Ramos: Jeg vil gå i døden for PSG mod Real Madrid

4 år 7 måneder siden #1 af Jbner
Efter et par...

Efter et par forsøg, kunne blev Real Madrid og PSG sat sammen da der blev trukket lod til sæsonens 1/8-finaler i Champions League. Et brag af en kamp der byder på en retur til Bernabeu for Sergio Ramos, og et besøg til sin kommende hjemmebane for Kylian Mbappé.

Netop Ramos brugte dagen i går i Madrid for at åbne et træningscenter, og brugte lejligheden på at tale med pressen efter lodtrækningen havde fundet sted, hvor han fortalte at han ville gå i døden for PSG i de kommende kampe mod Real Madrid.

Om Real Madrids nuværende form sagde han:

- Vinicius var lovende, men nu viser han virkelig hvad han kan. Jeg er glad for jeg har snakket meget med ham. Jeg ved ikke om han kommer til at spille med Mbappé, ingen ved hvad der kommer til at ske. Real Madrid gør det godt lige nu. Defensivt er de gode. Det er godt at opbygge afstand til modstanderne.

Om at ankomme til et nyt omklædningsrum sagde han:

- Jeg var begejstret for at komme til at vinde igen. Det tog meget at skulle lære at bo i et nyt land, og at finde et hus til min familie. Nasser, Leonardo og Pochettino gjorde det meget let for mig. Truppen er gjort af rigtige stjerner, og det er essentielt at kunne enes med dem og det kan vi. De har taget rigtig godt imod mig.

Om Mbappé kommer til at bruge hans træningscenter i Madrid:

- Det håber jeg ikke. Jeg vil være omgivet af de bedste spillere, og Kylian er en vigtig brik, i det nuværende PSG og i fremtidens. Jeg ved ikke hvad der kommer til at ske, men jeg vil have Kylian på mit hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af Vinícius
Haha, det skal han jo sige. Det er han vel den første i PSGs historie, der siger.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

4 år 7 måneder siden #3 af Ramos4
Det gør nok ikke ligefrem hans modtagelse varmere tænker jeg.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum