Ancelotti: Hazard starter i morgen

2 år 3 måneder siden #1 af Benzeron
Ni af...

Ni af Real Madrids førsteholdsspillere er ude af kampen i morgen aften imod Cádiz, men på dagens pressemøde var det ikke en bekymret italiensk cheftræner, der var mødt op.

Her valgte Carlo Ancelotti nemlig at fokusere på det positive:
- Vi har haft modgang i denne uge, men dem, der er testet positive, har det fint. Holdet har trænet godt og er klar til at spille kampen i morgen.

Real Madrid møder for første gang i fem kampe en på papiret mere overskuelig modstander, men ifølge Ancelotti betyder det ikke, at Real Madrids tilgang til kampen ændrer sig:
- Vi skal ikke ændre så meget på vores identitet. Vi er oppe imod et hold, der måske har mindre kvalitet end andre, men de har en meget klar identitet og er veltrænede. De er gode på dødbolde og hurtige på kontraerne. Det er en kamp som alle andre, og hvis vi skal forsvare os dybt, så gør vi det.

Om Eden Hazard:
- Han starter i morgen. Han vil spille nogle minutter, og han er i stand til at vise, hvad han kan gøre. Han har lysten og motivationen. Han spiller ikke kun, fordi der er fravær, men fordi han har trænet godt og fortjener at spille. Problemet er, at han ikke altid har været i stand til at træne på 100% på grund af fysiske problemer, men nu har han det godt. Jeg tror, at han kommer til at spille godt i kampen i morgen.

Ancelotti fortsatte om den belgiske 7’er:
- Det er klart, at i første del af sæsonen handlede det om dem foran ham, der har gjort det godt som Vinícius og Benzema. Han er ikke vant til at spille i højre side, og jeg har valgt at give Asensio og Rodrygo muligheder. Han har alt, hvad han behøver for at præstere godt i anden halvdel af sæsonen, og han bliver brugbar for os.

Om Luka Modric:
- Modric er blevet testet negativ (efter den første positive test, red.), men han har ikke trænet. Han er lidt træt og har haft noget feber. Han spiller ikke i morgen, og så må vi se på, hvad reglerne siger.

Ancelotti blev også spurgt ind til, om han ser Barcelona som direkte konkurrenter til det spanske mesterskab, og her svarede han:
- Ikke direkte udfordrere lige nu, fordi de er bag Sevilla, Atlético og Betis. Men Barcelona har kvaliteten til at kæmpe til det sidste, og hvis jeg var Barcelona-træner, ville jeg sige det samme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Læser jeg ret når han siger at Hazard starter på højrekanten?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #3 af Vinícius

Thomaskjensen post=144101 skrev: Læser jeg ret når han siger at Hazard starter på højrekanten?


Det lyder sådan. Desuden lyder det som om, at Hazard får maks en halvleg. Hvis Benz så også er ude, ligger det offensive på Vini og Jovic. For et år siden, havde det været en ulidelig tanke. Nu er jeg ret fortrøstningsfuld.

 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #4 af Zyconith
Hazard er og bliver det største fejlkøb i Real Madrids historie. Man kan kun krydse fingre for at han ryger i vinterens transfervindue så vi kan få frigjort nogle lønkroner. Hvem I alverden mente at det var en god idé at han skulle til klubben?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #5 af Dragam

Zyconith post=144152 skrev: Hazard er og bliver det største fejlkøb i Real Madrids historie. Man kan kun krydse fingre for at han ryger i vinterens transfervindue så vi kan få frigjort nogle lønkroner. Hvem I alverden mente at det var en god idé at han skulle til klubben?

​Han var jo ikke halvt fodbold invalid, og mistet alt sin fart deraf, da vi købte ham... men det sørgede hans "ven" fra det belgiske landshold for...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #6 af Dybbøl
Drømmescenariet for mig:

Lad Hazard spille de næste 3 kampe til og med d. 5 januar, uden at gå u stykker (Bilbao, Getafe og alcoyano)

Samtidig ligger Newcastle under stregen d. 6 januar og bliver desperate og smider 50 mio euro efter Hazard. 

Årets julegave :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #7 af Fondo_Sur

Dybbøl post=144178 skrev: Drømmescenariet for mig:

Lad Hazard spille de næste 3 kampe til og med d. 5 januar, uden at gå u stykker (Bilbao, Getafe og alcoyano)

Samtidig ligger Newcastle under stregen d. 6 januar og bliver desperate og smider 50 mio euro efter Hazard. 

Årets julegave :)

Frygter flere 0-0 kampe med Hazard på holdet. Han kan komme ind i pokalkampen, hvis holdet skal forsvare en føring. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #8 af Ramos4

Dragam post=144155 skrev:

Zyconith post=144152 skrev: Hazard er og bliver det største fejlkøb i Real Madrids historie. Man kan kun krydse fingre for at han ryger i vinterens transfervindue så vi kan få frigjort nogle lønkroner. Hvem I alverden mente at det var en god idé at han skulle til klubben?

​Han var jo ikke halvt fodbold invalid, og mistet alt sin fart deraf, da vi købte ham... men det sørgede hans "ven" fra det belgiske landshold for...

Det eneste man måske kan klandre scout'sene for (hvis han da overhovedet er blevet scouted) er at man ikke undersøgte hans trænings-moral og ikke vidste at han altid mødte overvægtig op efter sommerferien - og aldrig træner særlig intenst. Det burde måske have givet et prej om, at Hazard ikke har mentaliteten til Real Madrid overhovedet.​
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce