Iscos far benægter Viola-kontakt

4 år 6 måneder siden #1 af Nicklas
Isco har langt...

Isco har langt til regelmæssig spilletid i Real Madrid, og med kontraktudløb til sommer er det kun naturligt, at der opstår rygter om, hvor han fortsætter sin karriere efter sommerferien.

Én af de klubber der har været sat i forbindelse med Isco er italienske Fiorentina, men dét rygte ser ud til at være en ren and. I hvert fald har både Fiorentinas sportsdirektør, Daniele Pradé, og Iscos far været ude og afkræfte rygterne om kontakt.

- Jeg ved ikke engang hvem hans agent er, har Pradé udtalt, mens Iscos far har fortalt, at der ikke har været kontakt, og at nyheder om interesse fra Fiorentina ikke er sande.

Isco har i denne sæson blot spillet 195 minutter fordelt på 10 kampe. Han har ikke været en del af startopstillingen siden d. 28. august. Det er blevet til et enkelt mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #2 af madrid2000

4 år 6 måneder siden #3 af mohbar

madrid2000 post=144718 skrev: Har man helt glemt Khashogi?

​Hvad er relevansen i den kommentar?

4 år 6 måneder siden #4 af madrid2000

mohbar post=144720 skrev:

madrid2000 post=144718 skrev: Har man helt glemt Khashogi?

​Hvad er relevansen i den kommentar?

​Det var nok ment til nyheden om vores tur til det Saudi Arabien

4 år 6 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Søger virkelig efter et sammenhæng her, nu skal jeg af nogen ikke stille mig og snakke om at stave forkert her :) Men du mener vel Khashoggi?

Khashoggi, en død journalist som var meget kritisk til prins Mohammed bin Salman, som nu ejer Newcastle. (do the math)

Jeg ser gerne Isco og Bale i Newcastle :) og det var vel ganske hyggeligt at forsøge at fange koblingen selv om jeg ej er sikker på at jeg stadig forstår.

4 år 6 måneder siden #6 af mohbar

Thomaskjensen post=144727 skrev: Søger virkelig efter et sammenhæng her, nu skal jeg af nogen ikke stille mig og snakke om at stave forkert her :) Men du mener vel Khashoggi?

Khashoggi, en død journalist som var meget kritisk til prins Mohammed bin Salman, som nu ejer Newcastle. (do the math)

Jeg ser gerne Isco og Bale i Newcastle :) og det var vel ganske hyggeligt at forsøge at fange koblingen selv om jeg ej er sikker på at jeg stadig forstår.

​Khashoggi: En saudisk journalist der var kritisk overfor regimet i saudi... han blev med 99% sikkerhed blev dræbt og parteret på den saudiske ambassade i Istanbul... Efter sigende ved fuld overværelse af Salman selv (på live video).  

Er sådan set ligeglad med om Bale og Isco havner i Newcastle, men hvis de gør, må det meget gerne ske ifm med at januar salg. Og derefter håber jeg at Newcastle alligevel rykker ned :-)

Er træt at de der cash cows der køber klubber og tror der Football Manager editor... 

4 år 6 måneder siden #7 af Ramos4
Lidt off topic: Det undrer mig kraftigt hvordan engelske fans, som ellers elsker arbejderkulturen og at være en del af deres klub, pludselig er vilde med at alle deres klubber bliver overtaget af rigmænd. Store penge kan forblænde een I guess.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 6 måneder siden #8 af Vinícius

Ramos4 post=144745 skrev: Lidt off topic: Det undrer mig kraftigt hvordan engelske fans, som ellers elsker arbejderkulturen og at være en del af deres klub, pludselig er vilde med at alle deres klubber bliver overtaget af rigmænd. Store penge kan forblænde een I guess.

Mit indtryk er, at den normal fan ikke er vild med det. Hvis vi altså lige ser bort fra den typiske engelsk fan med én hjernecelle og en fadøl tilbage i kraniet.(som dem vi så overfalde fans til EM i sommers)

Skulle RM overtages af en Sheik ville jeg finde mig en anden sport.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

4 år 6 måneder siden #9 af Ramos4

Kratmus post=144875 skrev:

Ramos4 post=144745 skrev: Lidt off topic: Det undrer mig kraftigt hvordan engelske fans, som ellers elsker arbejderkulturen og at være en del af deres klub, pludselig er vilde med at alle deres klubber bliver overtaget af rigmænd. Store penge kan forblænde een I guess.

Mit indtryk er, at den normal fan ikke er vild med det. Hvis vi altså lige ser bort fra den typiske engelsk fan med én hjernecelle og en fadøl tilbage i kraniet.(som dem vi så overfalde fans til EM i sommers)

Skulle RM overtages af en Sheik ville jeg finde mig en anden sport.

​Hmm, jeg synes fx. Newcastles fans virker begejstrede. Chelsea of City fans ligeså. Det er kun når det går dårligt sportsligt og ejerne hiver penge ud til sig selv (United) at jeg hører kurrer på trådet. Men det kan selvfølgelig bare være det man hører udadtil. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 6 måneder siden #10 af Kimbo
Jeg er personligt stolt af at spansk fodbold præsenterer konkurrence dygtige klubber som ikke har en eller anden form for pengetank i ryggen.
Jeg håber aldrig vi eller Barca sælger ud på den måde.

Jeg har bare ikke samme respekt for klubber med stor succes når det er på en “billigere” baggrund.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Kimbo.

Leveret af Kunena Forum