Mandefald før Cádiz-kamp
Carlo Ancelotti kommer til at skulle gøre brug af bredden i truppen, når Cádiz kommer på besøg søndag aften, for der er mandefald i Real Madrid. Det står allerede klart, at Luka Modric, Marcelo, Marco Asensio, Rodrygo, Gareth Bale og Andriy Lunin er ude som følge af positive coronatests, men den italienske cheftræner ser også ud til at skulle undvære et par faste startere på grund af skader.
Dani Carvajal meldes nemlig fortsat tvivlsom, og det samme gør Karim Benzema. Sidstnævnte fik comeback efter sine seneste skadeskvaler imod Atlético Madrid, men måtte på ny lade sig udskifte i pausen, og det er usikkert, at han bliver klar til søndagens kamp.
I alt sidder otte spillere altså formentlig ude, hvoraf tre normalt er sikre valg til startopstillingen, mens der ovenikøbet skal findes en ny højrekant, idét både Rodrygo og Asensio er ude. Bale er der ikke til at tage over, så Lucas Vázquez kan måske se frem til spilletid i offensiven, hvis ikke han da skal vikariere på højreback.
Selvom Nacho og Vázquez kan tage sig af højreflanken, skal det blive spændende at se, om dette er muligheden for Eden Hazard til at få spilletid, eller om belgierens efterhånden eneste vej til startopstillingen er, hvis Vinícius sidder ude.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Så kan Hazars får lov at holde sig i gang også på den kant.
Ceballos gad jeg godt se aflaste Casemiro fremadrettet. Jeg er nok lidt alene med den holdning men han var altid god til at kontrollere midten for Spaniens U/21. Jeg har ikke 100% opgivet den endnu.
Zidane?Brylle post=144097 skrev: Det nemme valg for Zidane havde været at putte Valverde ud på kanten, men hvis Modric ikke spiller, så synes jeg snart det er på tide at han får lov at løbe inde i maskinrummet. Han skal snart i omdrejninger igen og spilles ind hos Ancelotti som en vigtigere brik.
Ceballos gad jeg godt se aflaste Casemiro fremadrettet. Jeg er nok lidt alene med den holdning men han var altid god til at kontrollere midten for Spaniens U/21. Jeg har ikke 100% opgivet den endnu.
Har du ikke læst Marca? Ancelotti er ramt af Covid-19, så Zidane overtager til Cadiz-kampen. Måske også Bilbao i midtugen.asp3200 post=144098 skrev:
Zidane?Brylle post=144097 skrev: Det nemme valg for Zidane havde været at putte Valverde ud på kanten, men hvis Modric ikke spiller, så synes jeg snart det er på tide at han får lov at løbe inde i maskinrummet. Han skal snart i omdrejninger igen og spilles ind hos Ancelotti som en vigtigere brik.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Jep. Det skete en del sidste sæson og sæsonen før, så der kunne være plads til alle de centrale. Mit håb er så at Ancelotti tør lidt mere. Og det ligner det med udtalelsen om at vi faktisk starter med en kantspiller på kanten.asp3200 post=144098 skrev: