Optakt: Real Madrid – Real Sociedad, LaLiga, 27. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er selvfølgelig fordelen ved at spille i en farmers league.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Der står at han afsoner en karantæne på Flashscore. Men betryggende, at de ellers spillede med stærkeste opstilling!Ramos4 post=146393 skrev: Jeg ved godt PSG er stort foran i tabellen, men sparede de bare Mbappe hele kampen? Han var ikke engang i truppen.
Det er selvfølgelig fordelen ved at spille i en farmers league.
- 9eren
- Gæst
-
Brylle post=146329 skrev:
Men det er jo bare forkert. Carvajal har været fantastisk, også for 3 og 4 år siden. Men det er klart, han er ikke særlig god lige nu, og det er bestemt tvivlsomt om han kan ramme sit gamle niveau. Jeg synes bare det vil være forkert at udskamme en spiller som har været så god for klubben og få det til at lyde som om at han ikke har været god.Zyconith post=146324 skrev: Glemmer aldrig den smædekampagne der kørte fra Dios, Sebberg og Co. mod Danilo. Hold kæft hvor er Carvajal elendig. Nu på tredje/fjerde år.
Bevares, han var ok før, men Carvajal har været dybt elendig siden vores sidste CL trofæ, krydret med en lang række skader. Måske konkurrencen gjorde ham bedre? Ligesom det var tilfældet med Marcelo/Coentrao. Den holdte ham skarp.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- 9eren
- Gæst
-
Carvajal er den første der står med tårer i øjnene efter en skod sæson klubben har leveret. Han er en af de mest disciplineret spillere i klubben sammen med Nacho, Courtois, Modric og Benzema og flere kan nævnes.
Jeg er ikke i mod kritik, men hvis man er fan af Real Madrid er man ikke fan nok når man kan tage en spiller som Carvajal og nakke ham på den måde. Hazard er en helt anden case!
Helt enig. Det er afgørende at Camavinga ikke afløser Casemiro, men længere fremme som du skriver. Der er mange der mener han kan spille 6eren, men det synes jeg han i løbet af denne sæson har vist han ikke kan. Camavinga skal spilles præcist som mod La Real hvor han ligger til venstre i en 3-mands midtbane med frihed både til at drifte ud mod venstre og skubbe frem som en 10'er ish. Alternativet er at han skal ligge side om side med Fede i en dobbelt pivot, men dette vil begrænse begge spilleres gode bevægelighed frem i banen.Kiwes post=146398 skrev: Jeg tør ik sige om Camavinga kommer til spille lige så godt mod PSG. Men jeg håber virkelig ikke at Ancelotti går med en halvskadet Kroos foran ham. Så må modric spille anker og have Valverde og Camavinga til at lægge presset.
Det kunne være rigtig frækt med Fede og Camavinga side om side med en dybdeliggende playmaker bagved mod PSG, desværre vil det ikke være her vi får det bedste ud af Modric, men i mangel på bedre/raske spillere er det ikke dumt. Hvis Toni er klar er han dog oplagt at spille her, men så spiller Modric givetvis på bekostning af Fede/Cama og så mister vi netop den kraft og dynamik som disse kan bringe, modsat Modrics magi.
Godt man ikke skal stå med beslutningen, for den kommer enten til at hjemsøge eller hædre Ancelotti.
Personligt ville jeg gå med Valverde, Camavinga og Modric, mens altså, ville det virke? ingen anelse. Man kunne også forestille sig at en af dem skal bruge det meste af tiden på venstrebacken skulle Marcelo, gud forbyde det, starte inde.