Nøglespillere ude med Corona

4 måneder 3 uger siden #13 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Nøglespillere ude med Corona

Brylle post=144358 skrev: ​Åh nej, det er i hvert fald to spillere som vi nødig skulle undvære :( 

For at være ærlig, jeg aner stort set intet om Lunin, da han ikke engang bliver betroet pokalen eller nemme kampe i CL :D 
Hvad kan han og hvor god er han?

Kampe uden Vinicius er ikke sjovt. Jeg håber lidt at Rodrygo er klar og at han får lov at starte på den kant. Han har været godt kørende i denne sæson. 

Ærgerligt med al den smitte, men der er ikke meget at gøre ved det. Det kommer jo nok til spillerne før eller siden. Så må bredden præstere.

​Spillede Lunin ikke netop Pokalen i Januar??? Bare aergeligt for ham at Madrid tabte og derved roeg ud.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #14 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Nøglespillere ude med Corona

DeLaRed post=144363 skrev:

Brylle post=144358 skrev: ​Åh nej, det er i hvert fald to spillere som vi nødig skulle undvære :( 

For at være ærlig, jeg aner stort set intet om Lunin, da han ikke engang bliver betroet pokalen eller nemme kampe i CL :D 
Hvad kan han og hvor god er han?

Kampe uden Vinicius er ikke sjovt. Jeg håber lidt at Rodrygo er klar og at han får lov at starte på den kant. Han har været godt kørende i denne sæson. 

Ærgerligt med al den smitte, men der er ikke meget at gøre ved det. Det kommer jo nok til spillerne før eller siden. Så må bredden præstere.

​Spillede Lunin ikke netop Pokalen i Januar??? Bare aergeligt for ham at Madrid tabte og derved roeg ud.

​Jo, det gjorde han egentlig nu du siger det. Det er også et års tid siden. Spændende om han er rusten
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
4 måneder 3 uger siden #15 af Figo7Dk
Besvaret af Figo7Dk på emne Nøglespillere ude med Corona
Courtois melder på sin IG at han har fået to negative PCR og afventer klarmelding

iHala Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.