Ancelottis midtbanedilemma til søndagens kamp

4 år 10 måneder siden #1 af Benzeron
Real Madrid...

Real Madrid spiller søndag aften hjemme imod Celta Vigo, og selvom det lysner på skadesfronten, har Carlo Ancelotti stadig nogle valg at tage især med hensyn til midtbanekonstellationen.

Luka Modric ser ud til at blive klar til at få nogle spilleminutter, men om han er klar en startplads er ikke sikkert – det samme kan siges om Eduardo Camavinga, som man nok vil få i gang på mere rolig vis end at smide ham i startopstillingen med det samme. Dermed er det faktisk kun Isco og Antonio Blanco af midtbanespillerne, der virker som helt spilleklare til søndagens opgør.

Det skyldes som bekendt, at Toni Kroos er ude med skade, og at Fede Valverde og Casemiro har været på landsholdstjeneste, hvor de to sydamerikanere henholdsvis spillede så sent som i nat klokken 00:30 og 2:30, og derfor er det ikke sikkert, at Ancelotti vil sende dem i kamp med det samme.

Valverde gør dog sit for, at stå til rådighed for holdet. Godt nok havde LaLiga arrangeret, at de sydamerikanske LaLiga-spillere kunne blive fragtet hjem med et privatfly, men Valverde ønskede at komme endnu tidligere hjem, og derfor betalte han for sit eget privatfly, som han sammen med sin familie rejste hjem med, så han kan få længst mulig tid i Madrid før søndagens kamp.

Selvom rejsen altså bliver kortere for uruguayaneren, ændrer det ikke på, at han spillede alle 90 minutter i nat. Det samme gjorde Éder Militão, der derfor muligvis kan se frem til at blive afløst af Nacho i midterforsvaret på søndag, mens Casemiro fik 78 minutter på banen. Vinícius fik ingen spilletid i nat, og eftersom Brasiliens kamp før det imod Argentina blev aflyst, burde han altså være fit for fight på søndag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af DeLaRed
Lur mig om det ikke blir Fede der starter, det giver Ance mulighed for at bringe Modric eller Casemiro i spil efter pausen, saa Fede derved kun faar lidt over en halvej...og saa springer man nok heller ikke over muligheden for at bringe Cama i spil foran hjemme publikum...Den kontroversielle beslutning bliver at han starter med Marcelo paa VB foran Miguel (og det er ikke en fodbold maessig beslutning)!

Donde está la biblioteca?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 10 måneder siden #3 af Madridista02

DeLaRed post=141534 skrev: Lur mig om det ikke blir Fede der starter, det giver Ance mulighed for at bringe Modric eller Casemiro i spil efter pausen, saa Fede derved kun faar lidt over en halvej...og saa springer man nok heller ikke over muligheden for at bringe Cama i spil foran hjemme publikum...Den kontroversielle beslutning bliver at han starter med Marcelo paa VB foran Miguel (og det er ikke en fodbold maessig beslutning)!

​Jeg ville godt nok blive ked af det, hvis Marcelo startede i stedet for Guti...

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

4 år 10 måneder siden #4 af Ramos4

DeLaRed post=141534 skrev: Lur mig om det ikke blir Fede der starter, det giver Ance mulighed for at bringe Modric eller Casemiro i spil efter pausen, saa Fede derved kun faar lidt over en halvej...og saa springer man nok heller ikke over muligheden for at bringe Cama i spil foran hjemme publikum...Den kontroversielle beslutning bliver at han starter med Marcelo paa VB foran Miguel (og det er ikke en fodbold maessig beslutning)!

​Marcelo starter desværre nok :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum