Real Madrid forbereder stor afsked med Marcelo
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Marcelo er efter al sandsynlighed i gang med sin sidste sæson i Real Madrid og i klubben forbereder man angiveligt allerede en stor afskeds-seance med den legendariske brasilianer, som har kontraktudløb til sommer.
I modsætning til tidligere spillere, hvor man ikke reelt har haft mulighed for at forberede en ordentlig afsked med spilleren, er tingene helt anderledes med Marcelo, som efter mere end 15 sæsoner i Real Madrid, kan se tingene lakke mod enden.
Derfor vil man give ham en afsked på Estadio Santiago Bernabéu, hvor han er omgivet af sine holdkammerater og de tusindvis af fans, som gennem årene har elsket den næstbedste brasilianske venstreback i klubbens historie.
Ifølge rygter i brasiliansk presse vender Marcelo hjem til Fluminense i den kommende sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas
Endrick/Mbappe Papaya rules pls
Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz og Nico Paz
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Skal vi ikke bare sige de var lige gode da de var på toppen hver især? Og så prise os lykkelige over, at være så priviligeret, at få lov til at opleve to af de bedste VBs nogensinde, i vores klub?9eren post=143056 skrev: Og så kan de også lige snige Bale og Hazard ud af bagdøren.
kommer til at savne Marcelo i klubben. Savner den tid hvor han enemand styrede venstresiden både defensivt og offensivt. Det var helt utroligt. Legende.
Jeg savner Pepe :(
jo deet. Men vi snakker om flere skal ud af klubben. Så tænker jeg at de andre ikke fortjener denne type afskedMadridista02 post=143057 skrev:
Skal vi ikke bare sige de var lige gode da de var på toppen hver især? Og så prise os lykkelige over, at være så priviligeret, at få lov til at opleve to af de bedste VBs nogensinde, i vores klub?9eren post=143056 skrev: Og så kan de også lige snige Bale og Hazard ud af bagdøren.
kommer til at savne Marcelo i klubben. Savner den tid hvor han enemand styrede venstresiden både defensivt og offensivt. Det var helt utroligt. Legende.
A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas
Endrick/Mbappe Papaya rules pls
Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz og Nico Paz
Tænker han ved en fejl kom til at quote dig istedet for mohbar :)9eren post=143058 skrev:
jo deet. Men vi snakker om flere skal ud af klubben. Så tænker jeg at de andre ikke fortjener denne type afskedMadridista02 post=143057 skrev:
Han var på sit højeste bare en vidunderlig spiller, og har for mit vedkommende overgået Roberto Carlos, simpelthen fordi jeg ikke på samme måde husker kampe hvor Carlos “overtog” kampen, på samme måde som Marcelo var i stand til.
Men ja, lad os da bare blive enige om at Real Madrid i hvert fald har været begunstiget af et næsten absurd held på den venstrebackposition.
DC19
Jeg tror også at man i Brasilien ville have peget alle fingre og tæer på RC (men det er en anden sag)
Men al respekt og ære til Marcelo der burde være stoppet mens legen var god
Lad os bare stoppe diskussionen om hvem der var bedst af de to ;-)
Men det var RC altså :D