Real Madrid tæt på at sikre sig Argentinas største talent

2 måneder 2 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse...

RealMadrid Logo

Ifølge spansk presse er Real Madrid meget tæt på at skrive kontrakt med et af de absolut største argentinske talenter i øjeblikket, nemlig 16-årige Gonzalo Sosa, som i hjemlandet kaldes El Talentoso (den vanvittigt talentfulde, red.).

Han spiller i Racing de Avellaneda og Real Madrid sendte for et par måneder siden repræsentanter til Argentina for at mødes med Sosas agent, Martín Sendoa.

Tanken er, at Gonzalo Sosa skal tørne ud for Real Madrid Castilla og i den spanske hovedstad har man været hurtigt ude, idet også klubber som Manchester United, Manchester City, Bayern München og Paris SG har været interesserede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #2 af longwind
Er det bare mig, eller har spillere der har et kaldenavn efter deres talent det med at floppe? Hvem husker ikke "Gabigol"? Sgu ikke mange gols det blev til :D

2 måneder 1 uge siden #3 af Dragam

longwind post=143479 skrev: Er det bare mig, eller har spillere der har et kaldenavn efter deres talent det med at floppe? Hvem husker ikke "Gabigol"? Sgu ikke mange gols det blev til :D

​Synes nu O Fenomeno klarede det meget godt :)
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Dragam.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.