Lodtrækning til CL-gruppespil kl. 18.00
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lodtrækningen var en succes.
DC19
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men ja, jeg er helt enig, en ret kedelig gruppe vi kom i igen :(
Men betyder ikke at vi kommer at spille med nr 1 eller 2 i gruppe C ?
- Sporting
- Dortmund
- Ajax
- Besiktas
Ja så burde vi vel blive blandt de sidste 8.
Men er det ikke netop naar Real taenker saadanne at de faar problemer? Synes vi i mange aar efterhaanden har set Real have svaert ved at saette sig op til de mindre modstandere, dermed ikke sagt at man ikke naturligvis skal have en 1. plads, men som altid kommer det nok til at kraeve flere kraefter end forventet. (Og vi maa ikke glemme at hvis de faste startere skal spares imod et hold som Tiraspol, saa hedder bredden Jovic, Mariano, Ceballos, Vallejo, Marcelo, Vazquez osv,)-#7- post=140854 skrev: Hævn mod Shakhtar, og så skal der tankes selvtillid mod Tiraspol. Og ellers bare videre, ikke super spændende pulje godt nok, men også fint hvis man ikke skal spilde alt for mange kræfter på at komme videre.
Donde está la biblioteca?
Og Shakhtar må have lavet en handel med djævlen, for det held de havde mod Monaco i kvalifikationskampen igår aftes var næsten absurd. Så bedre er de altså heller ikke, uanset hvor meget vi dummede os mod dem sidste år. Jeg forventer 4 sikre sejre mod Shakhtar og Tiraspol og så en sejr og sikkert en uafgjort mod Inter, sådan må det være.
Og om Real Madrid har problemer mod de mindre hold ved jeg heller ikke. Vi udraderede jo Malmö samlet 10-0 da vi mødte dem i gruppen for nogle år siden. Mod FCK var det samlet 6-0 og mod Apoel var det 9-0. Jeg synes det er lidt en gammel traver den med at Real Madrid ikke kan motivere sig, jeg tror bare det er fordi det er mere opsigtsvækkende når Eibar eller Alaves eller hvem fanden det er, slår os.
DC19
18/19
Taber til CSKA Moskva 2 gange
Taber til Ajax og ryger ud af 16 dels
19/20
Uafgjort mod Club Brugge
20/21
Taber til Shakhtar 2 gange
Uafgjort mod Gladbach
Tror vi er enige om at alle kampene ovenfor paa papiret var vundet af Madrid paa forhaand, ved ikke hvor mange kampe der skal til foer du synes det er et problem, men jeg mener ovenstaaende 7 kampe taler et tydeligt sprog om at Madrid har haft nogle udfordringer mod mindre hold de seneste aar.
Altså et Zidane-problem mere end et Real Madrid-problem.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
(det gik jo saa fint imod Levante i Soendags ;-)
Men jeg skal lige forstå, tror du vi kommer i problemer mod Tiraspol og Shakhtar, eller hvad er det i grunden vi snakker om her?
DC19