Real Madrid-delegation til Milano for at følge Brahim

2 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid sender...

Real Madrid sender i morgen en delegation af sted til Milano for at følge Brahim Díaz i CL-opgøret mod Atlético Madrid.

Den 22-årige offensiv-spiller har nemlig slået en tyk streg under sin betydning for italienerne og han scorede på Anfield Road i AC Milans første CL-kamp ude mod Liverpool.

I den italienske Serie A er han lige så vigtig og i de første fem kampe er han således noteret for 3 mål og derfor ønsker man nu at få en førstehånds-status for at vurdere ham med henblik på en tilbagevenden til den spanske hovedstad næste år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #2 af Mølbat
Nu har jeg efterhånden forsøgt at overbevise folk om Brahims kvaliteter i 2-3 år, så det er skønt, at folk endelig begynder at få øjnene op for, hvor god han er.
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #3 af NadaMás
En smule bemærkelsesværdigt når han er på kontrakt hos dem frem til 2023.
Det betyder givetvis, at en klausul gør det muligt at hente ham hjem et år forinden. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #4 af DeLaRed

Mølbat post=142352 skrev: Nu har jeg efterhånden forsøgt at overbevise folk om Brahims kvaliteter 2-3 år, så det er skønt, at folk endelig begynder at få øjnene op for, hvor god han er.

​Jeg er helt enig, jeg ser ham ikke som en spiller der går direkte ind i start opstillingen, men har virker til at være et niveau over flere af vores nuværende marginal spillere.

men er det ikke noget med at Milan har ham i 2 år?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #5 af El Siete
​​Lad ham nu for guds skyld blive i Milan og fortsætte sin udvikling i stedet for at blive hevet hjem til en bænkplads.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #6 af Salix7

DeLaRed post=142354 skrev:

Mølbat post=142352 skrev: Nu har jeg efterhånden forsøgt at overbevise folk om Brahims kvaliteter 2-3 år, så det er skønt, at folk endelig begynder at få øjnene op for, hvor god han er.

​Jeg er helt enig, jeg ser ham ikke som en spiller der går direkte ind i start opstillingen, men har virker til at være et niveau over flere af vores nuværende marginal spillere.

men er det ikke noget med at Milan har ham i 2 år?

​Jo Milan har lånt ham for 2 sæsoner, men ofte kan spillere hentes tilbage før tid (nogle gange mod et fee). Jeg håber dog, at han får to sæsoner med fuld spilletid for Milan, inden vi henter ham hjem, og smider ham ind centralt bag Haaland og med Mbappé og Vinicius på hver sin kant :D så vil vi have et helt fantastisk angreb, og til den tid har vi vel også fået styr på både vores back og defensive midtbane :)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce