Officielt: Real Madrid henter Camavinga

4 år 10 måneder siden #1 af Benzeron
I går...

I går aftes blev det beskrevet som tæt på, men nu er det officielt: Real Madrid henter Rennes' 18-årige midtbanetalent, Eduardo Camavinga.

Real Madrid har offentliggjort handlen på deres officielle hjemmeside, og franskmanden bliver således første spiller, som Real Madrid betaler en transfersum for siden indkøbet af Reinier i januar 2020.

Camavinga får en seksårig kontrakt, der således løber frem til 2027.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af Matamoro
En midtbane bestående af Casemiro, Valverde og Camavinga kan blive helt vild. De vil overmatche de fleste på fysik og intensitet. Hvis Valverde og Camavinga kan lægge lidt på i det kreative spil så har vi en midtbane der kan skaffe os titler.

4 år 10 måneder siden #3 af Kiwes
Til dem som vil se ham i aktion for Frankrig's u21 live: mygoaltv.org/france-u21-vs-north-macedonia-u21-m77150

4 år 10 måneder siden #4 af DeLaRed
Har kun set ham spille 1 gang for Rennes, og fik lige 20 minutter med af hans kamp idag. Er det mig der tager helt fejl eller ligner han, ikke kun i ansigtet men ogsaa som spiller type lidt en Seedorf?

Tydeligt at se at han lige var et niveau eller 2 over de fleste af spillerne paa banen iaften.

Donde está la biblioteca?

4 år 10 måneder siden #5 af Administrationen

DeLaRed post=141454 skrev: Har kun set ham spille 1 gang for Rennes, og fik lige 20 minutter med af hans kamp idag. Er det mig der tager helt fejl eller ligner han, ikke kun i ansigtet men ogsaa som spiller type lidt en Seedorf?

Tydeligt at se at han lige var et niveau eller 2 over de fleste af spillerne paa banen iaften.

​skægt  jeg har haft præcis samme tanke, at han ligner Seedorf....og så bliver det godt!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 10 måneder siden #6 af DeLaRed

Administrationen post=141455 skrev:

DeLaRed post=141454 skrev: Har kun set ham spille 1 gang for Rennes, og fik lige 20 minutter med af hans kamp idag. Er det mig der tager helt fejl eller ligner han, ikke kun i ansigtet men ogsaa som spiller type lidt en Seedorf?

​skægt  jeg har haft præcis samme tanke, at han ligner Seedorf....og så bliver det godt!

​Hvad siger du saa hvis jeg haevder at Blanco har flere ting i hans spil der faar mig til at taenke paa Xabi Alonso, er det helt skudt forbi?

(Og hvis den tanke nu ikke er helt hen i vejret, gaar vi saa potentielt en fremtid i moede hvor vi har Seedorf og Xabi i en double pivote paa den centrale midtbane, og saa giver Fede frie toejler til at folde sig helt ud i offensiven??? :D :D :D

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 10 måneder siden #7 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Officielt: Real Madrid henter Camavinga
Rayan Cherki.

Nogen der ved hvodan hans fart er over længere distancer?

Kunne han ende i Madrid ?

4 år 10 måneder siden #8 af mohbar
​https://youtu.be/m9YdL1UBHXA

Camavinga fra u21 kampen idag. Det bliver en heftig midtbanespiller vi får fornøjelsen af og jeg tror altså bare på at han bliver fast øpå holdkortet indenfor maks 3 kampe. 

Forstår bare ikke rygterne om at vi skaffer pogba...med Camavinga får vi jo hele pakken 

Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved mohbar.

4 år 10 måneder siden #9 af BBB

mohbar post=141461 skrev: ​https://youtu.be/m9YdL1UBHXA

Camavinga fra u21 kampen idag. Det bliver en heftig midtbanespiller vi får fornøjelsen af og jeg tror altså bare på at han bliver fast øpå holdkortet indenfor maks 3 kampe. 

Forstår bare ikke rygterne om at vi skaffer pogba...med Camavinga får vi jo hele pakken 

​Ro på, de spillede mod Nordmakedonien :-D

4 år 10 måneder siden #10 af NadaMás

mohbar post=141461 skrev: ​https://youtu.be/m9YdL1UBHXA

​Hans balance og timing, både i tacklingen, afleveringen og driblingerne ser uhyggeligt god ud - Men som nævnt er Nordmakkedoniens U21 en billig baggrund. 
Han er en spiller der kan indtage forskellige roller i tremands-midtbanen, hvilket også gør ham super brugbar. Tror vi har skudt papegøjen med denne handel - Men det kan først vurderes om 2-3 år. Håber han kan få meget spilletid til at udvikle sig, men om ikke andet lærer han af de bedste, mens han gradvist bliver kørt ind på holdet. 

Leveret af Kunena Forum