Bild: Real Madrid og Mbappé er enige om kontrakt
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge tyske Bild er Real Madrid og Kylian Mbappé enige om en kontrakt gældende fra den kommende sommer, når angriberen er fri af sin kontrakt med Paris SG.
Det har længe været en offentlig hemmelighed, at Real Madrid og Mbappé skulle arbejde sammen på et tidspunkt og muligheden forelå i sommer, hvor Paris SG dog ignorerede et bud på mere end 200 millioner €. I stedet kan Kylian Mbappé nu skifte på en fri transfer og ifølge Bild står han til at blive Real Madrids løntungeste spiller nogensinde.
Mbappé står nemlig til at hæve 50 millioner € om året, fortæller man fra det tyske og det svarer til de lønkroner, som Gareth Bale, Isco og Marcelo frigiver, når deres kontrakter udløber til sommer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror meget meget lidt på, at vi skulle kunne finde en klub der gider betale Hazards' løn.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
@jpedrerolRamos4 post=145301 skrev: Lidt vildt hvis Mbappe skal have alle de lønkroner som Bale, Marcelo og Isco frigiver. Så er der jo ingen penge til at hente Touchameni, Süle eller andre. Og da slet ikke Haaland.
Jeg tror meget meget lidt på, at vi skulle kunne finde en klub der gider betale Hazards' løn.
: "The €50m figure BILD talked about is not only Mbappe's wage, he will reach that amount with multiple bonuses. (Ballon D'Or, La Liga titles etc..)
- 9eren
- Gæst
-
Er der noget sandhed i dette ?
Ja er det ikke deromkring at stadionrenovationen koster?9eren post=145303 skrev: Sport og el mundo skriver at Real Madrids gæld er på 900 millioner euro altså 200 millioner euro mindre end Barcelonas.
Er der noget sandhed i dette ?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Men nu maa vi ikke glemme at der er masser af andet affald i truppen som man kunne skille sig af med for at faa penge paa budgettet. Mener Jovic tjener 8.9mio eur efter skat, det burde nemt daekke en spiller ala Tchouameni's loen. Og smed man saa lige Ceballos, Mariano og Vallejo oveni i hatten, saa burde der vaere penge nok til endnu et indkoeb. Ud over det maa vi heller ikke glemme at vi ejer spillere som Brahim og Kubo som vist begge to ikke er alt for dyrer paa budgettet, saa med dem og spillere som Miguel og Blanco er der ogsaa mulighed for at fylde paa i bredden uden at det bliver saerlig dyrt. (Jeg siger ikke at det sker, men bare for at understrege at selvom vi ikke saelger Hazard kan vi stadig sagtens faa luft i budgettet....det jeg er mest bange for er at der er flere spillere saa som Jovic og Ceballos der laver en Mariano og bare bliver i klubben for pengenes skyld, uden chance for spilletid)Ramos4 post=145301 skrev: Lidt vildt hvis Mbappe skal have alle de lønkroner som Bale, Marcelo og Isco frigiver. Så er der jo ingen penge til at hente Touchameni, Süle eller andre. Og da slet ikke Haaland.
Ud over det er jeg heller ikke helt sikker paa at regnestykket med Bale/Isco/Marcelo gaar helt op, er ret overbevist om at have laest at en spiller som Bale alene bliver betalt omkring 17mio eur (efter skat), saa har svaert ved at tror at 8mio eur (efter skat) kan daekke baade Marcelo og Isco. Kan dog godt vaere jeg tager fejl, et stykke tid siden jeg laeste det med Bale.
Donde está la biblioteca?
er ved at blive gråhåret
Der kommer vel tidligst noget officielt om Mbappé d. 1 Juli.Elto92 post=145310 skrev: og akkurat som i sommers da nyheden var så godt som sikker, så blev der pludseligt meget stille.
er ved at blive gråhåret
Aftalen med Alaba var også på plads i mange måneder uden at der kom en officiel melding ud af det.
Spillere må forhandle med andre klubber med seks måneder tilbage af kontrakten, men de må sku ikke skrive under på en ny?
Hvis Mbappé derudover meldte ud i medierne, at han skifter til Real Madrid til sommer, så vil han stå i en ubehagelig situation i de resterende måneder i PSG, hvis fans er kendt for at være lidt bitre.