La Gazzetta dello Sport: Inter overvejer Jovic

1 uge 1 dag siden #1 af Benzeron
Luka Jovic var...

JOVIC 16

Luka Jovic var denne morgen på forsiden af den italienske sportsavis, La Gazzetta dello Sport, hvor han nævnes som et oplagt transferemne for Inter.

Avisen melder, at Jovic er værd at gå efter på grund af hans styrke, erfaring og lave pris – den første og sidstnævnte karakteristika kan man kun være enig i, men erfaringen kan man omvendt stille spørgsmålstegn ved. Det er ikke første gang, at Jovic rygtes til Italien, da den anden store Milano-klub, AC Milan, også har været kædet sammen med ham i flere omgange.

Hvis en handel skal komme på tale, skal Inter dog angiveligt først skille sig af med løntunge Alexis Sánchez, og desuden nævnes Arsenals Alexandre Lacazette også som et købsemne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #2 af BBB
Hvordan vil folk have det, hvis han bliver solgt til overpris til Newcastle? Her tænker jeg både på oliepenge og hele ideen med, at man indirekte handler med MBS.

Det er heller ikke fjernt fra, hvad man gjorde med Robinho. Er det en formildende omstændighed?

1 uge 1 dag siden #3 af Ramos4
De efterhånden mange rige ejere ødelægger stille og roligt fodbolden, men så længe de er her, må vi vel forhandle med dem. Hvad skulle problemet være i at sælge en spiller til dem?

Jeg kender ikke til deres baggrund - er de sat i forbindelse med noget ulovligt da?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 uge 1 dag siden #4 af DeLaRed

BBB post=142774 skrev: Hvordan vil folk have det, hvis han bliver solgt til overpris til Newcastle? Her tænker jeg både på oliepenge og hele ideen med, at man indirekte handler med MBS.

Det er heller ikke fjernt fra, hvad man gjorde med Robinho. Er det en formildende omstændighed?

​UANSET hvem der vil have ham og UANSET hvilken pris de byder, saa skal Real slaa til med det samme!!!

Donde está la biblioteca?

1 uge 1 dag siden #5 af longwind

Ramos4 post=142775 skrev: De efterhånden mange rige ejere ødelægger stille og roligt fodbolden, men så længe de er her, må vi vel forhandle med dem. Hvad skulle problemet være i at sælge en spiller til dem?

Jeg kender ikke til deres baggrund - er de sat i forbindelse med noget ulovligt da?

Det er Mohammed Bin Salman, den Saudi-Arabiske kronprins, der nu står i spidsen for dem. Det betyder jo at de praktisk talt er ejet af den Saudi-Arabiske stat, på samme måde som det er tilfældet med PSG og Qatar eller Man City og UAE. Saudi-Arabien er ikke ligefrem kendt for deres kærlighed til basale menneskerettigheder. De stod fx bag mordet på Jamal Khashoggi - en saudi journalist der var kritisk over for kongehuset.

Jeg vil personligt mene, at de er værre end både Qatar og UAE, og dermed må de betegnes som de mest umoralske ejere i fodboldverdenen, hvilket alligevel er noget af en præstation.

Jeg mener i øvrigt ikke, at det bør afholde os fra at handle med dem. I en ideel verden ville man have det privilegie, men sådan er det jo desværre sjældent i praksis.

Trist udvikling i Premier League må man sige. Det her er en new low.

Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved longwind.

1 uge 1 dag siden #6 af Thomaskjensen
Saudi Arabien er et dejligt sted at bo, om du er indfødt, har MANGE penge, har den rigtige familie og er MAND.

Selv om du kan sige at du er 3 ud af 4, så er landet stadig et helvede på jorden.

1 uge 22 timer siden #7 af Raul7-2880

BBB post=142774 skrev: Hvordan vil folk have det, hvis han bliver solgt til overpris til Newcastle? Her tænker jeg både på oliepenge og hele ideen med, at man indirekte handler med MBS.

​Den danske stat har i høj grad forhandlet og forhandler med Saudi Arabien. Lige fra madvare til import af militærudstyr. Sågar dronning Magrethe (kongehuset) og udenrigsministeren har gennem årene besøgt landet. 
Det ideelle er vel, at boykotte disse forbryderisk lande.
Men det betinger også, at man boykotter USA. Real Madrid har indgået partnerskab med det amerikanske selskab Providence Equity. Real Madrid har en årlige turné til USA. Saudi Arabiens grusomheder er mildt sagt en bagatel sammenlignet med de frygtelige grusomheder og massakrer USA har udført og udfører.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, ElMadrid

1 uge 18 timer siden #8 af Bismo
Synes vi skal holde politik ude af forummet.

Men ja, det er en virkelig trist udvikling, vi er vidne til. Bliver interessant at se, hvordan de her ellevilde fans reagerer, når de her rigmænd/korrupte stater mister interessen og går på udkig efter noget andet at more sig med eller en mere attraktiv investering. Det kommer til at ske på et eller andet tidspunkt.

Så foretrækker jeg trods alt vores forretningsmodel og det faktum, at klubben er ejet af fans :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, longwind

1 uge 16 timer siden #9 af DeLaRed
Men i glemmer alle sammen det absolut vigtigste, og det er komme af med Jovic ;-)

Donde está la biblioteca?

1 uge 6 timer siden #10 af NadaMás
Tror i City kunne være interesseret til januar?
De mangler desperat en 9´er, og der er få muligheder.
Han har ikke niveauet, men omvendt er han ung og givetvis billig.
Hvis han kan køligheden fra Frankfurt, vil han være en stor gevinst for dem.

1 uge 5 timer siden #11 af Jona
DeLaRed

Vil nu meget hellere af med Mariano samt købt en ny angriber (forhåbentlig Haaland) før jeg vil af med Jovic.

6 dage 8 timer siden #12 af BBB

Raul7-2880 post=142785 skrev:

​Den danske stat har i høj grad forhandlet og forhandler med Saudi Arabien. Lige fra madvare til import af militærudstyr. Sågar dronning Magrethe (kongehuset) og udenrigsministeren har gennem årene besøgt landet. 
Det ideelle er vel, at boykotte disse forbryderisk lande.
Men det betinger også, at man boykotter USA. Real Madrid har indgået partnerskab med det amerikanske selskab Providence Equity. Real Madrid har en årlige turné til USA. Saudi Arabiens grusomheder er mildt sagt en bagatel sammenlignet med de frygtelige grusomheder og massakrer USA har udført og udfører.

​Jeg har endnu ikke hørt, at Biden har dræbt og parteret en journalist i et andet land. Er det det, som er på Hunter Biden's bærbar????

Jeg synes ikke, at den danske stat bør handle med dem. Vi overlever uden. Jeg synes heller ikke, at vi bør deltage i VM i Qatar, men her deltager Danmark også. 

Kan jeg forstå dit indlæg som, at du synes, at vi skal handle med dem, hvis de byder på Jovic?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.