Engelsk og tysk presse: Haaland har valgt Real Madrid

4 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Dortmunds sportsdirektør, Hans-Jörg Watschke, fortæller...

Dortmunds sportsdirektør, Hans-Jörg Watschke, fortæller nu, at man holder på Erling Haaland sæsonen ud, men at det til sommer vil blive mere end svært at holde på ham.

Dermed lægger han op til et salg af den norske målmaskine og skal man tro pressen i England og Tyskland, så har Erling Haaland besluttet sig for at skifte til Real Madrid, også selv om desperate Joan Laporta forsøger at skjule de tårnhøje problemer i Barcelona ved at love ham til klubben til sommer - hvis man altså kan finde pengene til det.

Tyske Sport Bild skriver således på sin hjemmeside:

- SPORT BILD weiß: Haalands großer Wunsch ist es, für Real zu spielen. Wie Superstar Cristiano Ronaldo (36) reizt es ihn, dort einmal eine Ära prägen zu können. (Sport Bild ved det: Haalands store ønske er at spille for Real. Ligesom superstjerne Cristiano Ronaldo (36), motiverer det ham at kunne skabe en æra der, red.)

Erling Haaland skal endvidere have instueret sin agent, den berygtede Mino Raiola, om at få den handel gennemført.

Også engelske Mirror melder, at de to Manchester-klubber må kigge andre steder hen, fordi Erling Haaland har besluttet sig for en fremtid i den spanske hovedstad.

Der har været spekuleret i, at Erling Haaland inden januar måneds udgang vil melde ud, hvor han skal spille henne i den kommende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #2 af Ramos4
Damn. Haaland og Mbappe? Så har vores besparinger virkelig givet pote, hvis vi kan hente de to. Ny Galactico-æra. Det bliver jo helt vildt. Real Madrid er stadig *klubben* hvor alle vil hen.

Hvordan vi får plads til Haaland, Mbappe, Benz og Vini samtidig er så en helt anden snak.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 6 måneder siden #3 af mohbar
​Når de alle er fit:

​​​​​​vini-viking-mbappe
         Benz
den bær virke i langt de fleste kampe og jeg kan især se at Vini og Haalsnd sagtens kan deltage i genpresset oppe på 2. Banehalvdel.

Og Nu synger Benz nok på sidste vers + og vi skal heller ikke undervurdere de fysiske krav mange kampe vil gøre på spillerne og især det kommende VM.. 

4 år 6 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Nyt stadion, Mbappé og Haaland. Okay.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 6 måneder siden #5 af Real HWL
​Og imorgen...... Haaland vil til Barca ;)

4 år 6 måneder siden #6 af Fondo_Sur

Real HWL post=144612 skrev: ​Og imorgen...... Haaland vil til Barca ;)

​Måske. Bild er troværdige, men det er også et øjebliksbillede. Laporta ved, hvordan man laver store transfers. Og derfor vil det være endnu mere imponerede, hvis Florentino henter Haaland.

Real Madrid må dog kunne tilbyde mere i forhandlingerne, og han foretrækker nok at skifte til en klub, der ikke beder ham om at gå ned i løn for at få råd til Ferran Torres’ løn. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 år 6 måneder siden #7 af Lars1991
​Jeg tør sgu stadig ikke håbe på begge - honestly ikke engang bare én af dem! Det for længe siden der er sket noget godt på transfer markedet, det har mærket mig lidt! Men ville selvfølgelig være helt fantastisk og noget af et statement fra Real Madrid :)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 6 måneder siden #8 af Matamoro
Courtois

Carvajal Militao Alaba Mendy

Valverde Camavinga

Mbappé Benzema Vinicius

Haaland
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, SeQueda, Ramos4

4 år 6 måneder siden #9 af Dios

Matamoro post=144615 skrev: Courtois

Valverde Camavinga

Mbappé Benzema Vinicius

Haaland

Det vigtigste for mig efterhånden er, at få kørt Kroos og Modric væk fra holdet. 2 af de bedste midtbanespillere igennem tiden, og 2 der stadig har masser at byde ind med, men samtidig også 2 spillere der ligesom Messi i Barcelona, og Ronaldo i Real afholdte holdet hen i det dårligere. Vi har simpelthen brug for fornyelse, og de første der skal ud må altså blive de 2 samt en meget overvurderet Casemiro imo. Det bliver bare så kedeligt, og højere niveau er de trods alt heller ikke på, så de ikke kan skiftes ud. Man får ikke samme kvalitet, men man får langt mere defensivt og det bliver der brug for med den offensiv, som nok bliver en realitet til sommer.

Jeg har stadig min tvivl med den offensiv som ikke er min favorit, men vi må se hvordan det kommer til at udforme sig. En ny højreback bliver vi også nødt til at hente. Lucas kan gå i nødstilfælde, men ikke som fast starter, og det er han ofte med Carvajal's skadeshistorik.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 år 6 måneder siden #10 af BBB

Dios post=144698 skrev:

Matamoro post=144615 skrev: Courtois

Valverde Camavinga

Mbappé Benzema Vinicius

Haaland

Det vigtigste for mig efterhånden er, at få kørt Kroos og Modric væk fra holdet. 2 af de bedste midtbanespillere igennem tiden, og 2 der stadig har masser at byde ind med, men samtidig også 2 spillere der ligesom Messi i Barcelona, og Ronaldo i Real afholdte holdet hen i det dårligere. Vi har simpelthen brug for fornyelse, og de første der skal ud må altså blive de 2 samt en meget overvurderet Casemiro imo. Det bliver bare så kedeligt, og højere niveau er de trods alt heller ikke på, så de ikke kan skiftes ud. Man får ikke samme kvalitet, men man får langt mere defensivt og det bliver der brug for med den offensiv, som nok bliver en realitet til sommer.

Jeg har stadig min tvivl med den offensiv som ikke er min favorit, men vi må se hvordan det kommer til at udforme sig. En ny højreback bliver vi også nødt til at hente. Lucas kan gå i nødstilfælde, men ikke som fast starter, og det er han ofte med Carvajal's skadeshistorik.

​Sjovt som man ser det. Jeg er faktisk nervøs for, at hvis begge transfers går igennem (Haaland, Mbappe), så vil vi møde hold, der parkerer bussen, og så skal vi bruge mere offensivt fra vores midtbane.

Hvis begge transfers går igennem, så vil det - ligesom med Camavinga - være en kæmpe finger til de skyhøje transferpriser, som vi ellers ser. Det kan godt gå hen og blive fremtiden, at klubberne lader kontrakter løbe ud, så de kan handle billigere.

Leveret af Kunena Forum