Real Madrid interesseret i Ajax' Antony
Real Madrids talentspejder Juni Calafat, der var manden bag Vinicius Juniór og Rodrygo Goes’ signeringer med Real Madrid, har nu ifølge Defensa Central en ny ung brasilianer i kikkerten, nemlig Antony Matheus dos Santos.
Den 21-årige brasilianer, der kom til Ajax i 2020, er allerede blevet en afgørende spiller for den hollandske klub både i Eredivisie og i Champions League.
Antony er venstrebenet, hurtig og scorer mål. En spiller, der på flere punkter minder om Vinicius, bort set fra at han spiller i den modsatte side af banen.
Ifølge Defensa Central håber Real Madrid på at kunne hente ham i 2022, hvorefter han skal udlejes til Ajax, så han fortsat kan udvikle sig i den hollandske klub.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kan sikkert ikke fungere sammen, men det ser frækt ud.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og hvis vi kunne få Bellingham på midtbanen til at slå sukkerballerne
Jeg er lidt i tvivl om det er brug for forstærkninger på midten. Ser hellere vi bruger de spillere vi har. Altså en midtbane i næste sæson med Valverde, camavinga, casemiro, kroos og blanco. Tænker det vil være godt med en mere dynamisk midtbane og det tror jeg vi får når modric bliver skiftet ud med enten Valverde eller camavinga
Ser hellere vi forstærker vores højrekant , angreb og højreback
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Nej, han er central midtbanespiller.Aesir post=143352 skrev: Er bellingham ikke mere en kantspiller ?
Jeg er lidt i tvivl om det er brug for forstærkninger på midten. Ser hellere vi bruger de spillere vi har. Altså en midtbane i næste sæson med Valverde, camavinga, casemiro, kroos og blanco. Tænker det vil være godt med en mere dynamisk midtbane og det tror jeg vi får når modric bliver skiftet ud med enten Valverde eller camavinga
Ser hellere vi forstærker vores højrekant , angreb og højreback