Bedømmelse af truppen mod Valencia

10 måneder 3 uger siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (45 brugere)

4.1 Courtois
3.6 Alaba
3.6 Camavinga
2.8 Carvajal
2.8 Éder Militão
2.5 Nacho
1.9 Casemiro
2.9 Federico Valverde
3.1 Isco
1.3 Lucas Vázquez
2.6 Modrić
3.8 Benzema
3.0 Eden Hazard
2.9 Luka Jović
3.1 Rodrygo
4.1 Vinícius Junior
3.4 Carlo Ancelotti
Hele holdet 3.0
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 3 uger siden #2 af Ramos4
Skandale at nogen giver Lucas over 1.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

10 måneder 3 uger siden #3 af 9eren
Han skaber masser af kaos men var især god fremme. Han skal bare ikke spille den højre back. Derfor 2

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

10 måneder 3 uger siden #4 af Thomaskjensen

Ramos4 post=141990 skrev: Skandale at nogen giver Lucas over 1.

​You can't blame a dog for being a dog. Lucas er bare ikke en HB, har aldrig været det, kommer aldrig at blive det. At Anco insistere på at genbruge ZZ's dumheder er han eneste fejl i klubben hidtils. 
Så jo, Lucas kostede igen i dag mål, men er en del af skylden ikke på ham der spiller ham som bak (trods jeg kalder Anco MOTM). 

10 måneder 3 uger siden #5 af Ramos4
Arh, Lucas smider også bolden uprovokeret væk et par gange, og sparker på mål fra 30 meter 2 gange. Han er heller ikke god offensivt. Han har gode indlæg, men det havde jeg da sandelig også ventet af en fløj.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

10 måneder 3 uger siden #6 af 9eren
Han skal væk fra højreback uden tvivl!

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

10 måneder 3 uger siden #7 af Thomaskjensen
​Misforstå mig ret, Lucas fortjener karakteren 1 og der er ingen snak om hvem der er kampens badeboldt! 

Men skandale at nogen giver ham karakteren 2 er vel at ta i. Skandale er vel at give Benz 4 når han laver 3 mål og 1 assist... :)  vink vink
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

10 måneder 3 uger siden #8 af Mathiaska
​Jeg kan stadig ikke beskrive ming glæde over at vi fik Camawinga. Nøj han er god. Det er nøjagtig samme feeling som man havde med Varane da han var 18, hvor folk sagde "han bliver god", men han var allerede god. Han ligner en der er klar til at konkurrere med Modric om pladsen allerede nu. Drengen er jo ukuelig - igen, nøjagtig som Varane var det. 

Desuden et kæmpe. kæmpe skud ud til Ancelotte for at reagere. Han ændrer ting, han eksperimenterer og han satser. Det kræver altså løg lige at køre Fede og Camawinga som eneste midtbane folk bag Vini, Hazard, Benz og Rodrygo. Og det slutter endda kun med Camawinga. Det kunne sagtens være endt galt hvis ikke det var fordi hele holdet var så gode til at skubbe frem - og her lignede Alaba virkelig en der tog ansvar og viste vejen både med og uden bold. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 måneder 3 uger siden #9 af Salix7
Jeg er overrasket over, at Fede kan ende lavere end Isco, Hazard, Rodrygo og Jovic, når han vel er tæt på at være den spiller, som dækker den største del af banen og kæmper sin bagdel ud af bukserne, indtil han bliver taget ud - han har klart spillet bedre kampe, men hold nu op, hvor han fylder godt på banen og bare bliver ved og ved med at kæmpe/løbe for holdet.

Derudover må det være en topprioritet at få købt en ny HB til næste sæson? Carvajal lader til at være gået helt i stykker uden mulighed for at komme på toppen igen.

Og så ser jeg meget gerne, at vi får hentet Reguilon tilbage til sommer, og kommer af med både Mendy og Marcelo til den tid.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

10 måneder 3 uger siden #10 af Jona
Salix7

Reguilon istedet for mendy????
det bliver et nej tak herfra.
Håber du basere alt det på baggrund af mendy's skade og ikke hvordan de 2 har præsteret de sidste 2 sæsoner for der har mendy da været niveauer over reguilon.
Kigger man på sidste sæson er Mendy's stats langt bedre over hele linjen næsten.
langt bedre afleveringsprocent ud af flere afleveringer, flere nøgleafleveringer pr kamp, flere progressive afleveringer, flere chancer skabt, færre gange afdriblet, flere driblinger pr kamp i færre forsøg, bedre stats når det kommer til at drive bolden frem etc etc

Eneste sted reguilon har overtaget er mål/assist pr kamp hvor han havde 3 i PL sidste sæson mens Mendy havde 1 i laliga

Fortsætter skaderne med mendy eller er det skyld i et kæmpe formdyk ville jeg da ændre mening. Men det skulle da også være den eneste grund.
er han stadig lige så god som før sin skade er der kun en VB i verdenen jeg hellere ville ha'.
Han spiller i Bayern.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kayed99

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.