Dani Carvajal misser finale på grund af Corona

1 uge 6 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid melder...

CARVAJAL 2

Real Madrid melder på sin officielle hjemmeside, at Dani Carvajal er testet positiv for Corona.

Dermed misser højrebacken søndagens finale i den spanske Super Cup, hvor modstanderen bliver Ath. Bilbao.

Det bliver enten Nacho eller Lucas Vázquez, som overtager pladsen som højre back og det kommer blandt andet til at afhænge af, om David Alaba bliver meldt klar til finalen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #2 af JesperThomsen
Mærkeligt at én spiller pludselig bliver smittet på sådan en tur.. Hvordan kommer han hjem igen?! Vel næppe med samme fly som resten af truppen..

1 uge 6 dage siden #3 af nono
Både Nacho og Lucas spiller i øjeblikket bedre end Carvajal, så det er ikke en svækkelse.

1 uge 6 dage siden #4 af Ramos4

nono post=144881 skrev: Både Nacho og Lucas spiller i øjeblikket bedre end Carvajal, så det er ikke en svækkelse.

​Nacho er sgu ikke meget værd på backen frem ad banen. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 uge 6 dage siden #5 af Madridista02
Øv, at Carvajal endnu engang misser kampe grundet skade eller andet. Omvendt så han virkelig ikke særlig god ud mod Barca. Lavede en del underlige fejlafleveringer. Generelt synes jeg ikke Carvajal har været på toppen, siden sin sygdom for et par år siden. Det er en skam, for på sit bedste niveau, er han klart en af de bedste backs! Håber klubben investerer i en ny højreback til sommer. Det er på tide der kommer et ordenligt alternativ til Carvajal.

1 uge 6 dage siden #6 af Elto92
Det fordi den der teststrategi er noget pis. det lotto om du er negativ eller positiv.
Det smadre sporten fulstændig...

1 uge 6 dage siden #7 af Kratmus

Elto92 post=144886 skrev: Det fordi den der teststrategi er noget pis. det lotto om du er negativ eller positiv.

Det er en nødvendighed for at undgå, at det spreder sig til hele truppen. 

1 uge 5 dage siden #8 af Taxii89

Elto92 post=144886 skrev: Det fordi den der teststrategi er noget pis. det lotto om du er negativ eller positiv.

​Jeg kender ikke strategien, hvordan er den for holdet?
Og hvor har du fra at resultatet er lotto? 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.