Optakt: Real Madrid – Valencia, LaLiga, 20. spillerunde

4 måneder 2 uger siden #49 af Elto92
Hahahahaha Camavinga med en slagtning på 2 valencia spillere

Den skal nok gå viral. jeg lå flad af grin! Han er ung. han skal nok lære det.

Ps. Jeg sad og håbede det bedste for Ceballos. jeg ved ikke. synes lidt han er en nice guy.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #50 af Kiwes

9eren post=144664 skrev:

Kiwes post=144661 skrev:

9eren post=144658 skrev: Okay. En kamp kan altså ikke vurderes ud på en hændelse. Helt ærligt. Slet ikke når hele hans kamp har været cool

Det kan det da i hvert fald. Se bare på Militao's fejl mod Getafe. Der fik han sku en klart 1'er.

Han spillede faktisk en ok kamp. Hans fejl var
kaotisk. Men det har simpelthen ikke noget med at vurdere en kamp at gøre at 1 hændelse skal afgøre det hele. Havde Mendy ikke lavet assisten var hans kamp stadig konge.

​Den holdning er du åbenbart meget alene med. Militao fik 1.4 i gennemsnit mod getafe.

4 måneder 2 uger siden #51 af NadaMás
​Lækker optakt til at tage den femte clasico på stribe på onsdag. Vini kommer til at løbe Alves over.
Asterix må sgu være kommet til Madrid i sommers med en trylledrik til Vini. 

4 måneder 2 uger siden #52 af DeLaRed

Elto92 post=144665 skrev: Hahahahaha Camavinga med en slagtning på 2 valencia spillere

Ps. Jeg sad og håbede det bedste for Ceballos. jeg ved ikke. synes lidt han er en nice guy.

​Saa har du vist misset samtlige interviews med ham siden han blev hentet til Real, han er en kaempe klaphat og fodboldens stoerste vendekaabe...til info er jeg ikke alene om den paastand, da han kom paa banen iaften var de engelske kommentatorer ikke sene til at sige "han er ikke den skarpeste kniv i skuffen" ;-)

Donde está la biblioteca?

4 måneder 2 uger siden #53 af Fondo_Sur
Det bedste ved Vinicius, synes jeg, er at han er blevet en rigtig god holdspiller. Han går hele tiden efter 1-2 afleveringer med Benzema, Kroos, Mendy mm.

Det er lidt skuffende med Asensio på den front. Han kunne have spille Vini fri i dybden i 2. Halvleg, men han søgte selv afslutningen. Altså der hvor han fik frispark, som han senere sparkede i muren. Det er fair nok, for sådan er en målscorer, men tror at vil blive meget mere relevant for holdet, hvis han indgik mere i spillet.

4 måneder 2 uger siden #54 af elle44

DeLaRed post=144669 skrev:

Elto92 post=144665 skrev: Hahahahaha Camavinga med en slagtning på 2 valencia spillere

​Saa har du vist misset samtlige interviews med ham siden han blev hentet til Real, han er en kaempe klaphat og fodboldens stoerste vendekaabe...til info er jeg ikke alene om den paastand, da han kom paa banen iaften var de engelske kommentatorer ikke sene til at sige "han er ikke den skarpeste kniv i skuffen" ;-)

​Før han skiftede til os var han desuden nødsaget til at undskylde for en lang række hadske tweets. Umiddelbart ikke en sympatisk personlighed, omend disse tweets var skrevet da han var 16, og folk ændrer sig selvfølgelig. 

link til tweets her: www.marca.com/en/football/spanish-footba...68e3ecd3f8b45d2.html

4 måneder 2 uger siden #55 af 9eren

Kiwes post=144666 skrev:

9eren post=144664 skrev:

Kiwes post=144661 skrev:

9eren post=144658 skrev: Okay. En kamp kan altså ikke vurderes ud på en hændelse. Helt ærligt. Slet ikke når hele hans kamp har været cool

Det kan det da i hvert fald. Se bare på Militao's fejl mod Getafe. Der fik han sku en klart 1'er.

Han spillede faktisk en ok kamp. Hans fejl var
kaotisk. Men det har simpelthen ikke noget med at vurdere en kamp at gøre at 1 hændelse skal afgøre det hele. Havde Mendy ikke lavet assisten var hans kamp stadig konge.

​Den holdning er du åbenbart meget alene med. Militao fik 1.4 i gennemsnit mod getafe.

​han laver en fejl.

nu kan jeg se du har givet 1 til Mendy. Tænker vi ser fodbold på vidt forskellige måder og derfor er der ingen grund til at fortsætte debatten herfra. 

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

4 måneder 2 uger siden #56 af Ramos4

Kiwes post=144661 skrev:

Der er vel forskel på at lave en kæmpe blunder efter ti minutter og så at gøre det 3-0 oppe, hvor kampen er vundet? Det er der hvert fald i min bog.​

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

4 måneder 2 uger siden #57 af El Siete
​Valencia, der fra deres officielle twitter-konto, skriver de igen blev berøvet og Pique der retweeter og kommenterer at man skal være stille ellers bliver man sanktioneret, er så pinligt hyklerisk at jeg næsten ikke kan holde det ud. Har den mand ingen selvindsigt, ingen skam? Og Valencia der fik 3(!) straffespark på Mestalla for lidt over et år siden. 'Amen stop nu altså. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Brylle, Chamartin, DeLaRed

4 måneder 2 uger siden #58 af Lars1991
​Haha det virkelig absurd. Real er blevet snydt så mange den her sæson især, så er der lige en enkel gang hvor man får et straffespark der kan diskuteres, men også let forsvares, i en 4-1(!!) sejr og så bryder helvede løs :D Men det handler jo tydeligvist om mindeværds komplekser hos andre klubber, vi ser det jo gang på gang, så man må bare have latter tilovers for det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete

4 måneder 2 uger siden #59 af Chamartin

El Siete post=144679 skrev: ​Valencia, der fra deres officielle twitter-konto, skriver de igen blev berøvet og Pique der retweeter og kommenterer at man skal være stille ellers bliver man sanktioneret, er så pinligt hyklerisk at jeg næsten ikke kan holde det ud. Har den mand ingen selvindsigt, ingen skam? Og Valencia der fik 3(!) straffespark på Mestalla for lidt over et år siden. 'Amen stop nu altså. 

​Altså den Pique, der på fuldstændig forunderlig vis lykkedes med at undgå sit andet gule kort mod Granada efter at have fjernet jordforbindelsen for en modstander med en glidende tackling?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 måneder 2 uger siden #60 af Ramos4
Real Madrid har fået 3(!!) straffespark på 13 måneder. Jeg kan da godt forstå at konspirationsteorierne flyver.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.