Dani Carvajal misser finale på grund af Corona
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid melder på sin officielle hjemmeside, at Dani Carvajal er testet positiv for Corona.
Dermed misser højrebacken søndagens finale i den spanske Super Cup, hvor modstanderen bliver Ath. Bilbao.
Det bliver enten Nacho eller Lucas Vázquez, som overtager pladsen som højre back og det kommer blandt andet til at afhænge af, om David Alaba bliver meldt klar til finalen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Nacho er sgu ikke meget værd på backen frem ad banen.nono post=144881 skrev: Både Nacho og Lucas spiller i øjeblikket bedre end Carvajal, så det er ikke en svækkelse.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det smadre sporten fulstændig...
Elto92 post=144886 skrev: Det fordi den der teststrategi er noget pis. det lotto om du er negativ eller positiv.
Det er en nødvendighed for at undgå, at det spreder sig til hele truppen.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Jeg kender ikke strategien, hvordan er den for holdet?Elto92 post=144886 skrev: Det fordi den der teststrategi er noget pis. det lotto om du er negativ eller positiv.
Og hvor har du fra at resultatet er lotto?