Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

2 år 1 måned siden #1 af Administrationen
{karakter 542}...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (15 brugere)

4.3 Courtois
2.7 Camavinga
2.7 Carvajal
3.7 Éder Militão
2.3 Ferland Mendy
3.0 Nacho
1.2 Casemiro
3.0 Dani Ceballos
3.3 Federico Valverde
2.9 Modrić
2.3 Toni Kroos
2.7 Asensio
2.5 Benzema
2.8 Rodrygo
2.3 Vinícius Junior
2.0 Carlo Ancelotti
Hele holdet 2.7
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #2 af Salix7
Det bliver mere og mere tydeligt, hvor håbløs en træner Ancelotti egentlig er!!

Hvorfor stiller han med den samme start-11’er i en kamp mod 2022 hidtil dårligste mandskab i stedet for at prøve den formation og start-11’er af, som han skal bruge i returkampen mod PSG? Og hvordan kan Hazard ikke komme i spil i den kamp som denne? Vores midtbane trio sejlede ikke bare rundt i dag, den var simpelthen håbløs og pinlig at se på!

Ancelotti jeg håber virkelig, at du får dit spanske mesterskab i denne sæson, og så må du ellers have fortsat god rejse, i Real skal du ikke træner mere efter denne sæson!!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul-Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #3 af Raul-Madrid
Meget enig Salix!

Jeg er ved at være træt af Carlo desværre - det havde jeg ikke troede 2-3 mdr siden!

Det kan da ikke være så svært at prøve noget andet af - alle klubber i verden har læst vores spil med 4 4 3 og indskiftninger der skal komme ind lg gøre det samme som dem de er blevet udskiftet med - ingen kommer ind og gøre det de bedst kan eller skal - prøv dog hazard som offensiv midt foran Kroos og Valverde eller Jovic SAMMEN med Benz eller Vini og Benz foran på toppen med Modric/Hazard/Rodrico ja selv ISCO bag sig!
Bare prøv noget er træt af 4 3 3.

Eneste spillere der gjorde det godt idag var Militao, Nacho og Coutouis

resten skuffede IGEN

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #4 af Salix7

Raul-Madrid post=146252 skrev: Meget enig Salix!

Jeg er ved at være træt af Carlo desværre - det havde jeg ikke troede 2-3 mdr siden!

Det kan da ikke være så svært at prøve noget andet af - alle klubber i verden har læst vores spil med 4 4 3 og indskiftninger der skal komme ind lg gøre det samme som dem de er blevet udskiftet med - ingen kommer ind og gøre det de bedst kan eller skal - prøv dog hazard som offensiv midt foran Kroos og Valverde eller Jovic SAMMEN med Benz eller Vini og Benz foran på toppen med Modric/Hazard/Rodrico ja selv ISCO bag sig!
Bare prøv noget er træt af 4 3 3.

Eneste spillere der gjorde det godt idag var Militao, Nacho og Coutouis

resten skuffede IGEN

​Præcis!

Det giver simpelthen ikke mening i min verden, hvordan han kan holde så stædigt fast i det samme igen og igen og igen!
Jeg var glad for, at se ham tilbage i Real, og hans input var virkelig gode og tiltrængte i efteråret, men det virker som om pladen er gået i hak og Ancelotti er frosset ude af stand til at udforske mulighederne i truppen samt de forskellige formationer! Meget mystisk og foruroligende på det her niveau, han er jo for pokker en toptræner..

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #5 af Ramos4
Carlo er en her-og-nu-træner meget lig Zidane. Det tror jeg nu også godt Perez ved.

Kan vi vinde mesterskabet, så er det vel job well done.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 1 måned siden #6 af 9eren

Salix7 post=146237 skrev: Det bliver mere og mere tydeligt, hvor håbløs en træner Ancelotti egentlig er!!

Hvorfor stiller han med den samme start-11’er i en kamp mod 2022 hidtil dårligste mandskab i stedet for at prøve den formation og start-11’er af, som han skal bruge i returkampen mod PSG? Og hvordan kan Hazard ikke komme i spil i den kamp som denne? Vores midtbane trio sejlede ikke bare rundt i dag, den var simpelthen håbløs og pinlig at se på!

