Marca: Asensio afviste Milan og Tottenham

4 år 10 måneder siden #1 af Benzeron
Der har været...

Der har været rigeligt med spillere til kantpositionerne hos Real Madrid i de seneste sæsoner, men i denne sæson kan der blive endnu mere rift om spilletiden. Gareth Bale er vendt retur til klubben i spillehumør, Vinícius har indledt sæsonen som lyn og torden, og Eden Hazard har undgået at gå i stykker i løbet af holdets tre første kampe.

Det scenarie pressede dog ikke Marco Asensio til at søge lykken andetsteds i løbet af sommerens transfervindue, og det endda selvom der var interesse fra forholdsvis prominente klubber.

Ifølge Marca viste både Tottenham og Milan interesse for den 25-årige spanier, men Asensio ønskede altså i stedet at kæmpe for at vise sit værd i Real Madrid, hvor han går ind til sin sjette sæson. 

Asensio har fået spilletid i sæsonens første tre kampe, men i alle tre tilfælde var det som indhopper, og her tydede det på, at han skal forsøge at vinde kampen om spilletid på midtbanen, da Carlo Ancelotti hidtil kun har anvendt ham som central midtbanespiller. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Håber naturligvis at jeg kommer æde denne kommentar mange gange i fremtiden, men hvem var den klaphat der mente at Asensio ikke var til salt og har en stor fremtid i klubben :)

4 år 10 måneder siden #3 af DeLaRed
Men i artiklen står der da ikke noget om at han har været til salg, der står bare at visse klubber har vist interesse.

Donde está la biblioteca?

4 år 10 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Og det er jo netop det som er problemet, manden tror stadig han har en fremtid i klubben.

Som sagt håber jeg at jeg kommer æde denne mange gange, men jeg har intet håb om at han kommer at blive andet end et alt for dyr 4 valg (løn) og kommer stå i vejen for de unge, som en anden Isco eller Marcelo.

Leveret af Kunena Forum