt tempo. Det var hvad jeg så Isco gøre igår. For mig er det ikke vigtigt om den gyldne aflevering kommer fra hans side af, for der er så meget arbejde der skal gøres rigtigt før det sker. For mig at se var Isco den absolut bedste spiller lige indtil Vinicius kom på banen.
Hvem faldt ikke ud af kampen i 2. halvleg? Benzema skvattede rundt i bolden, og kunne slet ikke holde fast i de bolde han plejer at kunne gøre. Bale var der ikke rigtig, Hazard var der heller ikke, og vores defensiv var der slet ikke. Isco kan ikke spille fodbold alene, og vi blev bare most af Levante, og længere er den jo ikke. Der gik gummiben i den, men jeg mener bestemt ikke, at Isco skal have nogen som helst skyld for noget af det. Faktisk tværtimod. Han strålede i mine øjne.
Ja han skulle have spillet Alaba, men skal det trække ned? Slet slet ikke, og havde han heddet Modric, så var det aldrig blevet nævnt herinde. Benzema har vel 2-3 muligheder hvor han dummer sig og skvatter rundt i bolden. Bale scorede et mål, og havde et farligt frisparksforsøg, men hvad mere var der fra hans side af? Valverde spillede venskabskamp, og Alaba viste han også kunne være med i bagkæden på fejl.
Football has become a game where players can play bad for 90 minutes and then score a goal and be called Man of the Match and get the spotlight. I don't want to be that kind of a player.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det var udelukkende en kommentar paa din overbevsining om at Isco var fantastisk i "hele 1. halvej", for det var han ikke, det flow du taler om giver jeg dig gerne ret i, men det startede ikke foer 20-25 minutter inde ikampen, og ja Isco vinder en bold eller to i pres-spillet i starten, men det er efter han selv har tabt den. Saa det niveau du saa romantsik beskriver ovenfor, det holdt "kun" i 30 minutter ud af den times tid han fik paa banen, og det mener jeg ikke man skal glemme. Du naevner det jo selv med den quote, du giver Isco kredit over 60 minutter for noget han kun formaaede at vise i 30 minutter. (og jeg naevner heller ikke den aflevring til Alaba, saadanne ting sker, for overordnet set lavede han ikke mange fejl igaar, der skal vaere plads til en fejl-margin). Og du har ret, hele holdet faldt igennem efter pausen, men det er netop her man ofte kan stole paa at Kroos/Modric kan faa kontrol paa midtbanen og langsomt arbejde Real ind i kampen igen, men fordi Isco forsvandt saa tabte man ogsaa midtbanen hvilket gav Levante overtaget indtil 2-1 maalet. Og det er naturligvis ikke Isco der skal have hele skylden, men vi bliver noed til at kigge paa hvad spilernes rolle var i den kamp, og det var nu engang Isco (og maaske ogsaa Hazard som fejler endnu mere bragt) der skulle styre kampen naar Real var paa bolden, og her dukkede Isco bare aldrig op (vi har set det utrolig mange gange med ham foer, naar det gaar godt for Real, saa kan han vaere et plus, men saa snart der er modgang saa forsvinder han helt fra banen).