Statistik: Espanyol - Real Madrid 2-1, LaLiga, 8. spillerunde

1 uge 6 dage siden #1 af Administrationen
Espanyol – Real...

Benzema Espanyol

Espanyol – Real Madrid 2-1 (1-0)
1-0 Raúl de Tomás (17.)
2-0 Aleix Vidal (60.)
2-1 Benzema (71. min.)

Tilskuere: 23.377

Dommer: Cuadra Fernández

Gule kort: Pendín (assistent-træner), Embarba, Óscar Gil (Espanyol), Camavinga (Real Madrid).
Røde kort: Pastor (Fysisk træner, Espanyol).

Espanyols hold: Diego López, Óscar Gil, (Didac, 81. min.), Sergi Gómez, Cabrera, Pedrosa, Keidi Bare, Darder ( David López, 81. min.). Aleix Vidal (Wu Lei, 64. min.), Melendo (Morlanes, 58. min.), Embarba (Melamed, 64. min.) Raúl de Tomás.

Real Madrids hold: Courtois, Lucas Vázquez, Alaba, Militao, Nacho, Fede Valverde, Kroos (Casemio, 61. min.), Modric (Jovic, 61. min.), Camavinga (Rodrygo, 46. min.), Vinícius (Hazard, 76. min.), Benzema.

Statistik:
Boldbesiddelse: 35%-65%
Skud: 8-18
Skud på mål: 4-4
Offside: 1-4
Hjørnespark: 2-8
Gule kort: 2-1
Røde kort: 0-0
Straffespark: 0-0
Afleveringer: 250-526
Vellykkede afleveringer: 80%-91%
Frispark begået: 12-13

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #2 af Thomaskjensen
Jeg så "desværre" ikke kampen, men havde "fornøjelsen" at følge den her på forummet og via bold.dk, så jeg ser frem mod podden på fredag da jeg heller ikke har fundet ret mange klip på youtube :(
Der var en statistik i ikke får med som jeg undrede rigtig meget over...
Inden den kommer skal jeg lige sikre mig at vi faktisk spillede med 2 angribere i form af Benzema og Viniiii (mange iiii da jan jo er hurtig)?
Indlæg er det jeg fundere over, 11 - 34
Kontra 1 - 0

Hvad får man ud at Benzema om der lægges 34 indlæg, og hvad får man ud af Viniii om man ikke har et eneste kontra på 90 minutter?
Vi havde 9% fejlafleveringer (48 totalt) og jeg gad godt vide hvor mange af dem som var indlæg?

1 uge 6 dage siden #3 af BBB

Thomaskjensen post=142689 skrev: Jeg så "desværre" ikke kampen, men havde "fornøjelsen" at følge den her på forummet og via bold.dk, så jeg ser frem mod podden på fredag da jeg heller ikke har fundet ret mange klip på youtube :(
Der var en statistik i ikke får med som jeg undrede rigtig meget over...
Inden den kommer skal jeg lige sikre mig at vi faktisk spillede med 2 angribere i form af Benzema og Viniiii (mange iiii da jan jo er hurtig)?
Indlæg er det jeg fundere over, 11 - 34
Kontra 1 - 0

Hvad får man ud at Benzema om der lægges 34 indlæg, og hvad får man ud af Viniii om man ikke har et eneste kontra på 90 minutter?
Vi havde 9% fejlafleveringer (48 totalt) og jeg gad godt vide hvor mange af dem som var indlæg?

​De stats jeg har fundet siger 31 indlæg, 7 af dem var præcise. Derudover 43 lange bolde. 30 af dem var præcise.

1 uge 5 dage siden #4 af Thomaskjensen
OK, så 22,6% var præcise...

Bare for at sammenligne så skal en angriber lave mål hver 3 gang han er i en god situation.

Tror der er nogen der skal stille sig ned ved samme mål hvor Vini træner afslutninger, og træne indlæg.

1 uge 4 dage siden #5 af BBB

Thomaskjensen post=142702 skrev: OK, så 22,6% var præcise...

Bare for at sammenligne så skal en angriber lave mål hver 3 gang han er i en god situation.

Tror der er nogen der skal stille sig ned ved samme mål hvor Vini træner afslutninger, og træne indlæg.

​De kan godt være præcise, men at forsvarsspilleren blot slår vores angribere i duellen om bolden, men vi er enige om, at man smider bolden væk ret ofte ved indlæg.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.