Nasser Al-Khelaifi til Real Madrid-ansat: Jeg slår dig ihjel

2 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Det passede ikke...

Det passede ikke Paris SG-præsident Nasser Al-Khelaifi, at hans hold røg ud af Champions League tirsdag aften.

Straks efter slutfløjt ilede Al-Khelaifi ned i spillertunnellen, hvor han råbende og skrigende forsøgte at nå frem til dommernes omklædningrum og da det blev påtalt af en Real Madrid-ansat, blev der slået ud efter ham og råbt:

- Jeg slår dig ihjel.

Optrinnet blev optaget på mobiltelefon af en anden Real Madrid-ansat og efterfølgende krævede sportsdirektør Leonardo, at videoen blev slettet. Episoden bekræftes af Movistar-journalisten Mónica Marchante, som var til stede under optrinnet.

 

Også UEFA bekræfter, at der har været en sag med Nasser Al-Khelaifi og Leonardo efter kampen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #2 af Siv1309

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #3 af Vinícius
Det bør få konsekvenser! Kommer helt til at tænke på denne klassiker.

youtube.com/watch?v=ssVaMwTYyPc

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #4 af Dybbøl
Er der nogle af jer der har set klippet af optrinnet eller har et link ti det. For vis det viser sig at være rigtigt med slag og trusler fra en klub præsident, så burde det da få store konsekvenser. Både af UEFA men også hvordan fodbold spiller vil se på PSG fra nu af. Vil Mbappe, veratti osv stadig spiller for sådan en klub og vil spiller som Haaland og Dembele til PSG spille for sådan en præsident. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #5 af Vinícius

Dybbøl post=146639 skrev: Er der nogle af jer der har set klippet af optrinnet eller har et link ti det. For vis det viser sig at være rigtigt med slag og trusler fra en klub præsident, så burde det da få store konsekvenser. Både af UEFA men også hvordan fodbold spiller vil se på PSG fra nu af. Vil Mbappe, veratti osv stadig spiller for sådan en klub og vil spiller som Haaland og Dembele til PSG spille for sådan en præsident. 


Man er IKKE hævet over loven, bare fordi man er rig. Og hvis der er videomateriale, må bevisbyrden være let. Det bør have sportslige som strafferetslige konsekvenser, såfremt der er noget om snakken. Hvis der er en video, så læk den, smid det på nettet. Jeg har ikke fundet nogen, selvom jeg lige har søgt lidt på google. 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #6 af Ramos4
Penge kan ikke købe klasse. Føj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #7 af Kimbo
Håber virkeligt også han bliver straffet hårdt her. Både økonomisk og evt. at han ikke må være på stadion til CL kampe de næste 5 år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum