Bedømmelse af truppen mod Betis

4 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (32 brugere)

3.7 Courtois
3.6 Alaba
3.7 Carvajal
3.0 Éder Militão
3.3 Miguel Ortega
3.3 Casemiro
3.4 Federico Valverde
2.4 Isco
2.7 Lucas Vázquez
2.3 Asensio
2.4 Bale
2.8 Benzema
2.5 Eden Hazard
2.8 Rodrygo
3.6 Vinícius Junior
3.5 Carlo Ancelotti
Hele holdet 3.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 11 måneder siden #2 af Madridista02
Jeg så kun første halveg men umiddelbart synes jeg ikke Vini spillede til 3.6 i karakter. Hvad siger I?

Jeg savner Pepe :(

4 år 11 måneder siden #3 af Dragam

Madridista02 post=141171 skrev: Jeg så kun første halveg men umiddelbart synes jeg ikke Vini spillede til 3.6 i karakter. Hvad siger I?

​Jeg synes han overordnede spillede til en 3'er, hvilket jeg også har givet ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 11 måneder siden #4 af DeLaRed

Dragam post=141172 skrev:

Madridista02 post=141171 skrev: Jeg så kun første halveg men umiddelbart synes jeg ikke Vini spillede til 3.6 i karakter. Hvad siger I?

​Jeg synes han overordnede spillede til en 3'er, hvilket jeg også har givet ham.

​Har givet ham 4, baade fordi det er ham der staar bag opspillet til maalet, da han med en hurtigt loeb mod baglinjen flytter hele Betis forsvaret ned i eget felt og derefter finder han en aaben Benz som saa ligger en bold over til en fri Carvajal bagerst i feltet, uden Vini's tur mod baglinjen var denne chance aldrig opstaaet. Ud over det er han offensivt vores stoerste trussel igennem hele kampen, men han er meget alene med opgave i 1. halvej, han formaar dog stadig at skabe noget, isaer den foerste afslutning fra Benzema (Som Benz skulle have smidt i nettet) den chance er 100% skabt af Vini igen, saa omend det ikke var prangede, saa var han stadig det bedste vi havde at byde paa idag, og det gav pote ved Dani's maal....I bestemmer dog selv hvad i vil give i karakter ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

4 år 11 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Næsten helt enig med DeLaRed, assist til assist og den eneste offensive spiller der var en rigtig trussel, og konstant kilde til nervøsitet i forsvaret.
Dejligt at se han slipper lidt de defensive opgaver og at spillerne "ser" Vini mere efter hans gode start på året. Om de selv samme spillere skulle "se" Bale og det han bidrager med så slipper Vini at skulle afdriple 3-4 mand hver gang han har bolden.

Mange er inde på at Fede og Isco mere eller mindre bevidst valgte ikke at spille Bale, her er jeg meget enig, og når vi får Bale med i opspillet kommer det skabe plads til Vini.
Når de begge er en del af spillet strækkes forsvaret maximalt og det skaber plads til Benz, Fede og muldvarpen Isco Disco.

Leveret af Kunena Forum