Camavinga: Alle i Real Madrid er meget ydmyge

1 uge 2 dage siden #1 af Benzeron
Eduardo Camavinga er afsted...

camavinga

Eduardo Camavinga er afsted med det franske U21-landshold for tiden, og på en pressekonference fik han lejlighed til at udtale sig om livet i Real Madrid siden skiftet i sommer.

Her sagde han:
- Jeg er meget overrasket, især over Benzema, fordi alle er meget ydmyge spillere. Benzema fik mig til at tage det roligt med det samme. De begyndte endda at lave sjov med mig, selvom jeg ikke taler spansk. Både Modric og Benzema gav mig et andet navn – det er en hemmelighed, jeg kommer ikke til at sige det, men jeg er allerede integreret. Og vi kan snakke på fransk, jeg sidder ved siden af ham (Benzema, red.) ved bordet. Han fortalte mig, at jeg skulle sige det til ham, hvis jeg mangler noget.

Om spillet i Spanien sagde Camavinga:
- Jeg elsker den spanske liga. Den er mindre fysisk end den franske liga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #2 af DeLaRed
Forstaar godt der er forskel paa Frankrig og Norge, samt ogsaa at vaere 15 eller 18 aar gammel. Men synes stadig Camavinga's ord tegner et rigtig fint billede af at hvordan man falder til i en fodbold klub handler om ens egen tilgang og personlighed. Dette er jo den dimentrale modsaetning til Oedegaards oplevelser, og her foeler jeg mig overbevist om at problemet ligger hos Oedegaard og ikke omvendt.

Hvor er det forfriskende at se Camavinga's tilgang til tingende, det er sku flot af en saa ung mand!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

1 uge 1 dag siden #3 af Kiwes

DeLaRed post=142770 skrev: Forstaar godt der er forskel paa Frankrig og Norge, samt ogsaa at vaere 15 eller 18 aar gammel. Men synes stadig Camavinga's ord tegner et rigtig fint billede af at hvordan man falder til i en fodbold klub handler om ens egen tilgang og personlighed. Dette er jo den dimentrale modsaetning til Oedegaards oplevelser, og her foeler jeg mig overbevist om at problemet ligger hos Oedegaard og ikke omvendt.

Hvor er det forfriskende at se Camavinga's tilgang til tingende, det er sku flot af en saa ung mand!

​For mig tegner der sig et helt tydeligt billede af at Ødegaard havde svært ved at falde til socialt. Han udtalte selv for nyligt at det var svært at få venner i Madrid. Det må alt andet lige også være nemmere for Camavinga der er fransk. Jeg stoler fuldt på at han nok skal falde godt til I Madrid. Kvaliteten har han i hvert fald. 

1 uge 1 dag siden #4 af Lars1991
​Ja Camavinga har selvfølgelig en stor fordel i at have landsmænd i truppen, ligesom Vini og Rodrygo også havde/har det. Men man tænker stadig... hvorfor filan var det han skulle ud på leje halvvejs inden i sæsonen hvis han stadig ikke var faldet til endnu? Især set i bakspejlet med alle de skader vi havde, han ville jo have haft chancen for at bevise sig. Det virker mere og mere som hans mentalitet ikke er stærk nok (endnu).

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.