Ancelotti jeg håber virkelig, at du får dit spanske mesterskab i denne sæson, og så må du ellers have fortsat god rejse, i Real skal du ikke træner mere efter denne sæson!!

​hvad har Hazard vist for at komme i spil foran Rodrygo og mange andre. Prøv i øvrigt lige at se hvor mange i truppen der taler Hazards sag! 0 spillere!

Hazard skal ud af vagten til sommer og så er det bedre at bruge alle andre end ham! Jeg har aldrig nogensinde ønsket denne her spiller og han har selv vist hvorfor I hele sin tid i Real Madrid. 

Never change a winning team. Men jo det kunne da være spændende at se Ceballos og Camavinga noget mere og måske spare Vini lidt med Rodrygo! 

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 1 måned siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #7 af Real HWL

Ramos4 post=146256 skrev: Carlo er en her-og-nu-træner meget lig Zidane. Det tror jeg nu også godt Perez ved.

Kan vi vinde mesterskabet, så er det vel job well done.


Har Real Madrid generelt ikke kun her og nu træner? Mindes ikke i min tid som Real Madrid fan at man har ansat en træner der skulle bygge noget op fra bunden, som man f.eks ser med Klopp i Liverpool. I Real skal man bare have en træner med et stort navn der kan styre en masse stjerner i 1 til 2 sæsoner, maks 3 alt efter hvad man vinder af trofæer.

Sidste redigering: 2 år 1 måned siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #8 af El Siete

Real HWL post=146258 skrev:

Ramos4 post=146256 skrev: Carlo er en her-og-nu-træner meget lig Zidane. Det tror jeg nu også godt Perez ved.

Kan vi vinde mesterskabet, så er det vel job well done.


Har Real Madrid generelt ikke kun her og nu træner? Mindes ikke i min tid som Real Madrid fan at man har ansat en træner der skulle bygge noget op fra bunden, som man f.eks ser med Klopp i Liverpool. I Real skal man bare have en træner med et stort navn der kan styre en masse stjerner i 1 til 2 sæsoner, maks 3 alt efter hvad man vinder af trofæer.

​Præcis. Ser Ancelotti som en overgangstræner. Men han bliver jo bare overgangen til en ny overgang - hvis man kan sige det sådan.
Når det så er sagt, så havde Zidane jo rigtig lang snor, og masser af indflydelse, i klubben, og han kunne i princippet have haft en længere periode til at bygge noget nyt op. 

Jeg glæder mig, som mange andre, allerede til en ny træner, for var rigtig glad for Ancelottis friske pust og nye stil i efteråret, men det er blevet hverdag igen og spillet ser rigtig rigtig skidt og ideforladt ud. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 1 måned siden #9 af 9eren
Vi har ikke vundet et spansk mesterskab i nogle sæsoner og så straks vi vinder det så er det ikke godt nok. Så er det aldrig muligt at kunne stille sig tilfreds.

I 2007 da Capello vinder det mest vanvittige mesterskab nogensinde, var jeg nede og se Real Madrid mod Recreativo hvor vi tabte 0-3.

Ronaldo var endda med. Vi spillede fandme heller ikke fedt hele den sæson. Men Capello var dælme en træner som Capello der kunne få tingene til at fungere!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #10 af henrikcomn

9eren post=146260 skrev: Vi har ikke vundet et spansk mesterskab i nogle sæsoner og så straks vi vinder det så er det ikke godt nok. Så er det aldrig muligt at kunne stille sig tilfreds.

I 2007 da Capello vinder det mest vanvittige mesterskab nogensinde, var jeg nede og se Real Madrid mod Recreativo hvor vi tabte 0-3.

Ronaldo var endda med. Vi spillede fandme heller ikke fedt hele den sæson. Men Capello var dælme en træner som Capello der kunne få tingene til at fungere!

