Bedømmelse af truppen mod Villarreal

10 måneder 3 uger siden #1 af Administrationen
{karakter 512}...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (30 brugere)

4.0 Courtois
3.8 Alaba
1.8 Camavinga
3.4 Éder Militão
2.2 Nacho
1.6 Casemiro
2.3 Federico Valverde
3.0 Isco
2.0 Modrić
1.6 Asensio
1.9 Benzema
2.7 Eden Hazard
2.0 Rodrygo
2.2 Vinícius Junior
1.8 Carlo Ancelotti
Hele holdet 2.4
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 3 uger siden #2 af Salix7
Fuldstændig håbløst ikke at bruge Miguel på VB, så kan Nacho tage HB. Og Asensio skal ikke have 80min, når han intet byder ind med i dag - suk altså!! Derudover virker Casemiro fuldstændig tabt bag en vogn i denne sæson, og når hverken Modric eller Cama slår til i dag, er vi godt nok tandløse!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

10 måneder 3 uger siden #3 af Thomaskjensen

Salix7 post=142332 skrev: Fuldstændig håbløst ikke at bruge Miguel på VB, så kan Nacho tage HB. Og Asensio skal ikke have 80min, når han intet byder ind med i dag - suk altså!! Derudover virker Casemiro fuldstændig tabt bag en vogn i denne sæson, og når hverken Modric eller Cama slår til i dag, er vi godt nok tandløse!

​Helt enig Salix7! 

Kanterne leverede intet i dag og det samme med midtbanen, håbede at Carmivanga kunne gøre en forskel men hold nu op jeg kom ned på jorden. 
Netop derfor jeg havde håbet på 3-4-3, men let at være klog når det går dårligt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

10 måneder 3 uger siden #4 af Salix7

Thomaskjensen post=142335 skrev:

Salix7 post=142332 skrev: Fuldstændig håbløst ikke at bruge Miguel på VB, så kan Nacho tage HB. Og Asensio skal ikke have 80min, når han intet byder ind med i dag - suk altså!! Derudover virker Casemiro fuldstændig tabt bag en vogn i denne sæson, og når hverken Modric eller Cama slår til i dag, er vi godt nok tandløse!

​Helt enig Salix7! 

Kanterne leverede intet i dag og det samme med midtbanen, håbede at Carmivanga kunne gøre en forskel men hold nu op jeg kom ned på jorden. 
Netop derfor jeg havde håbet på 3-4-3, men let at være klog når det går dårligt. 

​Ja, det var uden tvivl en kamp, hvor vi lige kom ned på jorden fuldstændig som med Inter, hvor vi blot var heldige at hive alle 3 point med hjem.

Jeg håber virkelig at både VB og HB bliver prioriteret i de kommende transfervinduer - det er et kæmpe problem, når vores backs intet byder ind med offensivt

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

10 måneder 3 uger siden #5 af Mølbat
​Det var reelt set kun midterforsvaret og så Courtois, der leverede i går. Jeg forstår derfor ikke, at folk i gennemsnit ikke har givet Militão en højere karakter. Han var IMO Real Madrids klart bedste spiller i går.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.