Truppen imod Elche, LaLiga, 12. spillerunde
Overdrivelse fremmer forståelsen :)DeLaRed post=143185 skrev:
Asensio? Er han ikke “kun” 27?mohbar post=143177 skrev: Nu SKAL evighedstalentet på snart 30 år levere i denne kamp. Ellers må det være et salg.
Han har været med i 6 mål i denne season (3mål, 1assist, med i 2 opspil), hovedsageligt som indskifter. Jeg kan nemt pege på 10 spillere der burde sælges før ham!
Synes bare han snart må tage sig sammen der er sgu langt mellem snapsene..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
25. Men ja, lad os bare sige 30.DeLaRed post=143185 skrev:
Asensio? Er han ikke “kun” 27?mohbar post=143177 skrev: Nu SKAL evighedstalentet på snart 30 år levere i denne kamp. Ellers må det være et salg.
Han har været med i 6 mål i denne season (3mål, 1assist, med i 2 opspil), hovedsageligt som indskifter. Jeg kan nemt pege på 10 spillere der burde sælges før ham!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hahaha, ja, jeg elsker at han konstant løber væk fra feltet når Elche er tæt på at skabe chancermohbar post=143191 skrev: Marcelo spiller bare en god kamp. Er han ude på at få forlænget :D
Donde está la biblioteca?
DeLaRed post=143192 skrev:
Hahaha, ja, jeg elsker at han konstant løber væk fra feltet når Elche er tæt på at skabe chancermohbar post=143191 skrev: Marcelo spiller bare en god kamp. Er han ude på at få forlænget :D
Det er for at skabe overtal i angrebet, hvis nu modstanderen ikke scorer. En offensiv back er altid klar til angreb!
I øvrigt synes jeg, at man bør have mere tillid til Mariano i de kampe, hvor vi skal jagte et mål til sidst. 2 mand i feltet, om det så er Jovic eller Mariano, kan frigive mere plads til Benzema. Mit valg vil altid falde på Mariano, da han faktisk har vist noget, når han har fået chancen(og nu igen i dag), og jeg kan se, at Ancelotti er enig. Jovic har endnu ikke bevist noget.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Det havde været en rigtig god pointet, HVIS Marcelo kunne løbe fra en skildpadde, men med mindre han står helt oppe i modstanderens felt er han komplet ubrugelig i en kontra!Kratmus post=143194 skrev:
DeLaRed post=143192 skrev:
Det er for at skabe overtal i angrebet, hvis nu modstanderen ikke scorer. En offensiv back er altid klar til angreb!
I øvrigt synes jeg, at man bør have mere tillid til Mariano i de kampe, hvor vi skal jagte et mål til sidst. 2 mand i feltet, om det så er Jovic eller Mariano, kan frigive mere plads til Benzema. Mit valg vil altid falde på Mariano, da han faktisk har vist noget, når han har fået chancen(og nu igen i dag), og jeg kan se, at Ancelotti er enig. Jovic har endnu ikke bevist noget.
Donde está la biblioteca?
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Mariano og Jovic vil jo for det meste at blive i feltet og kan derved skabe plads. Flot assist af Mariano til Vinicius.
- Brylle
- Gæst
-
Mariano er mega grinern :D
Lækker assist og brandvarm skudfinte samt et klasse gennembrud i det angreb. Men så svigter det basale før han skyder også. Håber at Jovic går god tid på banen i dag.