​I Real Madrid er det ikke nok bare at vinde. Det skal gøres smukt. Det kommer ikke til at ske under Ancelotti. 

2007 var i øvrigt for vild. Sikke mange vilde comebacks. Er stemningen nogensinde set bedre på Bernabeu? Husker specielt Higuains mål i sidste minut imod Espanyol.
var selv nede og se hjemmekampen imod Sevilla den sæson.  Det var også en super fed kamp, 3-2 sejr. Sikke en stemning 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 1 måned siden #11 af 9eren
Der har da også være pæne mål og crazy kasser med godt opspil. Hvis man ikke har oplevet det så se kampene igennem igen!

Altså der findes også en modstander på banen der forhindre os i at spille smukt.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #12 af Fondo_Sur

Real HWL post=146258 skrev:

Ramos4 post=146256 skrev: Carlo er en her-og-nu-træner meget lig Zidane. Det tror jeg nu også godt Perez ved.

Kan vi vinde mesterskabet, så er det vel job well done.


Har Real Madrid generelt ikke kun her og nu træner? Mindes ikke i min tid som Real Madrid fan at man har ansat en træner der skulle bygge noget op fra bunden, som man f.eks ser med Klopp i Liverpool. I Real skal man bare have en træner med et stort navn der kan styre en masse stjerner i 1 til 2 sæsoner, maks 3 alt efter hvad man vinder af trofæer.

​​Nu blev Klopp heller ikke ansat for flere årtier siden, men i 2015. Det tog dem tre år om at spille med mod de bedste, heri CHL finalen mod Real Madrid i 2018. 

Tålmodighed og forståelse er dyder, som mange madridistas ikke har for tiden. Og jeg forstår det godt! Spillet er for det meste helt uinspirerende. 

Zidane og Ancelotti er “her og nu” trænere på samme måde som Valverde var det i Barca. Deres fans var også sure over spillet, og det endte med, at han blev fyret til fordel for Setien, der angivenligt ville føre dem tilbage til fordums spil. Kan huske hvor begejstret de var på det danske fodbold-medie Mediano, hvor de analyserede sig frem til, hvor fantastisk det hele ville komme til at blive med Setien. 

Barca endte dog med at smide mesterskabet, og senere tabe 8-2 til Bayern. De fandt deres syndebukke i “den gamle stamme”, da en ny profet, Koeman, kom til. Suarez og Rakitic blev sendt væk, hvilket var en forfærdelig beslutning. Suarez vandt som kendt mesterskabet med Atletico, og Rakitic var med til at bygge det Sevilla hold op, der nu kæmper om La Liga. Det er sådan set ikke det værste, men pointen er, at man sendte dem hovedløst væk uden at have gode erstatninger klar. 

Barca var ikke klar til at spille “tiki-taka” fodbold eller hvad man kalder det, for de havde ikke spillerne eller den rette træner til det. De blegnede i forsøget, og det er prisværdigt, men også arrogant og mangel på selvindsigt. De ser gode ud nu, og det skyldes gode indkøb, og en træner med energi og visioner. Men husk på, at Alba, Pique og Busquets stadig har stor betydning for deres spil, og de skal også udskiftes på et tidspunkt. 

Jeg håber inderligt at en træner som Raul, eller en anden moderne træner tager over snart, men det afhænger af Florentino. Hans fodboldviden er ikke den største, men mon ikke at han også ved at blive træt ligesom mange af os fans. Real Madrids styrke i disse år er, at den har en stor ro, hvor man ikke bliver vanvittig selvom det går skidt. Det gør at man går igennem svære perioder som i øjeblikket med oprejst pande. Man får det bedste ud af det, men det er tid til at være handlekraftig efter mesterskabet er blevet sikret ;-) dem har vi ikke haft så mange af i det sidste årti. 

Noget der irriterer mig mest er den manglende tiltro til Castilla-spillere. De må kunne få bedre chancer med en ny træner. Og nå jo, at Casemiro og Kroos får så meget spilletid. 

Sidste redigering: 2 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce