Dårlig mandagsmelding for Bale: Skade holder ham ude i lang tid
4 år 10 måneder siden #13
af Ramos4
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Besvaret af Ramos4 på emne Dårlig mandagsmelding for Bale: Skade holder ham ude i lang tid
Det jeg mener er også, at med Bale spilleklar, skaber flere problemer end løsninger. Det skaber mere splid, når han er klar, fordi så skal man enten spille en spiller der ikke rigtigt passer ind - eller bænke holdets bedst tjenende spiller.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 10 måneder siden #14
af Dios
Enig. Jeg skulle bare være sikker på, at 1 mål og 0 assist ikke var dit hovedargument :)
Jeg synes dog der er store lighedstræk imellem hans første kamp efter Wales skandalen og nu. Da han blev buhet ud, så gjorde han det eneste rigtige. At kæmpe for trøjen og tage samtlige dueller og virke overmotiveret. Det var bare kun den ene kamp, hvor det ligesom blev faset godt og grundigt ud efterfølgende.
Det samme synes jeg man kan sige om hans 3 første kampe. Første kamp var han "alle vegne" og meget centralt hvor han tilbød sig meget, og virkede tændt og motiveret. 2. kamp scorede han godt nok, men jeg synes der var tendenser til dem gamle Bale, og imod Betis var alt stort set identisk fra gamle dage af. Et fremmedlegeme på holdet, som løb for sig selv og blev aldrig en del af holdet i det opbyggende spil eller angrebsspillet.
Jeg synes Bale's problem er, at det hele bliver for simpelt og ensformet. Han tænker ikke ud af boksen, men han bliver ved med at gøre de samme nemme ting, og de ting fungere bare ikke i Real Madrid.
Ingen tvivl om, at jeg helst havde set Bale værende fit, så man kan bringe ham fra bænken af. Jeg synes Ancelotti har vist, at han spiller med dem i bedst form, og ikke navnet bag på trøjen. Jeg kan bare slet ikke se Bale gøre en forskel som starter. Motiveret eller ej.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Dårlig mandagsmelding for Bale: Skade holder ham ude i lang tid
Madridista02 post=141697 skrev:
Min fejl, troede han havde en assist også. Min pointe er dog stadig, at han bidrog med en hel anden gejst og vilje, end da han sidst var i klubben. Her tænker jeg også på de kampe og den attitude han viste i opstartssæsonen. Så igen, det vil altid være et tab, at miste en motiveret Bale. I min optik.Dios post=141696 skrev:
Madridista02 post=141695 skrev:
Jeg synes Bale præsterede fint i de første par kampe, både med mål og assist. Derfor mener jeg det er et tab, at han nu er skadet, da en fit og motiveret Bale, altid er et kæmpe våben at have. Hvis ikke som starter, så som indskifter. Det giver Ancelotti flere strenge at spille på.Ramos4 post=141691 skrev:
Det vil da være fint hvis Bale slutter fint af, men for Real Madrids vedkommende, så fungerer holdet meget bedre uden. I sidste ende går jeg op i at holdet spiller godt, og ikke om Bale får den ene eller den anden afsked og hvad hans legacy bliver.Madridista02 post=141690 skrev:
Bale er netop et stærkt våben at kunne gøre brug af. I min optik er det ikke perfekt, men enormt ærgerligt, at han nu er skadet. Han så fit og motiveret ud, fra begyndelsen af denne sæson. Havde håbet på, at han sluttede sin Real karriere af, med manér. Forhåbentlig når han tilbage hurtigt, og bidrager med den verdensklasse han trods alt besidder.Ramos4 post=141689 skrev: Perfekt. Så kan Carlo spille med stærkeste hold uden kvaler.
Synes du han har bidraget med noget særligt i de tre hidtige kampe? Ikke rigtigt vel.
Bale har scoret 1 mål og 0 assist i de 3 kampe han har fået.
Hvordan kan det være et positivt argument? :D
Enig. Jeg skulle bare være sikker på, at 1 mål og 0 assist ikke var dit hovedargument :)
Jeg synes dog der er store lighedstræk imellem hans første kamp efter Wales skandalen og nu. Da han blev buhet ud, så gjorde han det eneste rigtige. At kæmpe for trøjen og tage samtlige dueller og virke overmotiveret. Det var bare kun den ene kamp, hvor det ligesom blev faset godt og grundigt ud efterfølgende.
Det samme synes jeg man kan sige om hans 3 første kampe. Første kamp var han "alle vegne" og meget centralt hvor han tilbød sig meget, og virkede tændt og motiveret. 2. kamp scorede han godt nok, men jeg synes der var tendenser til dem gamle Bale, og imod Betis var alt stort set identisk fra gamle dage af. Et fremmedlegeme på holdet, som løb for sig selv og blev aldrig en del af holdet i det opbyggende spil eller angrebsspillet.
Jeg synes Bale's problem er, at det hele bliver for simpelt og ensformet. Han tænker ikke ud af boksen, men han bliver ved med at gøre de samme nemme ting, og de ting fungere bare ikke i Real Madrid.
Ingen tvivl om, at jeg helst havde set Bale værende fit, så man kan bringe ham fra bænken af. Jeg synes Ancelotti har vist, at han spiller med dem i bedst form, og ikke navnet bag på trøjen. Jeg kan bare slet ikke se Bale gøre en forskel som starter. Motiveret eller ej.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen