Real Madrid forbereder kontraktforlængelse til Modric

4 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid forbereder...

Real Madrid forbereder i øjeblikket en række kontraktforlængelser, men – måske – lidt overraskende kan den næste tilfalde Luka Modric.

Den 36-årige kroatiske verdensstjerne er still going strong og derfor har klubben ingen problemer med at forsvare en ny kontrakt til midtbanespilleren, som fortsat er en af Carlo Ancelottis foretrukne spillere.

Luka Modric har sammen med Isco, Marcelo og Bale kontraktudløb til sommer, men det er kun kroaten, som kan se frem til en forlængelse af samarbejdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #2 af Cristiano7
NEJ TAK! Havde helst se Modric slutte hans karriere eller smutte til en anden klub (USA eller Italien). Hans teknik er fantastisk, men hans hurtighed og tempo er ikke det samme længere. Det er tid til nye ansigter på midtbanen. Manden er også 36 år….

Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Cristiano7.

4 år 8 måneder siden #3 af madrid2000

Cristiano7 post=143489 skrev: NEJ TAK! Havde helst se Modric slutte hans karriere eller smutte til en anden klub (USA eller Italien). Hans teknik er fantastisk, men hans hurtighed og tempo er ikke det samme længere. Det er tid til nye ansigter på midtbanen. Manden er også 36 år….

​Jeg siger JA TAK! 
Han kan stadigvæk følge med, har høj niveau og jeg tror ikke han brokker sig over en sekundær rolle. Heller en Modric end en Isco på bænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Chamartin, DeLaRed

4 år 8 måneder siden #4 af DeLaRed

Cristiano7 post=143489 skrev: NEJ TAK! Havde helst se Modric slutte hans karriere eller smutte til en anden klub (USA eller Italien). Hans teknik er fantastisk, men hans hurtighed og tempo er ikke det samme længere. Det er tid til nye ansigter på midtbanen. Manden er også 36 år….

​Men hellere ham ham fremfor Ceballos og Isco! (de frigiver jo 2 midtbane pladser til at der kan komme nye kraefter til)

Modric er et fantastisk kort at have i baghaanden som reserve, det er op til Ancelotti ikke at spille ham saa meget. Faktum er vi havde haft kaempe problemer uden Modric i den periode Kroos var skadet, og det er netop de situationer hvor det er guld vaerd at have en Modric paa baenken, vi skal bare have en traener der ikke suger alt energien ud af ham ved at starte ham i hver kamp!

Han er noteret for 3 assists i denne season og har vaeret med i det opbyggende spil til endnu et maal. Skal vi kunne forlange mere af vores startende midtbane spillere? JA! Men at have ham paa baenken i situationer hvor Kroos skal have et hvil eller hvor Fede gaar i stykker (for Fede ligner pt ikke en spiller der kan klare 50 kampe per season), saa er Luka ikke et dumt kort at have paa haanden, OG saa kan vi bruge transfersummerne paa de pladser vi virkelig mangler hjaelp (Hoejre Back, Hoejre Wing, Angreb og alle andre end Vallejo)!

Donde está la biblioteca?

4 år 8 måneder siden #5 af Cristiano7
Isco og Ceballos bliver solgt. Helt sikkert.

Modric skal til VM (November/December 2022) med Kroatien, så tror ikke han vil blive glad for en bænkeplads og nogle spilleminutter hist og pist før VM?

Med Ancelotti - så fortsætter vi med Casemiro, Kroos og Modric på midtbanen efter sommerferien.

Jeg har mine tvivl i at beholde gamle spillere. Real skulle vente til Champions League knockout kampene for at se om Modric kan følge med. Han blev udspillet sidst da vi mødte Chelsea i semifinalerne.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Cristiano7.

4 år 8 måneder siden #6 af Ramos4
Jeg synes vi har set Ancelotti sætte stor tiltro til Valverde, så jeg har ikke den store frygt ved at give Modric 1 år mere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 8 måneder siden #7 af Thomaskjensen
Min første tanke var, nej tak. Men han kommer vel at gå endnu mere ned i løn. Så selv om det er meget tydeligt at han ikke har samme fart længere så er han en god backup.

Leveret af Kunena Forum