Niklas Süle nævnes som muligt emne
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
4 år 6 måneder siden #1
af Administrationen
Niklas Süle nævnes som muligt emne blev oprettet af Administrationen
Real Madrid har...
Real Madrid har efter sigende takket endeligt nej til at hente Antonio Rüdiger på en fri transfer i Chelsea til sommer.
Det skal angiveligt være Rüdigers høje lønkrav, som har gjort en handel umulig og i stedet vender man sig nu mod en anden transferfri landsmand til Chelsea-spilleren, nemlig Niklas Süle, som har kontraktudløb i Bayern München til sommer.
Han er foreløbig ikke nået til enighed med den tyske storklub om en ny kontrakt og skal samtidig have forhørt sig hos David Alaba om livet hos den spanske gigant.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 6 måneder siden #2
af Madridista02
Jeg savner Pepe :(
Besvaret af Madridista02 på emne Niklas Süle nævnes som muligt emne
Süle i Madrid? Så er det lige før jeg hellere vil se Phil Jones i Real trøjen...
Jeg savner Pepe :(
4 år 6 måneder siden #3
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Niklas Süle nævnes som muligt emne
Nu må det stoppe med alle de her midterforsvarer der bliver rygtet til Real Madrid :D Hvorfor? Hvem er det man vil have ud? Jesus Vallejo har jo ingen chance for spilletid alligevel, så hvem er det man ikke gider at se spille? Nacho er da en fremragende reserve. Og Militao og Alaba gør det jo overordnet set fremragende. Må sige at jeg intet forstår af de her rygter! Medmindre man har tænkt sig at flytte rundt på Alaba, men det synes jeg så også er ret unødvendigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed