Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 8. spillerunde

2 uger 9 timer siden #85 af 9eren
Jeg savner helt vildt Capello. Han kunne sgu straffe spillerne

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 9 timer siden #86 af Kiwes
​Ancelotti er i hvert fald ved at have brugt den goodwill han havde optjent i starten hos mig. Så må han tage tilbage til Napoli, Everton eller en anden ligegyldig klub - det pis gider jeg ikke se på. Han spiller med Camavinga og Valverde på kanterne - altså hvad fanden....Camavinga er tydeligvis bedst som det defensive anker, noget som Kroos overhovedet ikke kan finde ud af. Derudover giver det jo slet ingen mening at spille med 4 midtbanespillere i en kamp som denne. Vini har også tabt niveau gevaldigt. Måske det er tid til at Hazard kommer ind på kanten igen. Og ja selvfølgelig bliver vi også ramt at at vi igen kommer svækket ud af et transfervindue. 

Sidste redigering: 2 uger 8 timer siden ved Kiwes.

2 uger 8 timer siden #87 af elle44
Det var godt nok en ringe kamp idag… Det ser ud til vi fik forventningerne for højt op i starten sf sæsonen, nu er vi tilbage på jorden igen :(

2 uger 8 timer siden #88 af Mølbat
​Den her sæson har desværre budt på et gensyn med 2018/19-sæsonens udgave af Luka Modric. Jeg håber, at han kan genfinde sig selv igen, ligesom han gjorde i 19/20, for ellers bør han næsten overveje at stoppe karrieren efter denne sæson.

1 uge 6 dage siden #89 af nono
Barcelona-syndrom, substantiv <-et >: Hvor Barcelona altid har været dygtige til at kapitulere på uro i hovedstaden forholder det sig anerledes i Madrid. Når ufred og uro lægger sig over Barcelona sørger Real Madrid straks for at replikere udfordringerne, så man stadig kan gå hånd i hånd. 9/10 pladsen eller 1/2 pladsen - Barcelona vælger, Real Madrid følger trop. Dette kaldes i folkemunde "Barcelona-syndromet" og er til stor frustration for den gruppe af kyniske Madrid-fans der mener, at los merengues burde gøre som Barcelona plejer at gøre: Hente brændet til det bål, den anden brænder under.
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Elto92

1 uge 6 dage siden #90 af Elto92
jeg sad også tænkte på det forleden dag.

sig mig hvornår har vi egentlig udbygget en føring i samme spillerunde hvor barca taber point. synes snart jeg kan danne mig et mønster. nemlig, at vi ALDRIG formår at udbygge indhente eller i dette tilfælde, gøre forspringet større...

der var flere tilfælde i sidste sæson, men også i denne fortsætter det.....

1 uge 6 dage siden #91 af Administrationen

Elto92 post=142686 skrev: jeg sad også tænkte på det forleden dag.

sig mig hvornår har vi egentlig udbygget en føring i samme spillerunde hvor barca taber point. synes snart jeg kan danne mig et mønster. nemlig, at vi ALDRIG formår at udbygge indhente eller i dette tilfælde, gøre forspringet større...

​5. og 6. spillerunde i denne sæson. Og sandsynligvis også 4. spillerunde.

1 uge 6 dage siden #92 af Kratmus

Elto92 post=142686 skrev: jeg sad også tænkte på det forleden dag.

Teknisk set kunne vi ikke være foran Barca, hvis vi aldrig kunne formå at udbygge en føring ;). Men det kunne være interessant med statistik på emnet 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.