Branchini: Real Madrid har givet januar-bud på Mbappé

4 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid kan...

Real Madrid kan til sommer hente Kylian Mbappé på en fri transfer, men ifølge den italienske spiller-agent, Giovanni Branchini, er man vendt tilbage til Paris SG med et sidste januar-bud på den franske angriber.

Branchini fortæller følgende til La Gazzetta dello Sport:
- Nu afhænger det af Paris SG. Real Madrid er vendt tilbage for at kunne råde over Mbappé med det samme og har tilbudt 50 millioner € for nogle dage siden. Jeg ved ikke, hvordan det ender. Jeg synes helt sikkert, at Florentino Pérez´ initiativ fortjener opmærksomhed, for det vidner om stabilitet i fodboldverdenen. I sidste ende er det en skam for alle, hvis en spiller som Mbappé skifter på en fri transfer til sommer. Jeg ved ikke, hvad man ønsker at gøre i Paris.

Kylian Mbappé har selv for nylig i et interview afvist, at han skifter til Real Madrid i januar måned og senest at han i det kommende halve år forventer at vinde mange titler med Paris SG.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Ved ikke rigtig... Coolt nok at man lige markere at vi vil ha ham, og vi kommer signere ham lige meget hvad.
Men er der nogen der forventer sig at PSG vil slippe ham nu de skal møde os, nej vel.

Men køb ham nu for måske €10m og lej ham til PSG :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum