Belgisk journalist: Hazard vil væk nu

4 år 7 måneder siden #13 af DeLaRed

madrid2000 post=145004 skrev:

YunisTaker post=145003 skrev: ​Syntes Ancelotti har håndteret situationen helt perfekt. Hazard er klar, men bliver stadig valgt fra. Det sender et kraftigt signal om, at han ikke er ønsket i klubben, og man ingen fremtidige planer har med ham. Det har Hazard så indset, så væk med ham asap.

​Fatter ikke, at han ikke vil væk.
Håber ikke han er Bale 2.0 der kommer til at får løn uden at bestille en skid.

Newcastle kunne være en perfekt klub for ham. Ingen press og masser af løn.

​Spoergsmaalet er vel hvordan Hazard ikke allerede er Bale 2.0 (Bale post sommer 2018), paa hvilke parametre har Hazard bestilt mere end Bale siden 2019?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #14 af Ramos4
Forstår nu godt at Hazard ikke gider til solrige Newcastle og kæmpe mod nedrykning.

Tror han ville sige ja tak til Chelsea eller Arsenal eller noget i den dur. Men det kræver at nogen vil betale bare noget der svarer til hans kæmpe hyre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #15 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Belgisk journalist: Hazard vil væk nu

YunisTaker post=145003 skrev: ​Syntes Ancelotti har håndteret situationen helt perfekt. Hazard er klar, men bliver stadig valgt fra. Det sender et kraftigt signal om, at han ikke er ønsket i klubben, og man ingen fremtidige planer har med ham. Det har Hazard så indset, så væk med ham asap.

​Jeg sidder selv og tænker, at Hazard godt ved, at hans krop ikke holder til Premier League og det antal kampe som han skal kunne klare for at være en vigtig del af et hold. Mit indtryk er at Hazard faktisk prøver, men bare ikke har niveauet til den øverste halvdel af La Liga længere, og så kommer de store klubber heller ikke efter ham samt tilbyder den løn han får nu. Så jeg tror bare vi skal vende os til en Hazard som er her indtil kontraktudløb. Heldigvis ligner det at han kæmper for det efterhånden, men han ødelagde sgu selv det hele da han kom tyk til sin første træning.

4 år 7 måneder siden #16 af BBB

Brylle post=145009 skrev:

​Jeg sidder selv og tænker, at Hazard godt ved, at hans krop ikke holder til Premier League og det antal kampe som han skal kunne klare for at være en vigtig del af et hold. 

Det er også mit bud. Hvis han fik et tilbud fra Italien eller Frankrig, så ville det nok være det rigtige for ham. 

4 år 7 måneder siden #17 af Petroleum

Brylle post=145009 skrev:

​Jeg sidder selv og tænker, at Hazard godt ved, at hans krop ikke holder til Premier League og det antal kampe som han skal kunne klare for at være en vigtig del af et hold. Mit indtryk er at Hazard faktisk prøver, men bare ikke har niveauet til den øverste halvdel af La Liga længere, og så kommer de store klubber heller ikke efter ham samt tilbyder den løn han får nu. Så jeg tror bare vi skal vende os til en Hazard som er her indtil kontraktudløb. Heldigvis ligner det at han kæmper for det efterhånden, men han ødelagde sgu selv det hele da han kom tyk til sin første træning.

​Jeg tror ikke på at han bare har mistet niveauet til at spille i "øverste halvdel af La Liga". Jeg tror nærmere, at hans arbejdsindsats er for lav på træningsbanen og i træningslokalet ift hvad det kræver at spille i "øverste halvdel af La Liga". Som du skriver, Brylle, han kom tyk til første træning. Helt simpelt, så tror jeg bare at det der gjorde at han mente at det var OK, at dukke chubby op til præsentationen hos verdens største klub, det lever stadig indei ham. Han gider/orker ikke at lægge arbejdet i det.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Petroleum.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #18 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Belgisk journalist: Hazard vil væk nu
Og den kære Carlo siger at Hazard bliver i RM til næste sæson også.

Man begynder at tro at hverken mbappe eller håland står klar.

4 år 7 måneder siden #19 af Real HWL

9eren post=145118 skrev: Og den kære Carlo siger at Hazard bliver i RM til næste sæson også.

Så fordi man beholder Hazard så kan man ikke hente Mbappe? Men spøjs udtagelse af Carlo der ikke gider bruge ham.

Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Real HWL.

4 år 7 måneder siden #20 af Ramos4
Vi kommer sgu nok til at hænge på Hazard kontrakten ud. Men der bør stadig være rigeligt i tanken til at hente Mbappe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

4 år 7 måneder siden #21 af NadaMás
​Hvis man bor i Madrid og tjener boksen, er det da forståeligt at man ikke har lyst til at rykke til enhver klub i overskyede England, til en betydeligt dårligere hyre end man har i dag. Med Hazard har vi bare Sorte Per. Han kommer aldrig til at leve op til sin transfersum og løn - Jeg valgte at tro/håbe på ham det første år, men det er for længst droppet. Fra et personligt perspektiv kan jeg dog selvfølgelig godt forstå at han ikke bare tager til enhver klub.
Han vinder en helvedes masse respekt hos mig hvis han indstiller sig på at spille for dårligere hold i eks. Italien eller Frankrig, til en mindre løn - Men et sted, hvor han rent faktisk kan spille. Han er jo ikke engang en Ronaldinho i Milan lige nu. Kan ikke se en verden hvori han udfordrer Vini/Rodrygo/Asensio (Mbappe/Brahim). 

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 7 måneder siden #22 af Kasillas

9eren post=145118 skrev: Og den kære Carlo siger at Hazard bliver i RM til næste sæson også.

Er du seriøs? Havde du forventet andet? :-)

Carlo kan sige, at Hazard skal væk midt i sæsonen, for så har han smidt en bombe i omklædningsrummet, og med det følgende uro vil det smadre sammenholdet i truppen, og det vil går stik imod Carlos målsætning om at gafle titler.

Carlo kan ikke en gang "blot" antyde, at Hazards situation vil blive diskuteret efter sæsonen med den historik Hazard har haft, for så har Carlo også smidt en bombe og smadret sammenholdet i truppen.

At Carlo siger, at Hazard er en del af planen for næste sæson, er også den eneste rigtige udmeldelse i den situation i betragtning af omstændighederne.

Det relevante spørgsmål er, hvad Carlo tænker i det PRIVATE sammen med Florentino Perez.

Men du kan da ikke forvente, at en træner i Carlos situationen skal melde Hazard ud og skabe uro midt i sæsonen. :-)

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #23 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Belgisk journalist: Hazard vil væk nu

Real HWL post=145119 skrev:

Så fordi man beholder Hazard så kan man ikke hente Mbappe? Men spøjs udtagelse af Carlo der ikke gider bruge ham.

​vi kan ikke få Håland og Mbappe i samme trup mens vi beholder Benzema, Vini, Asensio, Rodrygo, Hazard osv. Så skal Benzema stoppe eller ?

4 år 7 måneder siden #24 af Kasillas

NadaMás post=145121 skrev: ​Hvis man bor i Madrid og tjener boksen, er det da forståeligt at man ikke har lyst til at rykke til enhver klub i overskyede England, til en betydeligt dårligere hyre end man har i dag. Med Hazard har vi bare Sorte Per. Han kommer aldrig til at leve op til sin transfersum og løn - Jeg valgte at tro/håbe på ham det første år, men det er for længst droppet. Fra et personligt perspektiv kan jeg dog selvfølgelig godt forstå at han ikke bare tager til enhver klub.
Han vinder en helvedes masse respekt hos mig hvis han indstiller sig på at spille for dårligere hold i eks. Italien eller Frankrig, til en mindre løn - Men et sted, hvor han rent faktisk kan spille. Han er jo ikke engang en Ronaldinho i Milan lige nu. Kan ikke se en verden hvori han udfordrer Vini/Rodrygo/Asensio (Mbappe/Brahim). 

Jeg er ret sikke på, at Hazard ikke behøver at gå ned i løn for at skifte. 

I Hazards situation kan Real Madrid vælge, at betale en del af lønnen mens den anden klub betaler den anden del af lønnen, eller Real Madrid kan vælge, at sælge ham så billigt eller gratis, at hans nye klub fortsat finder det rentabelt at dække hans løn.

Mariano blev tilbudt til Rayo Vallecano (og Valencia i sidste øjeblik) hvor han kunne beholde den samme løn, og han afviste. og sæsonen før Benfica.

Set fra Hazards synsvinkel er der ingen grund til at skifte bortset måske fra EN detalje: Det næste VM i sportwashing-landet Qatar vil kræve, at Hazard får en del spilletid for at være fit, og måske Real Madrid kan bruge dette som en del af forhandlingstaktik med at overbevise Hazard om at forlade Real Madrid. 

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum