Marca: Real Madrid overvejer Pochettino

4 år 5 måneder siden #1 af Benzeron
Real Madrid...

Real Madrid endte med Carlo Ancelotti som ny cheftræner i sommer, men det var med en klar fornemmelse om, at italieneren ikke var en af topprioriteterne til stillingen.

Ifølge Marca overvejer Florentino Pérez fortsat alternativer til cheftrænerposten i Real Madrid, og det skulle angiveligt gælde PSG’s cheftræner, Mauricio Pochettino, som man angiveligt forsøgte at erhverve i sommer.

Ancelotti er ellers godt på vej til at vinde det spanske mesterskab, hvilket han ikke formåede i sin første periode i klubben, ligesom Real Madrid for blot en måned siden vandt sæsonens første trofæ, da man slog Athletic Club i finalen i den spanske Super Cup. Det er dog især præstationerne i Champions League, der kan ende som tungen på vægtskålen, og derudover rygtes det også, at Kylian Mbappé har et fint forhold til argentineren.

Marca melder, at Real Madrid i givet fald skal kæmpe med Manchester United om Pochettino, men den engelske klub har også Ajax’ cheftræner, Erik ten Hag i kikkerten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2 af Salix7
Hvad tænker folket om denne mulighed? Personligt synes jeg, at han virker som en rigtig spændende træner, men jeg er i tvivl, om han er den rette for os.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

4 år 5 måneder siden #3 af Dybbøl
Jeg synes faktisk at den anden træner der bliver nævnt i artiklen, Erik Ten Hag er vildt spændende. Fuldstændig uprøvet i en storklub. Men synes det kunne være mega spændende, lidt ligesom Zidane da han trådte til første gang. Og så spiller Ajax noget underholdende fodbold. Det kunne være spændende hvis han kunne udvikle det videre i Real Madrid. 

4 år 5 måneder siden #4 af mohbar
​Helt klart for Ten Hag. Sulle det være Pochetino Vs Ancelotti så skal vi klart beholde Ancelotti. Han vinder trods alt noget.
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 5 måneder siden #5 af DeLaRed

Salix7 post=146164 skrev: Hvad tænker folket om denne mulighed? Personligt synes jeg, at han virker som en rigtig spændende træner, men jeg er i tvivl, om han er den rette for os.

​Synes hans tid i PSG siger det hele, han har slet ikke faaet det ud af holdet som potentialet laa til, PSG overlever jo udelukkende paa baggrund af individuelle kvaliteter, det er jo sindsygt at verdens dyreste hold ikke vinder hver kamp med minimum 3 maal i verdens 6. bedste liga...altsaa Real har scoret flere maal i La Liga end hvad PSG har i ligue 1, det burde vaere et kaempe vink med en vognstang. Saa hvis folk oensker sig en traener med en klar strategi og spillestil, saa er det ihvertfald ikke Poch.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Kimbo

4 år 5 måneder siden #6 af Lars1991

DeLaRed post=146169 skrev:

Salix7 post=146164 skrev: Hvad tænker folket om denne mulighed? Personligt synes jeg, at han virker som en rigtig spændende træner, men jeg er i tvivl, om han er den rette for os.

​Synes hans tid i PSG siger det hele, han har slet ikke faaet det ud af holdet som potentialet laa til, PSG overlever jo udelukkende paa baggrund af individuelle kvaliteter, det er jo sindsygt at verdens dyreste hold ikke vinder hver kamp med minimum 3 maal i verdens 6. bedste liga...altsaa Real har scoret flere maal i La Liga end hvad PSG har i ligue 1, det burde vaere et kaempe vink med en vognstang. Saa hvis folk oensker sig en traener med en klar strategi og spillestil, saa er det ihvertfald ikke Poch.

Der er jeg så uenig. Pochettino har helt klart en defineret strategi og spilletil.. man ser det bare ikke i PSG på samme måde, fordi den PSG trup lidt har dens eget liv. Vi så jo det samme med Tuchel. Det jo tydeligt at se hvad han vil i Dortmund og Chelsea, men hans PSG tid var lidt det samme som det Pochettino går igennem. Men hvis man kigger lidt udover det, så var det jo tydeligt i Tottenham hvilken slags træner han var.
Det ikke yderst imponerende hvad Pochettino har præsteret i PSG nej, men det var nu heller ikke imponerende hvad Ancelotti har udrettet i Napoli, Bayern og Everton siden han var i Real Madrid sidst.

Med det sagt ved jeg ikke om Pochettino ville være det rette valg.. jeg vil være åben over for det, men er også lidt skeptisk. Men argumenterne imod ham skal give mening trods alt!

4 år 5 måneder siden #7 af Madrid1998
Jeg tror på han er rigtig dygtig taktisk, se bare hvordan selveste spurs spillede os ud af banen for et par år siden i gruppespillet. Jeg tror dog han mangler personlighed, hvis ancelotti er en far træner, så er Pochettino nærmest en akavet stedfar der prøver at komme ind i varmen..

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #8 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Marca: Real Madrid overvejer Pochettino
Medie opsspind. Resultaterne har da været gode på trods af pokal exit og et sent nederlag til PSG. Vi vinder supercuppen og måske også mesterskabet med en trup der er klar til at blive skiftet ud. Carlo skal hvert fald have op til 2 sæsoner mere med en bedre trup end den vi har haft i år.
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved 9eren.

4 år 5 måneder siden #9 af DeLaRed

Lars1991 post=146170 skrev:

DeLaRed post=146169 skrev:

Der er jeg så uenig. Pochettino har helt klart en defineret strategi og spilletil.. man ser det bare ikke i PSG på samme måde, fordi den PSG trup lidt har dens eget liv. Vi så jo det samme med Tuchel. Det jo tydeligt at se hvad han vil i Dortmund og Chelsea, men hans PSG tid var lidt det samme som det Pochettino går igennem. Men hvis man kigger lidt udover det, så var det jo tydeligt i Tottenham hvilken slags træner han var.
Det ikke yderst imponerende hvad Pochettino har præsteret i PSG nej, men det var nu heller ikke imponerende hvad Ancelotti har udrettet i Napoli, Bayern og Everton siden han var i Real Madrid sidst.

Med det sagt ved jeg ikke om Pochettino ville være det rette valg.. jeg vil være åben over for det, men er også lidt skeptisk. Men argumenterne imod ham skal give mening trods alt!

​Du har ret @Lars1991, min pointe er at Pochettino ikke har bevist at han kan noget for en absolut top-klub, med store ego'er i truppen og en ledelse der gerne vil blande sig i hvad der sker paa banen. Tottenham er en helt anden stoerrelse end Madrid, saa det var ikke meningen at jeg ville lyde som om jeg har noget imod Poch, for det har jeg ikke, men hvis folk gerne vil have denne revolution som de skriger efter, saa er jeg personligt helt sikker paa den ikke kommer under Poch. Hvis folk gerne ser aendringer, saa skal vi have en traener der netop toer tage npgle opgoer baade rent taktisk men ogsaa med spillerne i truppen, og det ser vi tydeligt at Poch slet ikke har formaaet i PSG, saa derfor kan jeg da slet ikke se hvordan han saa skulle faa succes med det i Madrid.

Ifht til Tuchel, saa er pointen den helt samme ifht Dortmund, Madrid er en helt anden klub at vaere traener i, et helt andet niveau. Ifht til Chelsea, saa mener jeg Tuchel er komet ind til det helt rette hold, hvor generationsskiftet var paa begyndt, og han kommer jo faktisk til en klub uden nogen naevnevaerdige store perosnligheder, og netop derfor faar Tuchel succes, fordi han staar med et hold der skal opbygges fra bunden igen og den process ifht truppen var allerde paabegyndt, hvis han havde staaet med spillere som Messi, Mbappe, Veratti og Neymar i Chelsea, vil jeg gerne garantere for han havde vaeret en fadaese....Og kigger vi paa trupperne, saa er Real langt taettere paa PSG end hvad de er paa Chelsea, saa det understreger bare min pointe om at hverken Tuchel eller Poch har vist at de kan haantere en trup som Madrid's.

4 år 5 måneder siden #10 af Vinícius
Hvem er det store egoer i RM? Jeg kunne forestille mig, at netop Asensio har det største ego(gisninger), og derudover er det måske Bale, der volder træneren flest problemer. Det er rene gisninger. Resten af truppen virker som små søde lam, måske lige fraset Militao og Alaba.

I PSG er der sikkert mange skjulte egoer, og så det største af dem alle - Neymar, og jeg er sikker på, at ledelsen holder hånden over spillerne frem for træneren i den klub.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

4 år 5 måneder siden #11 af DeLaRed

Kratmus post=146186 skrev: Hvem er det store egoer i RM? Jeg kunne forestille mig, at netop Asensio har det største ego(gisninger), og derudover er det måske Bale, der volder træneren flest problemer. Det er rene gisninger. Resten af truppen virker som små søde lam, måske lige fraset Militao og Alaba.

I PSG er der sikkert mange skjulte egoer, og så det største af dem alle - Neymar, og jeg er sikker på, at ledelsen holder hånden over spillerne frem for træneren i den klub.

Du hat ret, det er gisninger, men mine gisninger er at man som træner skal udvise en helt anden form for respekt overfor spillere som Kroos og Benzema end man skal overfor​ Havertz og Mount…naturligvis bare gisninger ;-)….men held og Lykke med Poch i Madrid, med den nuværende trup kalder jeg gerne at det ikke blir bedre end Ancelotti!

Leveret af Kunena Forum