Eden Hazard i nye skadesproblemer
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Eden Hazard er atter i risiko for at holde pause efter at han i går blev skiftet ud af Nations League-semifinalen mod Frankrig.
Belgieren havde allerede problemer i første halvleg, hvor han tog sig til benet efter at have følt muskelsmerter, men af uvisse årsager fik han lov til at fortsætte en stor del af anden halvleg også og først i det 74. minut blev han udskiftet, da han blev sat i en spurt og desperat kiggede ud mod bænken.
Efter kampen var der stor rådvildhed i den belgiske lejr, hvor man ikke nærmere kunne redegøre for skadens omfang, men frygten er naturligvis, at Eden Hazard skal gennem endnu en skadesperiode.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
- Væk
- Platin bruger
Desværre fordi Hazard er en sympatisk spiller. Jeg havde undet ham succes i klubben, men det kommer aldrig til at ske.
- Cristiano7
- Platin bruger
1) Han er skadet i en længere periode. Så behøver vi ikke at tænke på ham mere og kan koncentrerer os fuldt us mod en fremtid med Vini, Benz, Mbappe og Haaland. For jeg tror at der måske ligger en eller anden klausul om at han skal have noget spilletid..
2) Han bliver solgt. Men hvem gider købe ham...!?
Men hold da op hvor har vi bare købt katten i sækken i 100te potens. Og Belgiens landshold må da grine hver gang han udtages. Vi bruger enorme ressourcer på at få ham fit og passer riigtig meget på ham..skifter ham ud så snart han bare får den mindste tackling, vindstød, græsstrå på panden osv. Til gengæld får Belgien end spiller der kommer ind med masser af gejst og giver sig 110 %. Og når han så viser tegn på skade lader de ham spille indtil han er ved at gå helt i stykker.
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Hvis vi nu hvisker sixpack til dem, så opdager de nok slet ikke, at vi mener Bale, Hazard, Isco, Marcelo, Vallejo og Mariano ;-)Cristiano7 post=142754 skrev: Mon vi skulle prøve at sælge ham til Newcastle?
Cristiano7 post=142754 skrev: Mon vi skulle prøve at sælge ham til Newcastle?
Hazard til Newcastle, som ejes af kronprinsen af Saudi?
"...det var en hård kamp, hvor han fik savet benene væk..."
- madrid2000
- Væk
- Platin bruger
Hvis Newcastle tilbød 100kr burde RM takke ja tak. Så spar vi lønninger tilgengæld.Administrationen post=142756 skrev:
Hvis vi nu hvisker sixpack til dem, så opdager de nok slet ikke, at vi mener Bale, Hazard, Isco, Marcelo, Vallejo og Mariano ;-)Cristiano7 post=142754 skrev: Mon vi skulle prøve at sælge ham til Newcastle?
og jeg orker ikke høre på en eller anden profeti om, at han vender tilbage - for det gør han ikke venner. he's done. i hvert fald på det her niveau.
For netop Hazard var golf måske den rette sport.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Når jeg sidder som fodboldfan og Real Madrid fan, så er jeg helt absurd frustreret over at vi endelig (ENDELIG!) kan se frem til at få Bale ud af klubben til sommer næste år, og så sidder vi gudhjælpemig med version 2.0 i Eden Hazard. Men på det helt personlige og menneskelige plan, så har jeg virkelig også ondt af belgieren, som bestemt virker som en gennemført stille og rolig, og sympatisk gut, som jo eftersigende har drømt om at spille for Real Madrid siden han var dreng. At det så er endt i et mareridt er sgu godt nok også trist synes jeg.
DC19
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
@melchorcope and @MarioCortegana
Hazard hasn't suffered any muscle tear, according to the tests carried out by Belgium's medical team.
@AranchaMOBILE
Tilbage til Madrid med ham. Det er dog selvfølgelig klart, at med hans historik in mente, så skal man være påpaslig med ham. Hvis Beligen vil ham noget godt, så sendes han tilbage.. den Italien kamp, som Courtois også udtalte, er fuldstændig meningsløs og ligegyldig og de har ikke en kamp efter den.