Truppen imod Shakhtar Donetsk, Champions League, 3. spillerunde

1 måned 1 uge siden #25 af DeLaRed
Hold nu KÆFT hvor er Casemiro bare stærk idag!!!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #26 af Thomaskjensen

SeQueda post=142870 skrev: 14-1 i skud i RMs favør. Er det Vini, som er tilbage?

​Ja Vini er tilbage! 

1 måned 1 uge siden #27 af Ramos4
OKAY et mål. Vini er...tilbage?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 måned 1 uge siden #28 af Brylle
​Jeg forstår ikke kritikken af Rodrygo. Det er umuligt at have energi til at udfordre og være eksplosiv når man hele tiden skal agere wingback foran en klovn på backen. Hvor mange gange har han ikke været nede og forsvare dybere end vores højre back? Så er det svært både at støtte kontraen og derefter udfordre velvidende at det forventes, at du skal ned på højre back igen.

Vinicius er verdensklasse. Han er så intelligent i de løb og kan så mange fantastiske ting. 

Overall er jeg ikke imponeret trods momenter af genialiteter. Håber der bliver sparet nogle snart. Helst nu.

1 måned 1 uge siden #29 af Franksk
​man burde sende en pakke snøfler til Vini 
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 måned 1 uge siden #30 af mohbar
​Vini må så meget gerne fortsætte sit ekstreme niveau

1 måned 1 uge siden #31 af DeLaRed
Sådan! De 3 forreste har fundet hinanden!

1 måned 1 uge siden #32 af 9eren
Rodrygo of Vini sammen har længe været min drøm og så Mbappe eller Benz.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

1 måned 1 uge siden #33 af Chamartin

nono post=142867 skrev: Vi er tilbage til vores søvndyssende død langs kanten-strategi krydret med et ustruktureret, ufokuseret forsvar.

Måske var der aldrig en Ancelotti-effekt. Måske spillede holdet bare tilfældigvis 3-4 gode kampe hvorefter de fandt deres sædvanlige, uinspirerede, umotiverede niveau.

Jeg er virkelig, virkelig træt af at følge et hold der spiller så kedelig fodbold. Det er fordummende forudsigeligt og efter at have oplevet den kortvarige fryd det var at se Real Madrid spille et par gode kampe er jeg blevet fuldstændig allergisk overfor det her sjuskebold. Der er intet at slå øjnene op for. Den eneste æstetik er når Kroos indimellem lægger en mm præcis tværaflevering ud til en Rodrygo som efter 9 forsøg stadig hverken har vundet en dribleduel eller har slået et reelt indlæg. Vinicius løber rundt som en hovedløs kylling og har igen fundet sit beskæmmende niveau. Modric og Kroos fedter usolidarisk bolden rundt, uden at tage ægte del i det opbyggende spil, mens Benzema slår ud med armene og ligner til tider, allerede inden Balon D'or ceremonien en spiller der har ladet kåringen stige sig til hovedet. Alt i mens står Ancelotti og klapper på sidelinien som om alt er i skønneste orden. Den katatoniske, apatiske italiener ville have spillet en glimrende violin om bord på Titanic....

Når man ikke selv ser kampen, elsker jeg bare den her slags indlæg ;)

1 måned 1 uge siden #34 af DeLaRed

Brylle post=142887 skrev: ​Jeg forstår ikke kritikken af Rodrygo. Det er umuligt at have energi til at udfordre og være eksplosiv når man hele tiden skal agere wingback foran en klovn på backen. Hvor mange gange har han ikke været nede og forsvare dybere end vores højre back? Så er det svært både at støtte kontraen og derefter udfordre velvidende at det forventes, at du skal ned på højre back igen.

Vinicius er verdensklasse. Han er så intelligent i de løb og kan så mange fantastiske ting. 

Overall er jeg ikke imponeret trods momenter af genialiteter. Håber der bliver sparet nogle snart. Helst nu.

​Sjovt du siger det, for det sammen skrev jeg om Asensio efter hver kamp Vazquez spillede back sidste season, det er umuligt at skabe noget offensivt på højre kanten når Vazquez ikke er i nærheden af sin back plads!

1 måned 1 uge siden #35 af elle44

Ramos4 post=142886 skrev: OKAY et mål. Vini er...tilbage?

​jeg læste det her indlæg præcis da vini prøvede det lob ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 1 uge siden #36 af Dybbøl
Skønt at se Mendy tilbage på den Venstre back. Dog ærgerligt at det ikke bliver miguel der erstatter ham de sidste 20min. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, Franksk, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.