Bale ikke med imod Celta Vigo
Gareth Bale kommer ikke til at være med i morgen aften, når Real Madrid tager imod Celta Vigo hjemme på Santiago Bernabéu, eftersom waliseren måtte trække sig fra dagens træning med muskelproblemer.
Bale var ellers vendt tilbage efter landsholdstjeneste, men problemerne er opstået under træningen henimod kampen i morgen aften, og han venter nu på at gennemgå tests mandag.
Bale har ellers startet ind i holdets første tre kampe i sæsonen, så nu skal Carlo Ancelotti finde en ny mand til at tage sig af højrekanten.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi må simpelthen finde en opstilling uden kanter eller få købt en højrekant. Mbappe bliver guf, men vi skal også have noget nyt blod i den højreside. Eller spille uden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Det vil betyde at vi aldrig kan spille med Mendy igen, for han kommer ikke med noget offensivt. Så det må blive når Guti er god nok eller vi har købt en ny venstreback. Jeg har svært ved at se det fungere lige nu, medmindre Guti virkelig får en breakthrough season.Madridista02 post=141547 skrev: Vi kan bare spille med diamant og to angribere, som AC Milan gjorde det i deres prime under Carlo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Jeg håber aldrig jeg skal se Asensio på kanten igen - han har lige præcis 0 kvalitet der. Vini og Benz med Hazard bag sig - i min bog er det det eneste rigtige.Brylle post=141550 skrev: Den højrekant har vel været et fremmedlegeme siden Di Maria ikke spillede der længere, og det er gået okay alligevel. Jeg tænker da at Hazard, Rodrygo eller Asensio får den. Hazard kan alligevel ikke udfordre, laver ingen mål og er aldrig farlig, så hvorfor ikke lade ham komme lidt på bolden fra en fri rolle derover og så kan Carvajal få fripas til at smadre igennem og kombinere lidt med Hazard, hvilket også er det eneste, som Hazard kan finde ud af. Det kunne være et fint makkerpar. Jeg tænker at en eller anden da snart må slå til derover og komme lidt i gang. Alternativt arbejde lidt mere med rollen derude, når der ikke findes en naturlig udfordrer til pladsen. Rodrygo er en virkelig god målscorer og Hazard er udmærket i selve spillet.
Bliver spændende med Hazard, Vini og Benz. De er jo alle sammen bedst til venstre :D
Courtois
Carvajal - Militao - Nacho - Miguel
Valverde - Casemiro - Modric
Vini Jr. - Benz - Hazard
?
Camavinga med på bænken.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er enig. Drømmer stadig om den hamle Asensio men toget et kørtKiwes post=141552 skrev:
Jeg håber aldrig jeg skal se Asensio på kanten igen - han har lige præcis 0 kvalitet der. Vini og Benz med Hazard bag sig - i min bog er det det eneste rigtige.Brylle post=141550 skrev: Den højrekant har vel været et fremmedlegeme siden Di Maria ikke spillede der længere, og det er gået okay alligevel. Jeg tænker da at Hazard, Rodrygo eller Asensio får den. Hazard kan alligevel ikke udfordre, laver ingen mål og er aldrig farlig, så hvorfor ikke lade ham komme lidt på bolden fra en fri rolle derover og så kan Carvajal få fripas til at smadre igennem og kombinere lidt med Hazard, hvilket også er det eneste, som Hazard kan finde ud af. Det kunne være et fint makkerpar. Jeg tænker at en eller anden da snart må slå til derover og komme lidt i gang. Alternativt arbejde lidt mere med rollen derude, når der ikke findes en naturlig udfordrer til pladsen. Rodrygo er en virkelig god målscorer og Hazard er udmærket i selve spillet.
Kiwes post=141684 skrev: 1 måned tog det før Bale blev langtidsskadet. Ja det kommer jo ikke som nogen overraskelse. Godt det er slut med ham til sommer.
Det er en muskelskade - jeg ser ingen steder at han skulle være blevet langtidsskadet?
Tilgengæld så jeg under landskampene, at han ihvertfald stadig har hurtigheden til at løbe på bolde i dybden (1.18), hvis de øvrige real madrid spillere da bare gad spille dem til ham.
Ser man hightlights er der iøvrigt intet at sige til, at han er skadet efter landsholdspausen... er du sindssyg nogle ture han får...
Flere journalister melder den på twitter - altså langtidsskaden. Ville linke men den fejler hver gang.Dragam post=141685 skrev:
Kiwes post=141684 skrev: 1 måned tog det før Bale blev langtidsskadet. Ja det kommer jo ikke som nogen overraskelse. Godt det er slut med ham til sommer.
Det er en muskelskade - jeg ser ingen steder at han skulle være blevet langtidsskadet?
Tilgengæld så jeg under landskampene, at han ihvertfald stadig har hurtigheden til at løbe på bolde i dybden (1.18), hvis de øvrige real madrid spillere da bare gad spille dem til ham.
Ser man hightlights er der iøvrigt intet at sige til, at han er skadet efter landsholdspausen... er du sindssyg nogle ture han får...
I samme omgang melder de at Mendy har fået et "relapse".