Real Madrid interesseret i Ajax' Antony

9 måneder 6 dage siden #1 af Offerlin
Real Madrids talentspejder Juni Calafat, der...

RealMadrid Logo

Real Madrids talentspejder Juni Calafat, der var manden bag Vinicius Juniór og Rodrygo Goes’ signeringer med Real Madrid, har nu ifølge Defensa Central en ny ung brasilianer i kikkerten, nemlig Antony Matheus dos Santos.

Den 21-årige brasilianer, der kom til Ajax i 2020, er allerede blevet en afgørende spiller for den hollandske klub både i Eredivisie og i Champions League.

Antony er venstrebenet, hurtig og scorer mål. En spiller, der på flere punkter minder om Vinicius, bort set fra at han spiller i den modsatte side af banen.

Ifølge Defensa Central håber Real Madrid på at kunne hente ham i 2022, hvorefter han skal udlejes til Ajax, så han fortsat kan udvikle sig i den hollandske klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 6 dage siden #2 af Mathiaska
Yes please. Rent teknisk må han være en af de allerbedste i verden allerede nu. Nogle af de ting han gør med bolden er uvirkelige.

9 måneder 6 dage siden #3 af nono
Ja tak - 100 gange mere interessant på højrekanten end Rodrygo.. Sorry to say.

9 måneder 6 dage siden #4 af Ramos4
Vinicius - Mbappe - Antony

Det kan sikkert ikke fungere sammen, men det ser frækt ud.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

9 måneder 6 dage siden #5 af Matamoro
Foretrækker Vinicius Mbappé Adeyemi.
Og hvis vi kunne få Bellingham på midtbanen til at slå sukkerballerne
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 måneder 5 dage siden #6 af Aesir
Er bellingham ikke mere en kantspiller ?
Jeg er lidt i tvivl om det er brug for forstærkninger på midten. Ser hellere vi bruger de spillere vi har. Altså en midtbane i næste sæson med Valverde, camavinga, casemiro, kroos og blanco. Tænker det vil være godt med en mere dynamisk midtbane og det tror jeg vi får når modric bliver skiftet ud med enten Valverde eller camavinga

Ser hellere vi forstærker vores højrekant , angreb og højreback

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death

9 måneder 5 dage siden #7 af El_Juan

Aesir post=143352 skrev: Er bellingham ikke mere en kantspiller ?
Jeg er lidt i tvivl om det er brug for forstærkninger på midten. Ser hellere vi bruger de spillere vi har. Altså en midtbane i næste sæson med Valverde, camavinga, casemiro, kroos og blanco. Tænker det vil være godt med en mere dynamisk midtbane og det tror jeg vi får når modric bliver skiftet ud med enten Valverde eller camavinga

Ser hellere vi forstærker vores højrekant , angreb og højreback

​Nej, han er central midtbanespiller.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.