Officielt: Real Madrid forlænger med Casemiro

4 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid meddeler...

Real Madrid meddeler på sin officielle hjemmeside, at man har forlænget kontrakten med Casemiro.

Han bliver dermed den syvende spiller inden for de seneste måneder, som får fornyet sin kontrakt med klubben og man fortsætter dermed med at gardere sig mod mulige bud fra konkurrerende klubber.

Casemiro har været i Real Madrid i otte sæsoner og har spillet 288 kampe og scoret 30 mål for klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #2 af Vinícius
Gode nyheder! Men der er kun én Comunicado Oficial, der betyder noget i dag!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

4 år 11 måneder siden #3 af Ramos4
Vigtigt! Måske den vigtigste spiller at forlænge med. Så har vi alle vores profiler på lange kontrakter. Så kan PSG bare komme an.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, DeLaRed

4 år 11 måneder siden #4 af Thomaskjensen

Kratmus post=140951 skrev: Gode nyheder! Men der er kun én Comunicado Oficial, der betyder noget i dag!

​Du kan tro jeg kom op af stolen da den "Comunicado Oficial" kom, og selv om det er ekstreme gode nyheder, ja så blev jeg skuffet :) 

Håber det bliver officielt i morgen, det er i hvert fald hvad jeg ønsker mig alder mest i fødselsdagsgave. 

Leveret af Kunena Forum