Cristiano Ronaldo tænker kun på holdet
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Cristiano Ronaldo indledte kampen på bænken i gårsdagens møde med Levante, men da udeholdet bragte sig foran, vågnede Real Madrids spillere til dåd og fik gang i målscoringen.
I anden halvleg kom han selv på banen og han kom naturligvis også på måltavlen, så han nu i denne sæson har scoret 46 mål i 46 kampe. Selv ville han dog ikke så gerne snakke om sine mange mål efter kampen eller om hans fremtid i Real Madrid:
- Det vigtige er ikke min fremtid, det vigtige er Real Madrid og at fortsætte med at vinde. Jeg er glad for at score vigtige mål. Min prioritet er at hjælpe holdet og det er mit arbejde. Holdet spillede godt, jeg kom ind i anden halvleg og forsøgte at hjælpe med et mål og et oplæg.
Real Madrid spiller på tirsdag returkamp mod Galatasaray, men Cristiano Ronaldo vil ikke på forhånd betegne den kamp som afgjort:
- Kampen mod Galatasaray er ikke afgjort, vi har en god fordel, men vi skal kæmpe. Jeg ved ikke, om vi er favoritter til at vinde CL, det må vi tage skridt for skridt, mere vil jeg ikke sige om det. Men jeg mener, at vi har gode chancer for at nå finalen.
Cristiano Ronaldo var for tredje kamp henvist til bænken:
- Jeg vil altid spille, men man må også acceptere trænerens afgørelse, som altid er til det bedste for holdet. Jeg mener fortsat, at jeg kan give en masse til holdet god det vil jeg gøre i kampene fra nu og fremefter.
Også Cristiano Ronaldo kunne med glæde konstatere, at Iker Casillas var tilbage i truppen i går:
- Vi er meget glade for, at Iker er tilbage, det er en mere til at hjælpe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen