Bedømmelse af truppen mod Celta Vigo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
4 år 10 måneder siden #1
af Administrationen
Bedømmelse af truppen mod Celta Vigo blev oprettet af Administrationen
...
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (42 brugere)
3.1
Courtois
3.4
Camavinga
2.9
Carvajal
2.6
Éder Militão
3.1
Marcelo
2.9
Miguel Ortega
2.2
Nacho
2.7
Casemiro
3.7
Federico Valverde
3.8
Modrić
2.9
Asensio
4.9
Benzema
3.0
Eden Hazard
3.0
Rodrygo
4.9
Vinícius Junior
4.3
Carlo Ancelotti
Hele holdet 3.3
0
Uden for bedømmelse
1
Tåkrummende dårligt
2
Skuffende præstation
3
Godkendt
4
Fin præstation
5
Fantastisk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 10 måneder siden #2
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Bedømmelse af truppen mod Celta Vigo
Efter fire kampe har Benzema 5 mål og 4 assists. Han bliver bare ved :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4
4 år 10 måneder siden #3
af DeLaRed
Donde está la biblioteca?
Besvaret af DeLaRed på emne Bedømmelse af truppen mod Celta Vigo
WHAT...Hvem er det der ikke har givet Benzema 5??? Han score 3 maal og laver 1 assist, det kan ikke betegnes som andet end den perfekte kamp for en angriber!
Donde está la biblioteca?
4 år 10 måneder siden #4
af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Bedømmelse af truppen mod Celta Vigo
Frankoch96 - kunne være interessant at høre hans begrundelse.DeLaRed post=141667 skrev: WHAT...Hvem er det der ikke har givet Benzema 5??? Han score 3 maal og laver 1 assist, det kan ikke betegnes som andet end den perfekte kamp for en angriber!
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Dragam.
- 9eren
- Gæst
-
4 år 10 måneder siden #5
af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Bedømmelse af truppen mod Celta Vigo
Han er world class.Lars1991 post=141665 skrev: Efter fire kampe har Benzema 5 mål og 4 assists. Han bliver bare ved :D
4 år 10 måneder siden #6
af Salix7
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Besvaret af Salix7 på emne Bedømmelse af truppen mod Celta Vigo
Jeg kan godt undre mig over, hvordan hele vores 4 back kæde kan ligge på lige under "3" i karakter - den SEJLEDE rundt på alle fire pladser, og havde vi ikke fået alle tre point (grundet en sublim offensiv), så havde ingen givet vores forsvar så god en bedømmelse.
Derudover synes jeg, at det er svært at bedømme Carlo efter denne kamp, fordi han helt sikker står for noget fantastisk underholdende fodbold med masser af mål (meget meget dejligt efter en ørkenvandring af kedelig fodbold under Zidane)! Men Carlo elsker sin 4-3-3 (desværre), hvilken jeg ikke synes er specielt god, fordi hans spillestil gør at vi ofte får langt mellem kæderne, og så bliver vi ekstremt sårbare.
Jeg ville så gerne se en 4-2-3-1 formation med samme spillestil, som Carlo står det.
Derudover synes jeg, at det er svært at bedømme Carlo efter denne kamp, fordi han helt sikker står for noget fantastisk underholdende fodbold med masser af mål (meget meget dejligt efter en ørkenvandring af kedelig fodbold under Zidane)! Men Carlo elsker sin 4-3-3 (desværre), hvilken jeg ikke synes er specielt god, fordi hans spillestil gør at vi ofte får langt mellem kæderne, og så bliver vi ekstremt sårbare.
Jeg ville så gerne se en 4-2-3-1 formation med samme spillestil, som Carlo står det.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”