RMC Sport: Paris SG overvejer nu salg af Mbappé

4 år 11 måneder siden #13 af Real HWL

Thomaskjensen post=140698 skrev:

Real HWL post=140697 skrev: ​De må virkelig sidde på Parc des Princes med alle deres talenter og olie milliarder og rive sig i håret. De kan tilbyde ham en kontrakt hvor ingen andre kan være med, men det er tilsyneladende ikke vigtig for ham, han har allerede flere penge nu end ham og hans familie kan nå at bruge. Nu vil han følge sit hjerte og store drøm. At spille for verdens smukkeste og mest legendariske klub i verden. Slip ham fri PSG, man kan ikke holde en lærke i bur. 

​Vidste ikke vi havde en poet i blandt os, smukt :) 

Haha jeg takker :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #14 af Chamartin
​Madrid skulle nu have lagt et officielt bud på 160 mill Euro. 

4 år 11 måneder siden #15 af madrid2000

Chamartin post=140701 skrev: ​Madrid skulle nu have lagt et officielt bud på 160 mill Euro. 

​Det skulle være afvist af PSG.

Vanvittigt for en spiller, der kan skrive kontrakt med os gratis om 4 måneder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 11 måneder siden #16 af Kiwes

madrid2000 post=140702 skrev:

Chamartin post=140701 skrev: ​Madrid skulle nu have lagt et officielt bud på 160 mill Euro. 

​Det skulle være afvist af PSG.

Vanvittigt for en spiller, der kan skrive kontrakt med os gratis om 4 måneder.

​Det simpelthen for klamt at man kan tillade sig at afvise et sådan bud. Føj for helvede siger jeg bare - godt med VM i Qatar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 11 måneder siden #17 af Real HWL
​Fabrizio Romano bekræfter også at Real Madrid er kommet med et formelt bud på 160mill

4 år 11 måneder siden #18 af Kimbo
Altså hvis vi er oppe i de priser nu så lad os dog vente 4 måneder, vores træner får en sæson til at se tingene an, vi kan måske slippe af med Bale/Hazard og der vil være penge til en hvis Nordmand.

4 år 11 måneder siden #19 af mohbar

Kimbo post=140716 skrev: Altså hvis vi er oppe i de priser nu så lad os dog vente 4 måneder, vores træner får en sæson til at se tingene an, vi kan måske slippe af med Bale/Hazard og der vil være penge til en hvis Nordmand.

​jeg har fuld tillid til Perez. Han er ikke kun en dygtig økonom men også en dygtig politiker og vide hvornår man skal slå til  Der kan ske meget på 6 til 12 måneder og sådan som PSG ledelsen har behandlet spillere (og en bestemt klub som de har smadret, som prøvede at løbe om hjørner med dem), så skal man træde varsomt over for dem. Det er en ren pengemafia.
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 år 11 måneder siden #20 af Thomaskjensen
Som i alle smukke kærlighedshistorier handler det vel om at vi også skal vise at vi VIL Mbappe, at penge ikke er et problem for vi ser ham som fremtiden for klubben, en spiller vi skal bygge holdet rundt.

Så selv om jeg er meget imod at bruge mere end €100m,- på en spiller vi kan skrive kontrakt med om 4 måneder, så kan jeg godt se logikken i at brænde pengene nu og ikke vente.

Spiller vi spillet og siger nej nu, og Mbappe mentalt har tjekket ud, så er risikoen at han ender i City, United eller Liverpool og det må ikke ske.

Så jo, han kommer at koste alt for meget, men vi kan ikke misse ham, han er fremtiden for Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum