Di Marzio: Real Madrid har Mbappé-kontrakten klar

3 dage 14 timer siden #1 af Nicklas
Den italienske journalist Gianluca...

Real logo 241118

Den italienske journalist Gianluca Di Marzio mener at vide, at det eneste der mangler på Kylian Mbappés Real Madrid-kontrakt er franskmandens underskrift.

Han siger, at det vil være en kæmpe overraskelse, hvis Mbappé ikke ender med at skrive kontrakt med Real Madrid fra næste sæson.

- Ja, jeg tror Mbappé tager til Real Madrid. Han har allerede bestemt sig, og det er ikke et spørgsmål om penge. Det er en ny udfordring og hans vilje er meget stærk.

Der lægges også vægt på, at Mbappé ikke ønsker at færdiggøre aftalen før enten Real Madrid eller PSG er ude af Champions League.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 dage 12 timer siden #2 af Matamoro
Jeg tror at Mbappe kommer til Real Madrid som en megastjerne, men han ender også med at spille i skyggen af Vinicius. Vinicius rykker forbi han inden for et års tid. Det bliver interessant at se om han kan acceptere at spille andenviolin

3 dage 11 timer siden #3 af Dragam

Matamoro post=144805 skrev: Jeg tror at Mbappe kommer til Real Madrid som en megastjerne, men han ender også med at spille i skyggen af Vinicius. Vinicius rykker forbi han inden for et års tid. Det bliver interessant at se om han kan acceptere at spille andenviolin

De vil jo ikke spille samme position, så jeg ser ikke der bliver nogen problemer overhovedet...

3 dage 10 timer siden #4 af Ramos4

Dragam post=144856 skrev:

Matamoro post=144805 skrev: Jeg tror at Mbappe kommer til Real Madrid som en megastjerne, men han ender også med at spille i skyggen af Vinicius. Vinicius rykker forbi han inden for et års tid. Det bliver interessant at se om han kan acceptere at spille andenviolin

De vil jo ikke spille samme position, så jeg ser ikke der bliver nogen problemer overhovedet...

Tror der menes i metaforisk forstand. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

22 timer 52 minutter siden #5 af Dybbøl
​Der snakkes nu om at PSG har tilbudt Mbappe en kort kontrakt på 1-2 år, for at få lidt ro på i Paris. Jeg glæder mig godt nok til det her show det er overstået. Om han skifter til os eller tegner en ny giga kontrakt med PSG, bare få det show afsluttet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

19 timer 34 minutter siden #6 af Ramos4

Dybbøl post=144889 skrev: ​Der snakkes nu om at PSG har tilbudt Mbappe en kort kontrakt på 1-2 år, for at få lidt ro på i Paris. Jeg glæder mig godt nok til det her show det er overstået. Om han skifter til os eller tegner en ny giga kontrakt med PSG, bare få det show afsluttet. 

​Amen. Der er nok ikke en spiller jeg hellere så i den hvide trøje end Mbappe, men nu har rygterne efterhånden stået på i tre-fire år. Hvis han forlænger med PSG med 1-2 år, så lad os droppe ham. Det er nu eller aldrig - ellers må vi videre. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

18 timer 51 minutter siden #7 af Kiwes

Ramos4 post=144890 skrev:

Dybbøl post=144889 skrev: ​Der snakkes nu om at PSG har tilbudt Mbappe en kort kontrakt på 1-2 år, for at få lidt ro på i Paris. Jeg glæder mig godt nok til det her show det er overstået. Om han skifter til os eller tegner en ny giga kontrakt med PSG, bare få det show afsluttet. 

​Amen. Der er nok ikke en spiller jeg hellere så i den hvide trøje end Mbappe, men nu har rygterne efterhånden stået på i tre-fire år. Hvis han forlænger med PSG med 1-2 år, så lad os droppe ham. Det er nu eller aldrig - ellers må vi videre. 

​Jeg tænker ikke at det er værd at bruge kræfter på spekuleringer af pressen. Men hvis det kan give dig ro på - så siger Marca og andre at Madrid fortsat er HELT sikker på at lande Mbappe og ikke ligger noget i rygtet. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.