Britisk journalist: Pogba vil til Madrid, ikke PSG

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 6 måneder siden #13 af 9eren
Der skal noget pondus ind på midtbanen, når Modric stopper. Det kan Pogba godt give os og jeg vil gerne se ham i den hvide trøje. Der er nok nogle med lidt negative følelser til ham, men det handler vel ikke om hans fodboldmæssige kvaliteter. Så kan Pogba give noget til os spillemæssigt, så ville han være en fin erstatning for den kære Modric.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #14 af Ramos4
Der har næsten ikke været andet end bøvl med ham i United. For megen uro, for ustabil i sine præstationer.

Hellere forlænge med Modric 1 år mere og så finde nye unge løsninger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #15 af Fondo_Sur
Frygten er at ledelsen er kendt for at ville hive store navne ind, der ikke nødvendigvis passer ind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #16 af Thomaskjensen
Pogba kommer ikke at blive et problem i truppen, jeg forudser at der er spillere i klubben der kommer at sætte ham på plads.
Real Madrid truppen er ikke en flok vatnisser som United eller Frankrig.

Og det er måske det som taler mest imod at han kommer til klubben, at Pogba ved han ikke bliver den store superstjerne i klubben, at han bliver nød til at indordne sig og levere, også på en dag hvor håret driller...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #17 af Ramos4
Vores startopstillingen på midten hedder Valverde - Casemiro - Kroos og så har vi Camavinga stormende på vej frem. Jeg kan ikke se, hvordan Pogba skulle kunne gå ind der. Han vil ikke være tilfreds med at rotere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #18 af Thomaskjensen
Vi er nok 99% enige om Pogba og hans kvaliteter på en god dag, og det er essensen i diskutionen om ham, altså at vi som Real Madrid skal have de bedste spillere på alle pladser.

Den er faktisk ikke længere end så.

Pogba får ikke spilletid om han ikke levere, for netop i Real Madrid er ingen større end klubben, ta et kig på Bale.

Så vil Pogba Real Madrid, så er han meget velkommen, for det handler i grunden ikke om hans kvaliteter på banen, men om signalværdien at alle de store spillere vil Madrid.

Kroos sluter måske om 2 år, og selv om fremtiden er Fede og Camavinga så kommer det ikke at gøre ondt at have Pogba.

Det er let at have NEJ hatten på, men hvem skal vi ellers opgradere midtbanen med, som ikke kommer smadre harmonien?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #19 af Ramos4

Thomaskjensen post=141863 skrev: Vi er nok 99% enige om Pogba og hans kvaliteter på en god dag, og det er essensen i diskutionen om ham, altså at vi som Real Madrid skal have de bedste spillere på alle pladser.

Den er faktisk ikke længere end så.

Pogba får ikke spilletid om han ikke levere, for netop i Real Madrid er ingen større end klubben, ta et kig på Bale.

Så vil Pogba Real Madrid, så er han meget velkommen, for det handler i grunden ikke om hans kvaliteter på banen, men om signalværdien at alle de store spillere vil Madrid.

Kroos sluter måske om 2 år, og selv om fremtiden er Fede og Camavinga så kommer det ikke at gøre ondt at have Pogba.

Det er let at have NEJ hatten på, men hvem skal vi ellers opgradere midtbanen med, som ikke kommer smadre harmonien?

​Ja og der har jo bare været fed stemning med Bale på bænken. Jeg er sikker på at Pogbas hyggelige agent overhovedet ikke vil blande sig, hvis Pogba ryger på bænken ;)

Vi skal ikke betale Pogba en kæmpe løn for at gøre ham til rotationsspiller. Løntunge, aldrende spillere man ikke kan komme af med igen, det HAR vi prøvet. 

Som sagt: Valverde - Casemiro - Kroos. Når sidstnævnte ikke kan mere, jamen så har vi jo Camavinga.

Vi har ligesom set Pogbas niveau efterhånden, og han blev bare ikke til det som talentet lovede. 
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Thomaskjensen, Fondo_Sur, SeQueda

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #20 af Fondo_Sur
Jeg gjorde det, jeg sjældent gør, og det er at se en hel United kamp.

Pogba er fremragende fysisk og teknisk, men han tager for mange dårlige beslutninger. Han blev skiftet ud mens United jagtede en scoring.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #21 af Thomaskjensen
Valverde - Casemiro - Kroos og Camavinga er ikke nok på midten, vi skal have mere bredde og kvalitet når skaderne kommer, og hvorfor nøje sig med 3 rang spillere når Pogba er en mulighed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #22 af Vinícius

Thomaskjensen post=141872 skrev: Valverde - Casemiro - Kroos og Camavinga er ikke nok på midten, vi skal have mere bredde og kvalitet når skaderne kommer, og hvorfor nøje sig med 3 rang spillere når Pogba er en mulighed.


Der er pladser på banen, hvor vi KUN har 3. rangs spillere(hele højre side, da Carvajal efterhånden er fodboldinvalid), og hvor reserverne ikke engang er rangeret. Det er måske der, vi skal bruge pengene. Vi kan måske nøjes med 2. rangs spillere som reserver, eller Modric indtil han bliver for gammel, og så fokusere på spillere med et fremtidsperspektiv.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #23 af Thomaskjensen

Kratmus post=141897 skrev:

Thomaskjensen post=141872 skrev: Valverde - Casemiro - Kroos og Camavinga er ikke nok på midten, vi skal have mere bredde og kvalitet når skaderne kommer, og hvorfor nøje sig med 3 rang spillere når Pogba er en mulighed.


Der er pladser på banen, hvor vi KUN har 3. rangs spillere(hele højre side, da Carvajal efterhånden er fodboldinvalid), og hvor reserverne ikke engang er rangeret. Det er måske der, vi skal bruge pengene. Vi kan måske nøjes med 2. rangs spillere som reserver, eller Modric indtil han bliver for gammel, og så fokusere på spillere med et fremtidsperspektiv.

​Jeg er ikke et sekundt uenig med dig, prioriteringen er højre kant, højre bak, angriber, extra CB og derefter Pogba. 
Han er på ingen måde en prioritet, og efter kampen i dag... Træk mig baglæns jeg er blevet vild med Camavinga, jeg er så vild med ham at det gør fysiskt ondt (på den fede måde).
At se ham og Vini, og deres glæde ved fodboldt er ren lykke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce