- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Hazard åbner op om skadesproblemer: Nogle gange er det svært at acceptere
Hazard åbner op om skadesproblemer: Nogle gange er det svært at acceptere
Eden Hazard er gået skadefri ind til starten af sæsonen med startpladser i holdets to første kampe og et indhop i den seneste, og selv understreger belgieren, at han fortsat agter at vise, at han kan gøre en forskel i Real Madrid.
Til det belgiske medie, HLN, siger Hazard:
- Real Madrid brugte mange penge på mig, og jeg ønsker at tilbagebetale dem. Jeg skrev under for fem år; de første to har ikke været gode, men jeg har tre yderligere til at vise mit værd. Jeg håber, at det kommer til at fungere, jeg håber på at stå op en morgen og være i perfekt form til at træne. Jeg afventer det øjeblik, hvor jeg kan vise mit værd.
Hazard blev spurgt ind til sine skadesproblemer og opfattelsen af ham, at han altid er skadet, og til det svarede han:
- Folk tror, at jeg altid er skadet, det er realiteterne, men hvis man ser tilbage på min karriere, så er der ikke en spiller, der har spillet så mange kampe som mig over de sidste ti år. Jeg gør, hvad jeg er nødt til at gøre, jeg arbejder dagligt med den fysiske stab, og vi har udført et stort stykke arbejde siden starten af sæsonen. I øjeblikket går det godt, men jeg er ikke på 100 % endnu.
Hazard siger endvidere om sine skadeskvaler:
- Nogle gange er det besværligt at være skadet; man ønsker at spille, og man forsøger at overbevise klubben om, at man er klar, men man har stadig de smerter. Det er de værste momenter, nogle gange er det svært at forstå. Man gør alt, hvad man skal, og ikke engang dét hjælper.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det må næsten være en fejloversættelse? Jeg kunne nok nævne en eller to.
Det han siger er vel bare, at han i sine år i Chelsea spillede nærmest konstant.BBB post=141465 skrev: "men hvis man ser tilbage på min karriere, så er der ikke en spiller, der har spillet så mange kampe som mig over de sidste ti år."
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Han var meget stabil i chelsea - men hvem kunne have forudset, at hans "ven" fra det belgiske landshold ville smadre hans ankel, med alle de følgeskader det har givet...Ramos4 post=141469 skrev:
Det han siger er vel bare, at han i sine år i Chelsea spillede nærmest konstant.BBB post=141465 skrev: "men hvis man ser tilbage på min karriere, så er der ikke en spiller, der har spillet så mange kampe som mig over de sidste ti år."
Så har han efterfølgende værende i RM i to år, hvor han nærmest ikke har spillet. Det trækker alligevel lidt ned :-DRamos4 post=141469 skrev:
Det lover godt, hvor specielt Hazard virker til at være ovre sine skader. Nu skal han bare 100% i form og have styr på det mentale, så skal det nok ende lykkeligt det hele.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-