Marca: Real Madrid dropper Pogba

2 år 4 måneder siden #1 af Benzeron
Real Madrid...

Real Madrid har været meldt interesseret i Paul Pogba fra Manchester United i flere år efterhånden, og til sommer kan han skifte transferfrit, da han har kontraktudløb i det engelske. Real Madrids interesse synes dog at være dalet efter Zinedine Zidanes afsked, og nu skriver Marca, at man ikke har tænkt sig at tilbyde Pogba en kontrakt.

Det skyldes i første omgang naturligvis, at alle sejl skal sættes ind på at sikre Kylian Mbappés underskrift, men også andre komponenter er i spil. Eksempelvis tyder det på, at Real Madrid hellere vil forlænge kontrakten med Luka Modric, der fortsat præsterer på absolut verdensklasseniveau.

Derudover hentede man som bekendt ind til fremtidens midtbane i sommer, hvor Eduardo Camavinga kom til, og Fede Valverde er også en spiller, som Real Madrid kan nyde godt af på midtbanen i mange år frem. Derudover virker det til, at Carlo Ancelotti nærer stor tiltro til Antonio Blanco, der dog ikke har været forkælet med spilletid hidtil i sæsonen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 4 måneder siden #2 af Madridista02
Hvad er det der indikerer, at Ancelotti nærer stor tiltro til Blanco? På hvilken baggrund konkluderes dette? Har han sagt, at han gør det? Har Blanco sagt noget? Jeg kunne ønske mig, at dette postulat blev bakket op med en forklaring.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, JesperThomsen, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #3 af DeLaRed
Modric og Fede over Pogba any day!!!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum