Real Madrid vil have spansk udtryk igen

1 uge 3 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid har...

RealMadrid Logo

Real Madrid har i øjeblikket ingen spillere på det spanske landshold og det er naturligvis en situation, man ønsker at ændre på.

Derfor har man flere spanske spillere i kikkerten, som i fremtiden kan være med til at give klubben et mere spansk udtryk, selv om man fortsat jagter spillere som Kylian Mbappé og Erling Haaland.

Især to spillere er i kikkerten hos Real Madrid, nemlig Real Sociedads Mikel Oyarzábal og Villarreals Pau Torres, som ventes at koste i omegnen af 70 millioner € for førstnævnte og 50 millioner € for sidstnævnte.

Også Real Sociedads Mikel Merino nævnes som et bud, mens man også holder et vågent øje med Manchester Citys to spanske midtbanespillere, Rodri og Ferrán Torres, som dog vurderes at blive mere end svære at hente i øjeblikket.

Hos Valencia er man endvidere interesseret i Carlos Soler, men de to klubbers indbyrdes forhold in mente gør, at også denne handel synes umulig. Herudover har man også et vågent øje på RB Leipzigs Dani Olmo og Villarreals Yeremi Pino.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #2 af 9eren
Vi kunne jo også bruge de talenter vi har.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 uge 3 dage siden #3 af purusothv
​Forsøgte man ikke også dette tidligere da man hentede Ceballos, Vallejo og Asensio i sin tid

1 uge 3 dage siden #4 af Real HWL
​En spiller som Yeremi Pino kunne også være spændende.

1 uge 3 dage siden #5 af Administrationen

Real HWL post=142732 skrev: ​En spiller som Yeremi Pino kunne også være spændende.

​Som faktisk var nævnt i den spanske artikel også. Glemt i første omgang, men nu har jeg opdateret vores nyhed, for han er bestemt værd at følge også.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 uge 3 dage siden #6 af 9eren
Jeg kunne også godt tænke mig ellers at holdet blev mere spansk.

Men vi skal helt klar have fat i noget udenlandsk arbejdskraft. Håland, Mbappe og Kounde.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

1 uge 3 dage siden #7 af Real HWL

Administrationen post=142733 skrev:

Real HWL post=142732 skrev: ​En spiller som Yeremi Pino kunne også være spændende.

​Som faktisk var nævnt i den spanske artikel også. Glemt i første omgang, men nu har jeg opdateret vores nyhed, for han er bestemt værd at følge også.

Han er nemlig en rigtig spændende spiller. Nåh men godt han også er nævnt i artiklen :)

1 uge 3 dage siden #8 af -#7-
​Én ting er at hente spanske spillere som er gode nok, en anden ting er at hente spanske spillere bare fordi. Den eneste som vel er god nok på den liste er Pau Torres. Nu kiggede jeg lige på det hold som Luis Enrique har udtaget, og det er altså godt nok også et spansk landshold som er milevidt fra det hold de havde for 10 år siden. 

Så selvfølgelig er det ærgerligt at Real Madrid ikke kan mønstre en spansk landsholdsspiller, men som jeg ser det, er det mere et udtryk for en svag spansk fodboldgeneration, end det er et udtryk for klubbens modvillighed til at købe eller opfostre spansk. 

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, elle44, Thomaskjensen, NadaMás, Dragam, DeLaRed

1 uge 3 dage siden #9 af DeLaRed

-#7- post=142736 skrev: ​Én ting er at hente spanske spillere som er gode nok, en anden ting er at hente spanske spillere bare fordi. Den eneste som vel er god nok på den liste er Pau Torres. Nu kiggede jeg lige på det hold som Luis Enrique har udtaget, og det er altså godt nok også et spansk landshold som er milevidt fra det hold de havde for 10 år siden. 

Så selvfølgelig er det ærgerligt at Real Madrid ikke kan mønstre en spansk landsholdsspiller, men som jeg ser det, er det mere et udtryk for en svag spansk fodboldgeneration, end det er et udtryk for klubbens modvillighed til at købe eller opfostre spansk. 

​Helt Enig! Og saa skal vi ogsaa taenke paa hvor paa banen vi faktisk har brug for spillere (om de er spanske eller ej), kan ikke se ideen med at hente endnu en venstre kant for eksempel, der maa vaere andre pladser der har mere brug for hjaelp.

En ting jeg ogsaa synes ofte gaar overset er at en spiller som Carvajal nok havde haft en plads paa landsholdet hvis han ikke konstant gik i stykker, saa kunne man faa bugt med skaderne ville det nok ogsaa styrke Madrid's udtryk paa den internationale scene en smule.

Donde está la biblioteca?

1 uge 3 dage siden #10 af Ramos4
Både og. Zidane gav konsekvent ikke spillere under 35 år en chance og Ancelotti er da heller ikke meget for at bruge Miguel og Blanco f.eks. Det er sgu ikke mange chancer man får som ung spiller.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 uge 3 dage siden #11 af El_Juan
Et stort ja tak til Pau Torres. Vil være en klar forstærkning til bagkæden.

De andre spillere som er nævnt...
Ferran Torres og Mikel Oyarzabal spiller stort set samme rolle på deres respektive hold. Kan begge spille både falsk 9'er/angriber, nr. 10 eller på kanterne. City havde angiveligt kig på dem begge, inden de hentede Ferran Torres. Kan lide begge spillere, men med Haaland og Mbappe incoming, så kan jeg godt undvære. Så skulle det lige være fordi man misser en af de to.

Rodri og Mikel Merino spiller ligeledes samme plads. Begge er en moderne 6'er type. Begge kunne være et interessant alternativ til Casemiro.

Olmo, Soler og Pino er jeg sådan lidt mjaee omkring. Det skal heller ikke være spanske spillere for en hver pris...

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.