Real Madrid mod Benfica i Champions League

4 år 7 måneder siden #13 af El_Juan
Lad os nu bare få en europæisk Super League i stedet for det lort. Så kan UEFA selv fedte med deres Conference Europa whatever ligaer. Magter ikke den uduelige amatørorganisation.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #14 af NadaMás
De skal sgu bare sparkes ud. 
Bliver træls at se Ramos mod os.
Nu skriver Mbappé nok heller ikke under inden kampen - Omend jeg ikke tror at kampenes udfald vil ændre meget på, om han gør efter. 

4 år 7 måneder siden #15 af Kiwes
​De skal også til at have fjernet det lort med at man ikke kan møde hold fra samme land efter gruppespillet.

4 år 7 måneder siden #16 af Fondo_Sur
Tror at PSG ryger ud. Holdet ligger godt til dem.

Det ville være en ære at smide den klub ud.

4 år 7 måneder siden #17 af Madrid1998
Kunne være bedre. Jeg er dog glad for at vi slipper for Chelsea. Psg er ikke så gode på banen som de er på papiret.

4 år 7 måneder siden #18 af NadaMás
​Vi har ikke mødt et hold i denne sæson, med en nært så god offensiv som PSG - Og det er både på papiret og i praksis.
Men ja, det ville være et rigtig fedt hold at smide ud. 

4 år 7 måneder siden #19 af Kiwes
​Jeg sidder tilbage med en dårlig smag i munden. Man starter med at få Benfica og ender med PSG. Havde vi trukket dem fra starten af ville jeg have det ok, men nu er jeg bare pissed. Self skal det tages om, men det ændrer bare ikke på mit humør lige nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Dragam

4 år 7 måneder siden #20 af El Siete
​Man var bare slet ikke i tvivl om det ville blive PSG efter det skulle gøres om. Men fint, ser gerne holdet blive testet mod de bedste.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 år 7 måneder siden #21 af Thomaskjensen
Ja lad os da bare få PSG, slipper vi skader så vinder vi over 2 kampe, det er jeg ikke det mindste urolig over for.

Det er bare en eller to skader der skal til for at korthuset i RM falder desværre, det er vel bare højre kanten hvor vi det er lidt lige meget om vi får skader, da ingen rigtig er gode nok.
Ellers er det vel bare Fede der kan erstatte en spiller på midten, så 9 positioner hvor vi helst ikke skal få skader, det er mange.

4 år 7 måneder siden #22 af Kimbo

Fondo_Sur post=144022 skrev:

Kimbo post=144021 skrev: Dejlig lodtrækning. Meeeeen, tror på ingen måde at det er tilfældigt
at PSG og United skal møde hinanden :)

Come on… Det var godt nok en russer (Arshavin), der trak kuglerne op ad bowlen, men ​det ville kræve super agent-tricks for at snyde foran åben skærm. 

​Så kan man altid fumle på en anden måde. Håbløst.
PSG sejler lige nu, men jeg frygter sku at vi får en max motiveret trio at se når de rammer Bernabeu.
Mbappe vil nok gerne vise sig frem, Messi vil helt sikkert gøre sit til at vi ikke skal få succes, og Neymar er bare træls.

4 år 7 måneder siden #23 af JesperA
Tror ikke vi skal regne med Neymar til de kampe, i hvert fald ikke i kampform. Det så rigtigt grimt ud det der skete med hans ankel for et par uger siden

Leveret af Kunena Forum