Real Madrid forbereder stor afsked med Marcelo

2 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Marcelo er efter...

Marcelo er efter al sandsynlighed i gang med sin sidste sæson i Real Madrid og i klubben forbereder man angiveligt allerede en stor afskeds-seance med den legendariske brasilianer, som har kontraktudløb til sommer.

I modsætning til tidligere spillere, hvor man ikke reelt har haft mulighed for at forberede en ordentlig afsked med spilleren, er tingene helt anderledes med Marcelo, som efter mere end 15 sæsoner i Real Madrid, kan se tingene lakke mod enden.

Derfor vil man give ham en afsked på Estadio Santiago Bernabéu, hvor han er omgivet af sine holdkammerater og de tusindvis af fans, som gennem årene har elsket den næstbedste brasilianske venstreback i klubbens historie.

Ifølge rygter i brasiliansk presse vender Marcelo hjem til Fluminense i den kommende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #2 af Kayed99
Den bedste. Det skal de her sidste år ikke ændre på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

2 år 11 måneder siden #3 af mohbar
​Roberto Carlos er den bedste VB vi nogensinde har haft
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 år 11 måneder siden #4 af 9eren
Og så kan de også lige snige Bale og Hazard ud af bagdøren.

A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas

Endrick/Mbappe Papaya rules pls

Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz og Nico Paz

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #5 af Madridista02

9eren post=143056 skrev: Og så kan de også lige snige Bale og Hazard ud af bagdøren.

​Skal vi ikke bare sige de var lige gode da de var på toppen hver især? Og så prise os lykkelige over, at være så priviligeret, at få lov til at opleve to af de bedste VBs nogensinde, i vores klub?
kommer til at savne Marcelo i klubben. Savner den tid hvor han enemand styrede venstresiden både defensivt og offensivt. Det var helt utroligt. Legende.

Jeg savner Pepe :(

2 år 11 måneder siden #6 af 9eren

Madridista02 post=143057 skrev:

9eren post=143056 skrev: Og så kan de også lige snige Bale og Hazard ud af bagdøren.

​Skal vi ikke bare sige de var lige gode da de var på toppen hver især? Og så prise os lykkelige over, at være så priviligeret, at få lov til at opleve to af de bedste VBs nogensinde, i vores klub?
kommer til at savne Marcelo i klubben. Savner den tid hvor han enemand styrede venstresiden både defensivt og offensivt. Det var helt utroligt. Legende.

​jo deet. Men vi snakker om flere skal ud af klubben. Så tænker jeg at de andre ikke fortjener denne type afsked

A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas

Endrick/Mbappe Papaya rules pls

Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz og Nico Paz
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

2 år 11 måneder siden #7 af Dragam

9eren post=143058 skrev:

Madridista02 post=143057 skrev:

​jo deet. Men vi snakker om flere skal ud af klubben. Så tænker jeg at de andre ikke fortjener denne type afsked

​Tænker han ved en fejl kom til at quote dig istedet for mohbar :)

2 år 11 måneder siden #8 af Bismo
Bedste VB. Fortjener kun respekt af madridistas.

2 år 11 måneder siden #9 af Ramos4
Endelig en værdig afsked. Fortjent. Håber Ramos får et eller andet en dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 11 måneder siden #10 af -#7-
​Hold nu kæft hvor har jeg dog også knuselsket den mand, og når alt kommer til alt, så vil jeg i sidste ende huske de første 12-13 ekstremt gode år, og ikke de sidste par år her. 

Han var på sit højeste bare en vidunderlig spiller, og har for mit vedkommende overgået Roberto Carlos, simpelthen fordi jeg ikke på samme måde husker kampe hvor Carlos “overtog” kampen, på samme måde som Marcelo var i stand til.

Men ja, lad os da bare blive enige om at Real Madrid i hvert fald har været begunstiget af et næsten absurd held på den venstrebackposition. 

DC19

2 år 11 måneder siden #11 af Ramos4
Roberto Carlos er nok mere ikonisk og vil formentlig blive bedre husket i historiebøgerne - men Marcelo har præsteret på det højeste niveau i længere tid og vundet mere. Marcelo er vel også pund for pund den bedre spiller af de to.

2 år 11 måneder siden #12 af mohbar
Marcelo var mere teknisk ​og bedre i det offensivt opbyggende spil. Hans svagheder' er hans manglende fart og defensive spil.. Carlos havde en sinddsyg sparketeknik og fart og var bedre defendivt. Hans 'mangler' var sin teknik og offensivt opbyggende spil. Carlos var dog efter min mening mere spektakulær.

Jeg tror også at man i Brasilien ville have peget alle fingre og tæer på RC (men det er en anden sag)

Men al respekt og ære til Marcelo der burde være stoppet mens legen var god

Lad os bare stoppe diskussionen om hvem der var bedst af de to ;-)

Men det var RC altså :D
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum