Ancelotti: Bale vil slutte stærkt af i Real Madrid

4 år 5 måneder siden #1 af Benzeron
...

Det er en stor aften i morgen aften, da PSG og Real Madrid tørner sammen i Paris, og her følger, hvad Carlo Ancelotti på dagens pressemøde havde at sige om kampen.

Generelt om kampen:
- Fornemmelsen er god. Vi er fyldt med selvtillid, men det bliver en svær kamp imod hårde modstandere, som ligesom os har ambitioner om at vinde turneringen. Det ville ikke komme som en overraskelse for nogen, hvis dette var finalen. Vi er ivrige efter at slå modstandere ud, som kan konkurrere med os om at vinde Champions League. Det vigtigste er at vinde denne dyst. Det er en topklasse-kamp.

- Vi skal levere en komplet præstation. Jeg tror ikke, at vi kommer til at se noget ekstraordinært. PSG vil vise deres kvalitet og deres trussel på kontraangreb, og det samme gælder Real Madrid; dominans i boldbesiddelsesfasen og direkte angrebsspil. Vi er lignende hold og er temmelig nemme at genkende på den måde.

Om Karim Benzema:
- Han er allerede blevet klarmeldt af lægestaben, fordi han har trænet individuelt uden problemer, og vi må se, hvordan han har det senere. Han har ikke spillet i en måned, men det er Karim, vi snakker om, og hvis han er klar, så kommer han selvfølgelig til at spille.

Om at vende retur til PSG, som han tidligere har været cheftræner for:
- Jeg er glad for at være tilbage, fordi denne klub har en fantastisk historie. At træne er en stor nydelse, og det er en stor oplevelse både her (i PSG, red.) og i Real Madrid. Jo større klub, jo større nydelse. Pochettino udfører et rigtig godt stykke arbejde her, og det er ikke nemt, fordi der er så meget pres.

Om Gareth Bale, der fik sin fjerde kamp i sæsonen, da han startede inde imod Villarreal:
- Jeg snakker med ham, som jeg prøver at snakke med alle. Jeg forsøger at få det bedste ud af dem og snakke med dem om deres problemer. Personlige forhold er stærke, når alle viser respekt, og det har han altid gjort og har aldrig svigtet mig i den henseende. Tidligere har han ikke haft den store motivation, men han ønsker at slutte godt af her. Bale har hjulpet klubben med at vinde Champions League, Copa del Rey og så videre, og at slutte stærkt af her vil være godt for hans karriere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2 af madrid2000
En mand der får 32mio euro i løn har ikke haft den store motivation tidligere- siger Ancelotti. Tragisk.
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved madrid2000.

4 år 5 måneder siden #3 af Dragam

madrid2000 post=145730 skrev: En mand der får 32mio euro i løn har ikke haft den store motivation tidligere- siger Ancelotti. Tragisk.

​Hvad der er tragisk, er den konstante negative fokus på Bale herinde, herunder også artiklen.

Sjovt nok er det et helt andet positivt fokus, hvis man læser læser selv samme interview andetsteds...
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

4 år 5 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Ah, Dragam, det er nok bare dårlig vane. Men det klær Bale at han kender sin plads efter han er kommet hjem fra Tottenham. Jeg erindre ikke at han har været ude og provokere fansene som han ellers har været ret god til.

Leveret af Kunena Forum